
Błąd przy składaniu silnika ?? II Uszczelka wydmuchana II Rosnący płyn w chłodnicy
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Trzeba wymierzyć ile podkładek a nie na oko
Witam. Może się zdażyć taka sytuacja ze tuleja bedzie za wysoko i tez uszczelke wydmucha?
Moja rada sprawdz dokrecenie glowicy normalnym kluczem po dynamometrze. Jestem zwolennikiem dynamometrow ale w rece najlepsze wyczucie zwlaszcza jak masz tani i slaby dynam. A zanizenie tulei to druga sprawa. Musza byc idealnie.
bo trza było zgrzewkę piwa kupić i do sołtysa zajść to by ci wytłumaczył jak się składa silnik
Szkoda że głowica nie wygrzana
Nie chyba dwie tylko trzeba wziąść czujnik i zmierzyć wysokość tulei.
Na 300 dojebaj.
Witam no czasem tak jest trzeba dokladnie sprawdzac mierzyc wszystko . jak robiles tulejki to trzeba bylo dac zeby ci wtryski odrazu obnizyli zeby koncowka wiecej wystawala . a i taka rada nie pompuj 4 bary w glowice mi raz zaslepka malo oka nie wywalila przy 3 barach lepiej dac 2 , 2.5 i w goraca wode wrzucic ale wazny efekt koncowy
to to jeszcze pikuś ty czasem może być wina tulei ja składałem 60 3 tuleje pasowały a 4 za chu po prostu była za lużna taka prawda o naszych częściach ja się po częściach już wszystkiego się spodziewam albo nowy blok od razu na osiowanie się wiezie bo może być nie ciekawie lepiej czasem starą część rgenerować jak nową kupić
Chyba tysięcznego suba dałem🤗
Ja zawsze mierze kołnierz tulejki i ranty bloku
Nie podnoś tak wysoko tulei 0.05 to jest dość
Miodzio🤗🤗🤗
Kolego z tymi nakrętkami głowic to słabo to widzę
Dobra robota, wpadki pomyłki każdemu się zdarzają, niema ludzi nieomylnych. Najważniejsze że usterka usunięta i ciągnik chodzi jak należy. Pozdrawiam 😉
No kurwa.. porażka i pech nie chce się wierzyć no kurde chciałeś lepiej a wyszło jak z tamtym silinkem 😒 tyle rozbierania i od nowa… 😔 Szczęście że udało się wkoncu złożyć i chodzi!