Siemandero.
Dzisiaj taka ciekawostka, mianowicie silnik dobry i niedobry. Przepraszam za nomenklaturę jestem tylko prymitywnym mechanikiem i czasami nie mam pewności czy mówię o tarciu statycznym czy granicznym bo biorąc pod uwagę warstwę ślizgową na panewce to można nazywać granicznym, ale pewne źródła podają że jest to tarcie statyczne.Kute korbowody mają szersza i prostokątną główkę. Zapraszam do dyskusji w komentarzach.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Ten silnik byl fenomenalny. Blok wytrzymywal 500-600 koni, seryjne tloki do 350. Jeden z 4 najlepszych silkow benzynowych w historii Audi. Trzeba tylko wymieniac olej co 10 000km. W stosunku do 1.9 TDI ciuchutko chodzi i nie ma problemow z moca, bo tam byla zwykla turbosprezarka o stalej geometrii.
Krzychu robi zajefajną robotę. Ja dla odmiany robię ale te duże,od ciężarówek Rzędowe i V 8 lub V6. Praca generalnie prosta i ciekawa. Pozdrawiam Pana prof
1.4 16v od Fiata przy 250 tys żre już litr oleju na tysiąc, za to nadal normalnie pracuje, jeździ i obserwuje, a dymi tylko podczas postoju w korku i tylko symbolicznie. Czary? xD Silnik silnikowi nierówny
Jeżdżę 10 letnim Volvem FHA 12 777 cm3 i 345 kW mocy, z automatyczną skrzynią biegów, o przebiegu 1200 000 km, ciągam naczepy z ładunkami do 24 000 kg….. i chodzi jak burza, nic się nie psuje, a jak ma się coś zepsuć, to miesiąc wcześniej szef ściąga mnie do warsztatu. Za wyjątkiem przebitego koła awarii na trasie nie miałem..
mam pytanie, vw golf 1,4 80 KM 2011 rok, zawsze w zime podczas mrozow slyszde odglosy silnika, pewnie hydraulicznych popychaczy zaworowych olej zawsze zmieniany co 10tys km, nie mam tego problemu w lecie . gdzie jest problem?
Hola hola też mam 1.8t od 2013r w a6c5 i to w manualu 302 tyś km. Silnik jeszcze w dobrej kondycji z czego ponad 140 tyś na LPG.
Turbo jeszcze oryginał a dalej dmucha 0.6 bara I sprzęgło też oryginał. Więc na manualu też się da tak jeździć żeby silnik robił spore przebiegi a dodam że mam ciężką nogę i silnik kręcę wysoko. Więc no da się da hyhy.
Wszystko ładnie oprócz muzyki.
Gdzie można dostać zegar
analny do pomiaru zużycia partnera? 🤣
Ten silnik byl fenomenalny. Blok wytrzymywal 500-600 koni, seryjne tloki do 350. Jeden z 4 najlepszych silkow benzynowych w historii Audi. Trzeba tylko wymieniac olej co 10 000km. W stosunku do 1.9 TDI ciuchutko chodzi i nie ma problemow z moca, bo tam byla zwykla turbosprezarka o stalej geometrii.
5:50 też mam mokre zawory gdy Cię oglądam 😏
😅
Moim zdaniem Cris na inżyniera
Może warto przy okazji składania przesunąć kolo sygnałowe na wale żeby przyspieszyć zaplon pod lpg. Będzie zrywnijeszy
1.9 tdi rozbierz i nam pokaż co w nim jest takiego za co go wszyscy kochamy
To jaki najlepiej olej stosować. Ja stosuję 0w40
jeśli ktoś będzie robić głowice, to niech go ręka boska broni zanim wsadzi chińskie zawory, dopłać i wsadź coś konkretnego
Gościu robi z siebie debila, po co te organy nie jesteśmy w kościele
Krzychu robi zajefajną robotę.
Ja dla odmiany robię ale te duże,od ciężarówek
Rzędowe i V 8 lub V6.
Praca generalnie prosta i ciekawa.
Pozdrawiam Pana prof
Zegary to Średnicówka a średnicówki to Mikromierze. Czy nie?
Super filmik muza tez😇😆
Majster jaki zalać olej do tego motoru 5w.40 czy 5w.30 bo zdania są tak podzielone ze już zgłupiałem.
Bądźcie dla siebie nawzajem życzliwi, miłosierni, przebaczając sobie, jak i wam Bóg przebaczył w Chrystusie.
Efezjan 4:32
Krzysio, zegary są analogowe. Jak by były analne to by były do d…py.
Wkurwiajaca jest ta muzyka.
1.4 16v od Fiata przy 250 tys żre już litr oleju na tysiąc, za to nadal normalnie pracuje, jeździ i obserwuje, a dymi tylko podczas postoju w korku i tylko symbolicznie. Czary? xD Silnik silnikowi nierówny
jakie samochody mają ten 1.8 turbo z filmu?
Jeżdżę 10 letnim Volvem FHA 12 777 cm3 i 345 kW mocy, z automatyczną skrzynią biegów, o przebiegu 1200 000 km, ciągam naczepy z ładunkami do 24 000 kg….. i chodzi jak burza, nic się nie psuje, a jak ma się coś zepsuć, to miesiąc wcześniej szef ściąga mnie do warsztatu. Za wyjątkiem przebitego koła awarii na trasie nie miałem..
mam pytanie, vw golf 1,4 80 KM 2011 rok, zawsze w zime podczas mrozow slyszde odglosy silnika, pewnie hydraulicznych popychaczy zaworowych olej zawsze zmieniany co 10tys km, nie mam tego problemu w lecie . gdzie jest problem?
23:52 zegary analne
Do czego służą? 🙂
😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡😠😡
200 tysięcy kilometrów… Ta… W 2010 roku 🙂
"prymitywny mechanik" lepiej tłumaczy fizykę niż 99% nauczycieli👍😎
A da się ten nagar z pierścieni oraz tłoków usunąć bez rozbierania silnika?
A dlaczego łuszczą się walki rozrządu?
Audi 2003 rok produkcji 1.8 t mam blok gdzie tłoki żeliwo czy aluminium czekam na odpowiedź
Hola hola też mam 1.8t od 2013r w a6c5 i to w manualu
302 tyś km.
Silnik jeszcze w dobrej kondycji z czego ponad 140 tyś na LPG.
Turbo jeszcze oryginał a dalej dmucha 0.6 bara
I sprzęgło też oryginał.
Więc na manualu też się da tak jeździć żeby silnik robił spore przebiegi a dodam że mam ciężką nogę i silnik kręcę wysoko.
Więc no da się da hyhy.
Pozdrowionka świetny odcinek 😉
Witam! Jest już składanie tego legendarnego silnika audi a3 8l 1.8t:) Pozdrawiam
Dla miłośników TDI i 1,8T
Tak a mi skuter 2T nie odpala .
Czy, to jest silnik który występuje w seat Alhambra? Pytam bo w sobotę mam kupić właśnie Alhambra 1,8 T
Fajny odcinek 😃😃🖐️
Zajebiaszczy silnik
Jaka precyzyjna sekcja zwłok 🙂
Chris, to nie paździeż polonez, tylko majstersztyk inżynierii niemieckiej.
Witam a jakie miał ciśnienie na cylindrach
To już mój drugi wóz z tym właśnie silnikiem. Obecny ma podniesioną moc i moment o 50%.
NAJGORSZE WYZWISKO W REPERTUARZE PROFESORA – "TY NAGARZE"