Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
29 thoughts on “#mabgud naprawa / tulejowanie / ładowarka teleskopowa BOBCAT / CAT JCB / MANITOU i inne”
Profi jak zawsze wogule ogląda się ciebie jak z przed 20 lat jak nauczyciela zawodu obróbka skrawaniem 90 % ludzi nie ma pojęcia o bazowaniu i swoich setkach co na metrze daje półtora centymetra tłumacz ludzi że wbijanie zawijki z blachy na sworzniu to nie naprawia….
No brawo Panowie robiłem jcb z 1 rok temu Pan zastanawiał się czemu masz czepia o kabine😆😆😆😆😂Co do sworzni to stają dęba w nośnikach Pozdrawiam i życzę wybicia sworznia.
Świetny materiał. Brawo dla Pana za takie filmy i taką wiedzę. To osiowanie i prostopadłość to z pewnością nie była łatwa sprawa. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy
Witam jak zwykle pełna profeska, super omówione pokazane i wykonane. Mimo, że tematy nie są mi obce to oglądanie waszej pracy sprawia dużą przyjemność. Życzę dużo zdrowia dla całej ekipy i wielu udanych napraw, oraz satysfakcji z dobrze wykonanej pracy.
Nóż do wytaczania jest z hss? Czy węglik, lub coś innego? Mam jeszcze pytanie co do elektrody do napawania, zasadowa, czy inna? Profesjonalna robota. Pozdrawiam
Maszyny są BARDZO drogie. Naprawy są BARDZO drogie. Czy ktoś mi może wytłumaczyć co kieruje ludźmi, którzy doprowadzają maszyny do takiego stanu? Nie rozumiem czy oni się kierują a trochę już żyję na tym świecie… Odcinek super 😉
Bardzo fajna robota, ja tylko ubolewam nad tą podłą konstrukcją sworzni z tulejkami bez automatycznego kasowania luzów, przyznam się iż mam zaprojektowane konkretne rozwiązanie ale wymaga ono jeszcze dopracowania aby było zdatne do komercjalizacji. Mam plan taki iż odezwę się do Pana w tej sprawie 🙂 Pozdrawiam Łukasz
Profi jak zawsze wogule ogląda się ciebie jak z przed 20 lat jak nauczyciela zawodu obróbka skrawaniem 90 % ludzi nie ma pojęcia o bazowaniu i swoich setkach co na metrze daje półtora centymetra tłumacz ludzi że wbijanie zawijki z blachy na sworzniu to nie naprawia….
Dzień dobry można się dowiedzieć jaki jest plus minus koszt naprawy takiego sworznia ramienia jak na filmie jest pokazane ?
Pełen profesjonalizm. Podziwiam waszą pracę.
😮😱😱o qutwa…..😲😲 Ale wybite….
Oglądam pracę waszego zespołu w każdej wolnej chwili, miło się ogląda takich fachowców.👍
Witam, dobra robota.
Szkoda że bliżej was nie mieszkam bo wasza praca jest pirwasza klasa.😁👍
No brawo Panowie robiłem jcb z 1 rok temu Pan zastanawiał się czemu masz czepia o kabine😆😆😆😆😂Co do sworzni to stają dęba w nośnikach Pozdrawiam i życzę wybicia sworznia.
Witam chciałbym się dowiedzieć mniej więcej jaki jest koszt naprawy takiej maszyny bo mam taką podobna i ma luz ale dużo mniejszy.
Tam nie było luzów, to ramie było pływające 🤣
Można napisać do Pana gdzieś na priva?
Nawet nie wiedziałem że taka firma jest w plocku.A tak poza tym mam pytanie jaki smar poleca pan do ladowarki teleskopowej do łap i teleskopu?
👍👍
To jest profesionalista w tym co robi fajnie że tacy ludzie i takie firmy są w polsce
Dobra robota!!! Strefa agro czeka na film z tulejowania ładowacza czołowego "TUR". Fajnie się ogląda, pozdrawiam.
Oglądam drugi raz,bo za pierwszym zapomniałem coś napisać 😉
Świetny materiał. Brawo dla Pana za takie filmy i taką wiedzę. To osiowanie i prostopadłość to z pewnością nie była łatwa sprawa. Pozdrawiam i czekam na kolejne filmy
No to co operatorzy smaru nie używają ze takie luzy?
Witam jak zwykle pełna profeska, super omówione pokazane i wykonane. Mimo, że tematy nie są mi obce to oglądanie waszej pracy sprawia dużą przyjemność. Życzę dużo zdrowia dla całej ekipy i wielu udanych napraw, oraz satysfakcji z dobrze wykonanej pracy.
witam czy tulejujecie też hdsy
Jak zwykle fajnie się ogląda, pozdrawiam całą ekipę.
Nóż do wytaczania jest z hss? Czy węglik, lub coś innego? Mam jeszcze pytanie co do elektrody do napawania, zasadowa, czy inna? Profesjonalna robota. Pozdrawiam
Zdrowia życzę. I proszę nagrywać bo filmy tego typu są bardzo interesujące szczególnie z takim narratorem 👍
Maszyny są BARDZO drogie. Naprawy są BARDZO drogie. Czy ktoś mi może wytłumaczyć co kieruje ludźmi, którzy doprowadzają maszyny do takiego stanu? Nie rozumiem czy oni się kierują a trochę już żyję na tym świecie… Odcinek super 😉
Oj, czy aby po tej naprawie ta ładowarka nie zyskała drugie tyle na wrtości? 😉
Bardzo fajna robota, ja tylko ubolewam nad tą podłą konstrukcją sworzni z tulejkami bez automatycznego kasowania luzów, przyznam się iż mam zaprojektowane konkretne rozwiązanie ale wymaga ono jeszcze dopracowania aby było zdatne do komercjalizacji. Mam plan taki iż odezwę się do Pana w tej sprawie 🙂 Pozdrawiam Łukasz
panie Pawle dlaczego napawanie elektrodą, a nie jakimś sprytnym pistoletem na mig/mag?
chciałbym kiedyś zobaczyć jak wykonujecie poszczególne etapy prac, rozbieranie, wytaczanie, toczenie tulejek, hartowanie, składanie itp bardzo ciekawe nagrania
Bardzo dobra robota