Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Jak wykonać remont silnika w domowym zaciszu? OD A DO Y – MAZDA 2.0



Materiał powinien pomóc Ci przeprowadzić remont silnika w garażowym zaciszu, silnik to 2.0 LF-DE 150KM ale w każdej maździe benzynowej wszystko przebiega bardzo podobnie:)

Pdf pliki do składania silnika
https://www.osaczony.pl/mazda/mazda6.html

Nasz FB: https://www.facebook.com/ZgrYwus-GaraGe-420146171880705/
Wsparcie naszych projektów
PayPal : https://paypal.me/pools/c/8qcJemUh61
Lub : 02 1140 2004 0000 3202 7761 3744

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

67 thoughts on “Jak wykonać remont silnika w domowym zaciszu? OD A DO Y – MAZDA 2.0

  1. Dasz namiary na firmę w której robisz głowice? 🙂 Ja mam 2.0 lift ze zmienną fazą. Silnik nigdy nie był rozbierany, ma 300tys przejechane. Bez LPG. Obecnie chodzi jak zegareczek ale bierze olej. 1l/1000km. Ile mnie wyniesie remont? Tak plus minus oczywiście jeśli sam go rozbiorę i złożę + oddam głowicę do regeneracji. Pozdrawiam

  2. Co moge ci doradzic .ubieraj gumowe rekawiczki do olejow i mycia ..bo dzisiejsze oleje i chemia sa bardzo higroskopijne i przedostaja sie do krwiobiegu ..a pózniej rak nie wiadomo z kąd …i 2 kup sobie lepsze urzadzenie do mierzenia kątu dokrecania bo to co pokzales jest arcy zawodne i juz nawet przy pierwszym dokrecaniu moze cie wprowadzic w bład..
    Sa elektroniczne ..
    Ktore ustawiasz najpierw moment a pózniej kąt ..wiec jesli tylko elektronika wyczuje momęt odrazu zaczyna liczyc kąt…

  3. Hej przyjacielu!
    Mam pytanko do ciebie. czy robisz jeszcze takie silniki?
    Mam taki problem, iż robiłem, tzn kolega głównie mi robił remont silnika, ale okazał się nie taki solidny to co ja widziałem…
    Mazda 6 2007r polift, Czy nie byłbyś w stanie może sprawdzić to wszystko? Najlepiej rozebrać ten silnik i zrobić, jak należy, w sumie powinno być dobrze, tylko że bez kątu skręcał i bóg wie z jakimi siłami, ale raczej dokręcał mocno, kluczem dynamometrycznym, ale nie wiem czy na pewno dobrze itp.
    Pytanie też, skąd jesteś. Z góry dzięki 🙂

  4. Jesteś gość. Pytanie jak smarujesz i dmuchawa śruby to nie odejdziesz trochu dalej od silnika …niby taki pedant, drugie pytanie czemu nie posmarowałem gładzi cylindra przed montażem na tłoków…tam jest sucho…??

  5. Mam ostatnie pytania. U mnie w tym aucie wal jak chwyciłem od spodu to miał lekki luz 2.3 milimetry, czy to normalne? I mam ostatnie pytanie czy jak głowice będzie ogarniał szlifierz to ma wymienić wszystkie zawody na nowe czy tylko zużyte? Auto chodziło i będzie chodzić na lpg.

  6. a ja mam takie pytanie czy jak na jednym cilindrze miałem 7 barów a na pozostałych trzech po 13 to jak zawioze blok do ogarniecią to czy jest to powiedziane ze tulejowanie bedzie tylko na tym jednym cylindrze czy moze byc tak ze na wszystkich 3 moze byc? a co z wałem, ogolnie olej dymił palił olej brak sily spalanie duze oleju i chwile jezdził w srodku z brakiem o 2litry oleju z 10kilometrów ale silnik ani razu nie został zagotowany,

  7. A jak silnik jadł sporo oleju. I lało się 3 lata dolewało się olej przepalony z innych aut i parę razy było 2 litry mnie oleju niż powinno być i teraz pytanie czy blok będzie do remontu.? Ogólnie auto jeździ tylko niema siły i nie pali jeden cylinder

  8. A luz między wałem a panewkami dlaczego nie został zmierzony i owalizacja gniazd „panewkowych” ? A co zrobić gdy mierzymy luz wału osiowy i wyjdzie poza skale , taki remoncik od a do y , i wydaje mi się ze luzu na zamku pierścieni tez nie sprawdziłeś pozdrawiam i pewnie firma tez ci sprawdziła luzy wałków ssących i wydechowych 😉 pozdrawiam

  9. Kalendarz z pania jest, wiec dobry warsztat. haha
    Zaczynam oglądać, widzę silnik skladac w rekawiczkach i czystym pomieszczeniu najlepiej, szczególnie te panewki. Dobra ide oglądać dalej xd

  10. Równie dobrze można powiedzieć, że zły stan techniczny silnika plus benzyna to złe połączenie. LPG nie jest w niczym gorsze od innych paliw. A brak odpowiedniego serwisu wpływa negatywnie na każdy silnik czy to będzie klekot czy benzyna

  11. W mojej mazdzie 3 2.0 150km z 2007 kompresja na poziomie 10-10.5. Przebieg 160 tys. Jestem 4 wlascicielem od 3 lat. Oleju silnik nie bierze ale co 3 m-ce musze uzupełniać płyn chłodniczy. Co mam zrobić z silnikiem bo lipa z ta kompresją? Jeździć dalej, zrobić płukanie silnika, próbę olejową, sprawdzić luzy zaworów? Jakieś sugestie?

  12. Czy myslałeś o zaslepieniu tej rurki od egra co wychodzi od głowicy do kolektora żeby nie zaciągał spalin czy raczej miało by to jakieś skutki uboczne

  13. Muzyczka dobra ale stanowczo za mało sylikonu nic z tego remontu nie będzie no i uszczelka pod głowice bez smarowania tawotem długo nie pochodzi 😉

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!