Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Zwiększanie dawki paliwa Pompa Lucas CAV od silników Perkins, JD,MWM itd.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

39 thoughts on “Zwiększanie dawki paliwa Pompa Lucas CAV od silników Perkins, JD,MWM itd.

  1. Siema maniek ,czy przy wymianie takiego rotora potrzebna jest jakaś regulacja ciśnienia pompy ? Czy tylko wyciągamy stary wkładamy nowy składamy wszystko , ustawiamy początek wtrysku oraz dawkę i to wszystko czy się mylę?

  2. Świetna robota aż miło zobaczyć a mnie interesuje Lucas fiat brawo 1.9td byłem w serwisie co robił te pompy no 3.5 tys za naprawę a objawy stukot jakby dzwonienie jak się obraca i jak jest zimny pracuje pięknie a jak się rozgrzeje to zaczyna dymić. Dławić się falować aby tylko zgasic auto na 5 minut i takie objawy i chciałem rozebrać tako pompę i nie mam pojęcia jak to zrobić nr pompy R8448 B096 C i druga sprawa nie mam gdzie tego sprawdzić jakie pompy pasujo do tego auta bo byłem skłony wstawić bosha ale czy to da przerobić nie mam pojęcia , może jakiś filmik na temat takiej pompy bo sam się zastanawiam czego w Polsce jest tak mało fachowców którzy naprawa jo takie pompy albo sam byś mi pomógł naprawić takie cudo

  3. Witam zapytanie gdyż zakupiłem c3603p i pali ładnie tylko problem ze między 1000 a 1700 wydaje mi się że za powoli się wkręca pytanie czy zabieg zwiększenia dawki pomoże. Bo tyko obawa że jak rozbiórek to później nie odpowietrze

  4. Zbyt duże zwiększenie dawki paliwa nie zwiekszy nam koni a tylko zuzycie paliwa silnik dymi czarnym dymem jak lokomotywa rośnie temperatura nie przepala podawanego paliwa. a tym bardziej rozpiłowywanie ,orginalnie dawka zaznaczona jest w połowie możemy zwiekrzyc przesuwając milimetr dwa inaczej mija sie to z celem

  5. A jeżeli pompa kręci się w lewą stronę to zwiększamy w lewo? Bo w tej pompa kręci się w prawo i zwiększa się w prawo prawda?
    Czy od zbyt dużej dawki paliwa silnik nie będzie kopcił na czarno na wysokich obrotach?

  6. W pompie Lucas czasem zapycha się to nylonowe siteczko nad zaworem gdzie jest doprowadzenie paliwa z filtra paliwa , wystarczy klucz 13 do przewodu zasilającego i klucz 24 żeby dostać się do tego siteczka i zaworu , dokładnie wymyć i zmontować , odpowietrzyć pompę i silnik znowu pracuje poprawnie , ale to jest ogromna tajemnica pompiarzy , wymyją i kasują jak za regeneracje . Na polskim YouTube jeszcze nic się nie dowiedziałem o regulacji pomp wtryskowych rzędowych , jak można regulować równomierność , jak wykątować taką pompe , bo pompa rotacyjna Bosch czy Lucas to można ustawić na silniku pod własne potrzeby . pozdro.

  7. Mistrzu ratuj mam problem z silnikiem perkinsa3p ciężko pali jak jest chłodnie ,jak złapie to chodzi na 1,,,2ajak przytrzymaj na gazie to 3 dodam że zestawy nowe głowica wtryski … Po obejrzeniu twojego filmu czy nie jest to wina pompy.pomocy bo już sił brak na dziada🤢

  8. Kolego dobra robota podobają mi się twoje filmy i przemyślenia sam też ogarniam tematy które ogólnie objęte są tajemnicą na polskich stronach już widzę ten hejt pompiaży jak to nie profesjonalnie demonstrujesz naprawę pompy, jako ciekawostkę dodam za uszczelnienie takiej pompy pompiaż krzyknął mi 400zł ja uszczelniłem za 50zł

  9. Witam co może być przyczyną w pompie wtryskowej w Renault 75.14 jak kręcę rozrusznikiem a on nawet nie tryska paliwem z pompy,pompa odpowietrzona bo wymienialem przewody i filtr.

  10. Witam. W JCB 526s wydaje się że mam identyczną pompę i dzisiaj gdzie w nocy było koło -10*C leci ON od strony przymocowania pompy do silnika. Mogły jakieś uszczelniacze się uszkodzić? Dodam że od miesiąca dolewam do ropy dodatek Kleen-Flo.

  11. Witam silnik perkins 6 cyl turbo 150km kopci na czarno na maksymalnych obrotach, jest to kombajn
    Turbo zrobione wszystko z powietrzem sprawdzone, oleju nie bierze
    Czy to może być za duża dawka paliwa??
    Proszę o pomoc

  12. Dałoby by się taką pompę od perkinsa czterocylindrowego zamontować do ursusa c360 bo już mam dość tej sekcyjnej pompy a taka rotacyjna pompa nowa kosztuje około 1500zl.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!