Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Remont silnika John Deere 6910. 🔧🔧🔧🚜🚜🚜

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

42 thoughts on “Remont silnika John Deere 6910. 🔧🔧🔧🚜🚜🚜

  1. Panie Mariuszu tłoki na stole 💪 porównując je do tych z filmu to jak nowe 😂 pewnie niejeden by pojeździł na moich jeszcze z 10 lat 😎 niestety znów jestem w kropce… Jak najrozsądniej wytargać tuleję 🤔 tłoki wyciągałem koniobijką powiem Panu że patent bajka 💪 zero oporu wszystko pięknie szło. Jakaś opinia mile widziana nie dla zasięgu bo ja nie ponoszę żadnych korzyści 💰 działam hobbystycznie i żadne 💰💰💰 nie są mi potrzebne. Dobry chłopak ale z zakresu mechaniki silnika noga 🦵 pozdrawiam

  2. Nie wiem czy ktoś już grzebał w tulejach i tłokach ale są oryginalne 14tys i jest widoczne honowanie w Polsce na pewno ich nikt nie zmieniał a myślę że w De też by nie robili silnika żeby sprzedać…

  3. Sprawdzanie w serwisach nie do końca daje wam pewność że to co w serwisie napisane to prawda…
    20 lat temu zajeżdżając na giełdę samochodowa w Holandii 5 letnie audi lub passat miał 400 – 500 tys km a w Polsce te same auta miały 150tys
    Teraz to się zmieniło już są odmłodzone za granicami i odmładzają je co rok przed przeglądem więc stan licznika w serwisie to lipa a jak się tak dzieje z autami to co ciągników nie kręcą ?
    Ciekawi mnie tylko tak +- ile części na taki remoncik ile jeden zestaw naprawczy i ile cały remont może ktoś napisz ….

  4. Witam cię miałeś moze kiedyś problem z podnośnikiem z case 956xl ? Bo raz działa raz nie … Jak mu najdzie … Co tam może być za problem rozebrałem cały ten rozdzielacz pod siedzeniem w mak nic tam zaciętego albo urwanego nie widać .. a zapalasz podniesie do góry i tak zostaje … Dajesz dźwignie do dołu i gasisz i palisz jeszcze raz i opuści ale już nie podniesie … Kurcze nic tam nie widać co by mogło mieć wpływ na to czytałem ale nikt nic za bardzo nie pisze o tym …

  5. Myślę że 20 tys godzin to mają te zestawy napewno wiele więcej chyba nie wytrzymują pierścienie bo na zimno wogóle nie odpali bez plaka czy innych wspomagaczy przy takich luzach na pułkach

  6. Ja mam 6310 se , ma moc coś tam trzeba dolać od wymiany do wymiany tylko jak jest zimno ok 0 stopni ,to za cholere nie odpali ta orginalna grzałka to nic nie daje trzeba mu dmuchnąć opalarka i gada ,nie wiem może ktoś podpowie co jest nie tak,czy one tak mają,przewody i rozrusznik jest ok.

  7. nie musiało byś wcale dużo, identyczny efekt miałem w vw t5 w silniku biturbo gdzie odłamki aluminum z egr szły do komory spalania. Niby 150tys a silnik jak tu totalny gruz do kompletnego remontu. Zawory dobry milimetr luzu miały w prowadnicach…jeśli miał gdzieś nieszczelność na dolocie to jeden sezon potrafi go tak załatwić…

  8. Witam . Widziałem kiedyś John Deere przywiezionego z Anglii ciągnik miał 1,5 roku i przebieg 6 tyś mth. Dobrze dostawał po garach. Natomiast ten w pana warsztacie zapewne 20 tys. mth w górę plus zaniedbania związane z wymianą oleju ja wymieniam w fendzie 311 co 200 mth i silnik czysciutki a tu w tym John Deere wszystko zalepione widać ,że olej nie był wymieniany na czas a ewentualne dolewamy . Pozdrawiam.

  9. 30 – 40 tysiecy godzin robią bez problemu. Kolega ma od nowości 7810 z 42 tyś godzin podkręcony do 195 km i silnik nie tykany. Zmieniane wtryski regularnie i pompa paliwowa wymieniona na nową przy 28 tyś godzin. Maszyna w stanie idealnym z chęcią bym go kupił!

  10. Wystarczy w serwisie po Vin sprawdzić kiedy za granicą był na serwisie i ile w tedy miał naganianie mój jest z 97 r i ma na liczniku 9200 mtg u Niemca na serwisie był 2014 wtedy miał 14800 taka historia.

  11. Robiliśmy taki silnik przy 35000 wyglądał nieco lepiej, objawy były identyczne. Obstawiam raczej 40000 chociaż to mało prawdopodobne. Nasz tyrał 8-12 h dziennie w transporcie. Seria 00 i 10 to golenie twarde maszyny , 20 to już nie to a 30 to porażka o kolejnych nie warto mówić.

  12. Witam. Myślę, że traktor ma między 20 a 30 tysięcy. Czasem można porównać stan zużycia kabiny w środku z innym ciągnikiem. Nagrywaj więcej filmów z napraw, są również dobre jak Niezależnego Serwisanta. Pozdrawiam 🚜🚜🚜

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!