
REWIZJA SILNIKA 2.0 TSI CZ. 1 / ADAM KLIMEK
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Doktor: Adam Klimek Pacjent: Jednostka 2.0 TSI, 230 koni mechanicznych Objawy: Odmowa współpracy po 100 000 km …
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Czy to normalne, że wszystko się odkręca takimi kluczami elektrycznymi czy pneumatycznymi!? Ja odkręcam grzechotką bo jakoś bardziej czuję co robię.
Ciekawe czy w moim dieslu zdjagnozowalbys usterkę, z lekka kopci na rozgrzanym, 2.0tdi pd ale nie zawsze
A czemu 2.0 L w AUDI80 1993r
sie ZACIERAJĄ PANEWKI?
silnik ulepiony z gówna i słomy DAS AUTO 😀
Be oglądania (oglądnę zaraz) pewnie wyjdzie ze ktoś nie lal tam odpowiedniego totala 0w30 i dlatego ble ble ble. Prawda jest taka że benzyna każda ssie dieslowi bo pali więcej, wytrzymuje mniej ( stare "pancerne benzyny" dojeżdżały 300-400 tys. Diesle nawet te nowoczesne jeżdżą po 500 tys a o pancernosci starych tdi, mercedesow czy bmw do 2007 roku już nie mowie. Jedynie JTD i Hdi wyłamywały się bo silniki wspaniałe tylko osprzęt się psul. Ale właśnie to wkurzalo inżynierów silniki diesla o mocy 150 km spalaniu w trasie po 6 i 200-300 tys do awarii poważniejszej.
Odmówił współpracy po 100kk ?!, nie nawiązał współpracę ale z serwisem 🙂
Na wschodzie pokazali dwa silniki tsi ten większy to KATASTROFA link
–> https://www.youtube.com/watch?v=WreDiBUno9g&t=4758s
Czy ktoś może mi coś wyjaśnić? Czy ten film nagrany jest dla żartu? Do tej pory myślałem, że ten człowiek ma jakieś pojęcie o mechanice, ale to kolejny materiał w którym udowadnia, umiejętności ma całkiem niewielkie.
Długowieczny silników się nie opłaca produkować .
Ale shit te napinacze i w ogóle mam 3.7 v8 pół banki przebiegu I lata I lata I brzmi do tego .Ale gówno produkują he he
Film o odkręcaniu śrubek
9:34 ciekawe po co jest ten napinacz i tamten łańcuszek skoro jest to zbędne i mamy tego nie montować 😀 serio…
Niby 3 generacja ea888 a jednak coś się wciąż psuje
I teraz wszystko poskładać z powrotem. Klimek leży i kwiczy…
Napis markerem na bloku 250012 i to może mil.
oglądam i płaczę wyciąga ślizg od łańcucha pompy oleju i mówi że tego nie zakładać żenada jeśli pracujesz to raczej odruchowo wiesz co masz w jakiej szafce a nie szukasz każdą szufladę z osobna
Made in Germany…
Fajnie gdyby Pan takie coś zrobił w silniku 1.0 turbo 😉
Przyczyną awarii byli konstruktorzy tego silnika…
tam juz ktos przed Adamem byl, chyba , ze mexykanie dali napis na bloku silnika bialym makerem przy produkccji……………………………………
Problem w tfsi i innych tego pokroju nie do jest wada konstrukcyjna ale to że ludzie zmieniają olej co 30kkm bo producent tam zaleca i leją jakaś tłusta wodę po parówkach zamiast porządnego oleju
Nie jestem ekspertem ale mam pytanie . Czemu nie stosują rozrządu zębatkowe ta jak w traktorach. I byłby diety spokój.🧐
A taki był ładny, nowoczesny…!
Ten silnik to ea888 3 generacja.
To jakis żart ?
Słynny EA888 gen2 nie mylić z EA113 gen1 ,bo to inne konstrukcje. Ten na łańcuchu ,a poprzednik na pasku jak w starym 1.8T
Silnik czysty czyli ktoś o niego dbał ale i tak konstruktorzy VW zadbali żeby nie był długowieczny. I gdzie tu jest ekologia jak wyprodukowanie nowego silnika pochłonie mnóstwo energii.
z poczatku dałem sie nabrać i myślałem ze facet sie coś zna,ale tak jak mówie….dałem sie nabrać 🙂
Bo tak. Jest😉
Trochę pan Adam wygląda jak by pierwszy raz rozbierał silnik VW 👍😎 ciekawe co wyjdzie