Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Silnik BMW N57D30 #1. Zmielona panewka we flagowym dieslu, Jak to się stało?

Czasami w najlepszych silnikach coś może zawieść, urwać się lub zmielić. Ale czy to jednostkowa awaria trzy litrowego flagowego turbodiesla z pod znaku śmigła? Odpowiedź znajdziecie w filmie, którym rozpoczynamy całą serię związaną z naprawą/remontem tej jednostki.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

47 thoughts on “Silnik BMW N57D30 #1. Zmielona panewka we flagowym dieslu, Jak to się stało?

  1. Właśnie przerabiałem ten sam temat w mojej beemce. Najpierw pękł jeden ze ślizgów i przeskoczył rozrząd. Głowice dałem do remontu, wyczyściłem silnik i założyłem nowy rozrząd. Pojeździłem tydzień i poszła 6 panewka korbowodowa. Dzisiaj skończyłem kapitalny remont silnika. Wszedł nowy wał, panewki, korba, pompa oleju, podstawa filtra oleju. Narazie zrobiłem autem 30km i chodzi jak w zegarku

  2. I tak dobrze:) ja kupiłem f11 tydzień temu. 50km i panewka poszła. Ale wbiła się w uszczelniacze koła pasowego. No i motor równo chodził żadnych dźwięków spod maski nie było.

  3. N57D30A f15 niestety stuki panewki 202 tys przebiegu ,we wtorek wyciąganie silnika ciekawe co go zabolało ,mnie zaboli kupno używki ,fajnie się ogląda film ale niestety w mojej też to się stało

  4. Tak się dzieje kiedy kupi się auto ale nie stać na wymianę oleju itd. Tu akurat miał pecha klijent ale ogulnie w większości to wina ludzi, co do nowych aut to są coraz gorsze złomy robione by klijent zadlugo nie jeździł

  5. Kupiłem F11 z silnikiem N57Z i dziurą w bloku. Sporo naszukałem się bloku i wału. Ostatecznie szlifierz doradził mi zakup lekko przytartego i zrobienie szlifu. Główne udało się na 1 nadwymiar, a korby na drugi. Póki co silnik odpalony i pracuje poprawnie. Po tysiącu trzeba zmienić olej i zweryfikować ilość opiłków w filtrze 😉

  6. W 50% się z tobą zgodzę fakt nie jest to to samo co pierwsze m57 , nie wiem co ty chcesz do wału korbowego te motory wytrzymują po 800nm a że handlarz złożył silnik po łebkach to można się domyśleć że długo nie pojeździ , ciężko mi wywnioskować jako to motory 330 czy 335d bo obudowa powietrza wygląda jak w 35d

  7. Interwały olejowe plus permanentne dopalanie DPF i dolewanie paliwa o oliwy to jeden z głównych powodów awarii rozrządu.Nie wspomnę o rozszerzalności cieplnej aluminium i lipnych materiałach.Niestety niemiecka motoryzacja weszła w epokę jednorazówek.

  8. W moim n57 f11 535d były w tamtym roku do wymiany 6x wtryski, rozrząd, pokrywa zaworów, kolektor ssący, egr a w tym roku panewka główna zaczęła stukać, wymieniłem wszystkie panewki, wał był bez pęknięć, na razie spoko

  9. standard co z tego ze pełen serwis jak oleje wymieniane co 30 tyś niestety ten silnik to tragedia a prawidłowa regeneracjo go to mało kto to potrafi . niestety mnie to dopadło

  10. Nasuwa sie pytanie czy ktos sprawdzil oprogramowanie w ECU na ile ten diesel byl wykrecony w reichu przez Hansa bo gebelsi N57 D30 z 245 katalogowo (realnie 242) kreca go do 330 km. Ja uzytkuje F10 i F07 GT z tym silnikiem i dokonuje wymiany oleju 2 razy w ciagu jednego interwalu ktory wynosi od 23 do 26 tys km, w zaleznosci od modelu Bmw. Ja osobiscie staram sie nie przekraczac 10-11 tys km. Rozsiewanie famy ze 3 litry d z Bmw nagle jest be to troche lipa bo raczej nikt nie slyszal o bezkolizyjnym dieslu i bezawaryjnym tdi po 2009 😉 pozdrawiam

  11. No to super seria sie szykuje. Mam wlasnie taki silnik 330d f31 LCi.
    W moim aucie narazie wszystko jest ok, kupilem jak mial 91tkm i oczywiscie olej wymienany co 30000km. Teraz mam 120tkm i olej zmieniam co 15000. Zobaczymy jak to pochodzi.
    Jeszcze odnoszac sie do komentarzy na zmianach oleju co 30000 czyli tak jak zaleca serwis BMW.
    Opowiem Wam jak to wyglada na przykladzie auta mojego szefa. On ma aktualnie G30 3.0d a wczesniej przerobil 2x F10 3.0d. W drugiej z nich zrobil 160tkm w 3 lata. Olej oczywiscie co 30000km. Auto nie dostawalo w pizde ale na temperature oleju tam nikt nie patrzyl. Potem taki samochod trafia do salonu BMW – jako polisingowy (tak samo jak moje BMW) i zazwyczaj jest kupowany i jezdzony dalej w Niemczech (zapomnialem napisac ze mieszkam w Niemczech). Jak ma pomiedzy 250-400t km i koszty przeserwisowania takiego motoru sa nieoplacalne to auto to trafia do Polski lub innego kraju wschodniego z odpowiednio skorygowanym licznikiem ktory mam wrazenie w PL jest korygowany po raz kolejny. Potem w Polsce okazuje sie ze 3.0d z przebiegiem 150tkm zaczyna sie jebac – a co ma robic jak ono ma w ciul wiecej i nigdy nie bylo zadbane ??
    Jeszcze wracajac do interwalow wymian oleju. W lesingu za serwis moj szef placi ekstra, po co w takiej wytuacji mialby to robic czesciej skoro auto jest tylko na 3 lata ?? On zyskuje i BMW tez bo po 3 latach kupuje nowe auto. A opinia o marce za Odra ? Kogo to obchodzi.
    Pozdrawiam i czekam na kolejny film
    BTW. ile to BMW ma przebiegu – albo raczej jaki ma stan licznika ??

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!