Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV

Dziś zobaczycie czy coś się zmieniło po 8 tysiącach kilometrów od płukanki, oraz jak wygląda niskobudżetowe auto po 10 latach. Taczka(Dacia) jest cały czas katowana i nie ma lekkiego życia, a pomimo to, trzyma się dzielnie. Jedynie wymiany eksploatacyjne i nic więcej:)

Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)

Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

35 thoughts on “150 Jak wygląda tanie auto po 10 latach i 220 tysiącach kilometrów. Dacia Logan MCV

  1. Sam początek wyczerpuje tytuł zaglądam no nigdy nie zaglądałem. Możesz mieć Masseratti i jak nie będziesz o nie dbał to się wysypie. Poza tym dalej tego nie robiłem na to nie miałem czasu. Ten film powinien nazywać się " Jak nie serwisować samochodu" albo " Po co coś robić skoro działa"🤯

  2. Dodać należy, że podatność na korozję skończyła się wraz z wprowadzeniem na rynek Logana/Sandero II. Aktualnie auta są zabezpieczone przed korozją tak, jak Renault – bezwypadkowe nie korodują.

  3. Mam dacie Logan mcv 1.2 16v jak narazie mam 130 000 tysięcy oprócz normalnej eksploatacji czyli olej filtry żadnej awarii przy 120 000 wymieniłem jeden łącznik stabilizatora i wszystko ok przedtem śmiałem Niemcami z reguły passatami ponad 1.5 mln kilometrów i na b5 moja miłość z nimi się zakończyła z mojej taczki jestem bardzo zadowolony i jak ktoś nie potrzebuje do lansu to naprawdę polecam
    Dziś przekroczyłem 160 tysięcy i właśnie robiłem przegląd
    Rdzy brak
    Zawieszenie beż zarzutu jazda non stop po mieście dziury krawężniki itp
    Do tej pory od nowości wymieniono
    Żarówki
    Sprzęgło
    Jeden łącznik stabilizatora
    ,0, awarji

  4. Mercedes, BMW i Audi mogłoby się poduczyć od Dacii jak powinno być zabezpieczone podwozie z zawiechą przed rudą bo w tych niby premium autach po 10 latach tak ładnie nie wygląda od spodu 🙂

  5. "Intensywna eksploatacja"… 220 tyś km w 10 lat to zaledwie 22 tysiące rocznie. Widziałem takie daczki, które robiły takie przebiegi (220 tyś) w 3 lata… I dalej latają!

  6. Wiecie czemu ludzie nie kupują używanych pralek i lodówek? Bo ich stać na nową i nie będa się ośmieszać.
    A wiecie czemu ludzie kupują stare samochody? Bo na nowe ich nie stać, a nie dlatego że wolą używane premium, czy inne farmazony, które wygłaszają.
    Różnica pomiędzy produktami premium a innymi o tej samej funkcjonalności/właściwościach jest może tak, że ten premium jest o jakieś kilka procent lepszy, góra 10% – tylko że kosztuje nie 10% więcej a sami wiecie ile…
    Jeżeli jakiś producent reklamuje swoje produkty jako premium, a ty chcesz nimi jeżdzić to musisz zapłacić za tą reklame i za większa marże. Lepszy produkt to najmniejsza część całej ceny premium.

  7. Kumpel z pracy kupił w 2016 nową Dacie Lodgy 1.6 z LPG na tzw wyprzedazy za 42 000 zł . Przez te prawie 5 lat nabił nią ponad 180 tys km . Zjezdził nią i Chorwacje ,Skandynawie , Hiszpanie itd .Auto absolutnie bezawaryjne .Wiadomo słąbo wyciszone ,plastiki jak w Renault 19 , brak dynamiki bo silnik tez chyba z R19 jeszcze . Auto serwisowane olej klocki tarcze ale silnik ,skrzynia sprzegło orginał,żadnej korozji i dalej codziennie smiga w korkach po Warszawie .

  8. Też w tym roku kupuje Dustera 1.0 LPG w wyposażeniu Prestige. Zawsze kupowałem nowe Skody i po 6 latach była wymiana no ale obecne ceny Skody to porażka. Skoda staje się marka premium i strzela sobie w kolano tak samo jak to zrobił Peugeot. W 2016 kupiłem Skodę Fabię kombi LPG za 57 tys w wyposażeniu Ambition z dodatkami. Obecnie chcąc się przesiąść na Kamiqa w podobnym wyposażeniu to koszt 90 tys. Ja Skodzie dziękuję i idę po Dustera.

  9. Miałem Logana MCV 1,6 8v z 2008r sprzedałem w 2018 z przebiegiem 250tyś km. Powiem tak może wykończenie kiepskie ale… nigdy nie zawiodło, jak stwierdził mechanik silnik suchy jak w Japończyku, pod spodem zdrowa, wymieniałem tylko łożyska w kołach i półoś napędową (bo kosztowała kilka zł więcej niż sam przegub) plus oczywiście materiały eksploatacyjne

  10. Mam 5 letnie dacia Sandero stepwey . Wszystko co o niej pisali zanim ją kupiłem to stek bzdur . Autko sprawuje się znakomicie . Poprzednie passat B4 . Polecam dacie , nie słuchajcie bzdur

  11. A jak ma wygladac , spelnilo swoje zadanie w 200 procentach , bylo tanie a przejechalo az tyle .Kupujemy nowa dacie , jezdzimy nia srednio jakies 5 lat i tyle a co sie z tym autem stanie pozniej to kogo to obchodzi .

  12. Z tego co widzę to te tanie są w lepszym stanie jak te fury z pod znaku śmigła, czterech kółek czy gwiazdy .zapewne na naprawy tamtych wydano już więcej jak na całą tą tandete .mialem wiele różnych aut doszedłem do wniosku że "te drogie marki" są drogie w naprawach ,utrzymaniu ,psują się 3 razy częściej ,koszty napraw 5 razy drożej ( celowa są komplikowane np rozrzady)a jakoś wcale nie takie zajebiste .wiecej tych drogich nie kupię ,raczej te sredniaki.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!