Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Deutz Fahr Serii DX. Remonty, naprawy, koszty, czyli o moim głównym koniu pociągowym słów kilka!



Witam. Zapraszam na dłuższą pogadankę o moim głównym ciągniku czyli Deutz Fahr DX 4.50. Dlaczego ona? Zapraszam.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

30 thoughts on “Deutz Fahr Serii DX. Remonty, naprawy, koszty, czyli o moim głównym koniu pociągowym słów kilka!

  1. Witam orientuje się Pan może z jaką siłą w tym ciągniku kluczem dynamometrycznym trzeba dokręcić szpilki od głowic??????
    Z góry dzięki za odp.👍👍

  2. W tamtym roku robiłem taki sam patent . Zmieniłem tłoki zregenerowalem głowice tuleje poszły do honowania. I git a teraz ściągałem miskę bo w jednym miejscu się pociła. A tam niespodzianka leżą sobie pierścienie dystansowe odpowiedzialne za luz osiowy wału . Ale coś już było przez kogoś kombinowane . Efekt taki podrobiony wał i podpora wału.

  3. Witam, mógł byś zrobić mi lepsze zdjęcia tych odciągów przy podnośniku bo sam musze zrobić i jeszcze jakie tam te śruby zakładałeś żeby one wytrzymały. Twoja pomoc by mi była bardzo pomocna. Pozdrawiam.

  4. Czy hamulce robiłeś w konkretniej firmie? Jakie parametry akumulatora masz w nim ?
    Ze wskaznikiem mam to samo😄 Alternaror bedę również regenerował 13.6V daje tylko.
    6 skrzynia i 3 przełożenia u mnie 40Kmh, mam ksiazkę obsługi gdybyś coś potrzebował.

  5. Ile masz obciążenia z przodu? Bo ja teraz zrobiłem odciaznik do swojego 415 kg i tak szczerze mówiąc jest za mało a właśnie kupiłem 6.21 i ma tylko 9 obciążników orginalnych i chciałbym kupić właśnie agregat talerzowy i może być mało

  6. Witam.Jeśli mogę coś doradzić bo przerabiałem to na własnym przykładzie to sprawdzaj olej w silniku. Sama wymiana symeringu na pompie pomaga na kilka może kilkanaście mogogodzin. Niby w przypadku takiej awarii należy wymieniać wszystkie uszczelniacze. Ja po drugiej awarii wymieniłem pompę. Co do jak mówisz dobijania zawieszonej maszyny. Też to miałem . Te dwie awarie lubią się łączyć. Nowa pompa nie pomogła.Nadal dobijał. Rozdzielacz hydrauliczny do wymiany. Niby jest ok nie widac w nim usterki ale cos jest na rzeczy . Zaboli bo w moim przypadku landini 6550 to 1800zl w deutz trochę taniej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!