
#mabgud naprawa / tulejowanie / ładowarka teleskopowa BOBCAT / CAT JCB / MANITOU i inne
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
#MAGBUD #remontmaszynbudowlanych #wytaczanie #tulejowanie #kasowanieluzów
Zapraszamy do współpracy.
—-
Montaż filmu: https://skuteczni.net/
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Profi jak zawsze wogule ogląda się ciebie jak z przed 20 lat jak nauczyciela zawodu obróbka skrawaniem 90 % ludzi nie ma pojęcia o bazowaniu i swoich setkach co na metrze daje półtora centymetra tłumacz ludzi że wbijanie zawijki z blachy na sworzniu to nie naprawia….
Dzień dobry można się dowiedzieć jaki jest plus minus koszt naprawy takiego sworznia ramienia jak na filmie jest pokazane ?
Pełen profesjonalizm. Podziwiam waszą pracę.
😮😱😱o qutwa…..😲😲 Ale wybite….
Oglądam pracę waszego zespołu w każdej wolnej chwili, miło się ogląda takich fachowców.👍
Witam, dobra robota.
Szkoda że bliżej was nie mieszkam bo wasza praca jest pirwasza klasa.😁👍
No brawo Panowie robiłem jcb z 1 rok temu Pan zastanawiał się czemu masz czepia o kabine😆😆😆😆😂Co do sworzni to stają dęba w nośnikach Pozdrawiam i życzę wybicia sworznia.
Witam chciałbym się dowiedzieć mniej więcej jaki jest koszt naprawy takiej maszyny bo mam taką podobna i ma luz ale dużo mniejszy.
Tam nie było luzów, to ramie było pływające 🤣
Można napisać do Pana gdzieś na priva?
Nawet nie wiedziałem że taka firma jest w plocku.A tak poza tym mam pytanie jaki smar poleca pan do ladowarki teleskopowej do łap i teleskopu?
👍👍
To jest profesionalista w tym co robi fajnie że tacy ludzie i takie firmy są w polsce
Dobra robota!!! Strefa agro czeka na film z tulejowania ładowacza czołowego "TUR". Fajnie się ogląda, pozdrawiam.
Oglądam drugi raz,bo za pierwszym zapomniałem coś napisać 😉
Świetny materiał. Brawo dla Pana za takie filmy i taką wiedzę. To osiowanie i prostopadłość to z pewnością nie była łatwa sprawa. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy
No to co operatorzy smaru nie używają ze takie luzy?
Witam jak zwykle pełna profeska, super omówione pokazane i wykonane. Mimo, że tematy nie są mi obce to oglądanie waszej pracy sprawia dużą przyjemność. Życzę dużo zdrowia dla całej ekipy i wielu udanych napraw, oraz satysfakcji z dobrze wykonanej pracy.
witam czy tulejujecie też hdsy
Jak zwykle fajnie się ogląda, pozdrawiam całą ekipę.
Nóż do wytaczania jest z hss? Czy węglik, lub coś innego? Mam jeszcze pytanie co do elektrody do napawania, zasadowa, czy inna? Profesjonalna robota. Pozdrawiam
Zdrowia życzę. I proszę nagrywać bo filmy tego typu są bardzo interesujące szczególnie z takim narratorem 👍
Maszyny są BARDZO drogie. Naprawy są BARDZO drogie. Czy ktoś mi może wytłumaczyć co kieruje ludźmi, którzy doprowadzają maszyny do takiego stanu? Nie rozumiem czy oni się kierują a trochę już żyję na tym świecie… Odcinek super 😉
Oj, czy aby po tej naprawie ta ładowarka nie zyskała drugie tyle na wrtości? 😉
Bardzo fajna robota, ja tylko ubolewam nad tą podłą konstrukcją sworzni z tulejkami bez automatycznego kasowania luzów, przyznam się iż mam zaprojektowane konkretne rozwiązanie ale wymaga ono jeszcze dopracowania aby było zdatne do komercjalizacji. Mam plan taki iż odezwę się do Pana w tej sprawie 🙂 Pozdrawiam Łukasz
panie Pawle dlaczego napawanie elektrodą, a nie jakimś sprytnym pistoletem na mig/mag?
chciałbym kiedyś zobaczyć jak wykonujecie poszczególne etapy prac, rozbieranie, wytaczanie, toczenie tulejek, hartowanie, składanie itp bardzo ciekawe nagrania
Bardzo dobra robota