Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Dlaczego ZACIERAJĄ się SILNIKI BMW V8 i V10? PIOTR ODPOWIADA!



Kontynuujemy wizytę w warsztacie Piotra Dziedzica, w którym odnawia serduszka supersamochodów – głównie BMW serii M oraz Porsche. Część I w linku:
🎥👉https://youtu.be/JofX8IYmRNY
Tym razem podpatrujemy sam warsztat pracy specjalisty.

Pacjentami są silniki S65 z BMW M3 (V8) oraz S85 z BMW M5 (V10).

Piotr opowiedział nam o przygotowaniu silników do naprawy – czyszczeniu wstępnym, szkiełkowaniu, myciu zasadniczym składowych silnika. Przybliżył też procedurę pomiarów twardości poszczególnych części jednostki – zobaczcie jaka jest różnica w wartościach dla części wyjętych wprost z silnika a np. poddanych azotowaniu, o którym mówiliśmy przy pierwszym spotkaniu ze specjalistą.

Przy włączonej kamerze Piotr wykonał pomiar zużycia elementów uszkodzonego silnika, który akurat trafił na jego warsztat. Dowiemy się… i posłuchamy (!) jak bardzo potrafią się zużywać wały korbowe. Będzie o szlifie wałów, mocach silników, stopniach sprężania, wpadaniu zaworów na tłoki, suchych vanosach a także samych różnicach między silnikami V8 i V10 w BMW – w tym temacie Piotr czuje się jak ryba w wodzie!

Gospodarz odcinka zdradzi też jak pracuje na co dzień. Wyjaśni czy klient… może patrzyć mu na ręce! Zdradzi też historię swoich realizacji, reklamacji, a przede wszystkim – „co” i „jak” można zepsuć podczas montażu i pierwszego uruchomienia wyremontowanego silnika. Taka ilość oleju w jednostce – niby oczywista rzecz, a proszę…

Dobrego seansu!

#copart #iaai #porsche #bmw #m #ngine #repair #s65 #s85 #v6 #v8 #fix #coldstart #autazusa #autodiscover

————
🚘 Chcesz kupić auto z USA? 🚘
📱 Dzwoń: 509-420-000
💻 Napisz: autazusa@autodiscover.pl
🌐 WWW: https://autodiscover.pl/
📲 INSTAGRAM Autodiscover: https://www.instagram.com/autodiscove
📲 INSTAGRAM Adama: https://www.instagram.com/adam_global
📲 TIKTOK Autodiscover: https://www.tiktok.com/@autodiscoverusa?
🤝 Współpraca: biuro@autodiscover.pl
👍🏻 Subskrybuj kanał: https://goo.gl/2p2ofj
————

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

44 thoughts on “Dlaczego ZACIERAJĄ się SILNIKI BMW V8 i V10? PIOTR ODPOWIADA!

  1. Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:

    👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/

    2️⃣ Odwiedź naszego INSTAGRAMA, by sprawdzić co się u nas dzieje na co dzień:

    👉 https://www.instagram.com/autodiscoverusa/

    3️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:

    👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA

    👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.

  2. Jak zaciera się dół silnika – panewki, to wina oleju nie wału. Zrywa się film olejowy i to dlatego panewka przykleja się do czopa, potem już tylko szrot

  3. Elegancko, ludzie często się śmiali ze mnie po co wszystko czyszczę 3x tyle czasu co składanie XD ja tak zawsze myślę że dzięki czyszczeniu też wymiana ciepła jest od razu lepsza, druga sprawa sprawdzasz czy wszystko gra czy coś cieknie itp od razu wiesz co i skąd ;P

  4. Żadna nowość, już od dawna wiadomo że po E46 M3 z V8 i E60 M5 miały problem z panewkami ponieważ były z gównolitu problem został rozwiązany w 2011 roku i od roku prod '11 problem został rozwiązany i zaleca się wymianę panewek we wszystkich V8 i V10 przed 11 dokładnie można sprawdzić po VIN czy auto ma stare czy nowe panewki jeśli nie ma informacji w np ks. serwisowej. Ważna informacja przy kupnie używanej m3 lub M5 bo daję podstawę do zbicia ceny choć troszkę bo wymiana panewek w tych silnikach troszkę kosztuje.

  5. 37 hrc to faktycznie nie wiele …. z ciekawości skąd wiecie ze materiał był do azotowania… ale jak by nie słuchać gadacie fajnie i fachowo pozdrawiam (dął bym głowę ze materiał musi być do nawęglania 58-62hrc całe życie człowiek sie uczy)😀

  6. Dobra wszystko fajnie ale i tak się nie dowiedziałem dlaczego te silniki sie zacierają. V10 jest specyficznym silnikiem i co jakiś czas robi się remont dlaczego tak się dzieje ? Mozna przy remoncie założyć lepsze części by uniknąć nie potrzebnych kosztów ?

  7. Wały z guwnolitu nie naweglane rdzenie tylko hartowane powierzchniowo czopy . Całe BMW 🤣🤣🤣 I się tak wygina bidny podczas obrotów nie odprężony 🤧🤧 . Żeby powstał dobry wal trzeba procesów i czasu. Dziś jest toczony z kawałka pręta chartowane .Czopy I szlif na jednej maszynie dlatego nowe są krzywe 🤣🤣🤣😂 badziewie

  8. Mechanik super. Ale tytuł brzmi dlaczego się zacierają a odpowiedzi brak 😜. Ale ja odpowiem bo nowa motoryzacja to szmelc. Te wały potrafią mieć 1mm bicia i wdupiaja panewki jak małpa kit 😂. Bmw twierdzi że mają to opanowane i po dociągnięciu wału podpora go wyprostuje 😂. Gdybym miał kupić nowe auto to kazał bym dać silnik w kawałkach i oddał to takiego człowieka który potrafi to poprawnie złożyć i usprawnić potem wymiana oleju co 10k i zilnik na milion km.

  9. co to za urządzenie do pomiaru twardości? w jakich jednostkach mierzy/pokazuje i jaka jest jego dokładność? p.s. dla chcącego wkonać pomiar twardosci panewki jest to oczywiście możliwe…tylko że sprzętem laboratoryjnym. pozdrawiam

  10. Swiat wielkich aut premium i remontow silnikow rodem z epoki slusznie minionej, gdzie czesci nie bylo, no ale Polacy lubia wyzwania, do tego stwierdzenie ze bmw to dobre auta – jako chlebodawca zapewne,nie wiem skad to parcie na najczesciej uzywany, psujny masstige.

  11. Jak się silnik katuje i oleju nie zmienia – to taki efekt mamy – zatarcie . Po dniówce na torze albo mocnym upalaniu najlepiej wymienić olej i taka auta nadal jeżdżą .

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!