Kontynuujemy wizytę w warsztacie Piotra Dziedzica, w którym odnawia serduszka supersamochodów – głównie BMW serii M oraz Porsche. Część I w linku:
🎥👉https://youtu.be/JofX8IYmRNY
Tym razem podpatrujemy sam warsztat pracy specjalisty.
Piotr opowiedział nam o przygotowaniu silników do naprawy – czyszczeniu wstępnym, szkiełkowaniu, myciu zasadniczym składowych silnika. Przybliżył też procedurę pomiarów twardości poszczególnych części jednostki – zobaczcie jaka jest różnica w wartościach dla części wyjętych wprost z silnika a np. poddanych azotowaniu, o którym mówiliśmy przy pierwszym spotkaniu ze specjalistą.
Gospodarz odcinka zdradzi też jak pracuje na co dzień. Wyjaśni czy klient… może patrzyć mu na ręce! Zdradzi też historię swoich realizacji, reklamacji, a przede wszystkim – „co” i „jak” można zepsuć podczas montażu i pierwszego uruchomienia wyremontowanego silnika. Taka ilość oleju w jednostce – niby oczywista rzecz, a proszę…
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
44 thoughts on “Dlaczego ZACIERAJĄ się SILNIKI BMW V8 i V10? PIOTR ODPOWIADA!”
Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
Jak zaciera się dół silnika – panewki, to wina oleju nie wału. Zrywa się film olejowy i to dlatego panewka przykleja się do czopa, potem już tylko szrot
Elegancko, ludzie często się śmiali ze mnie po co wszystko czyszczę 3x tyle czasu co składanie XD ja tak zawsze myślę że dzięki czyszczeniu też wymiana ciepła jest od razu lepsza, druga sprawa sprawdzasz czy wszystko gra czy coś cieknie itp od razu wiesz co i skąd ;P
Żadna nowość, już od dawna wiadomo że po E46 M3 z V8 i E60 M5 miały problem z panewkami ponieważ były z gównolitu problem został rozwiązany w 2011 roku i od roku prod '11 problem został rozwiązany i zaleca się wymianę panewek we wszystkich V8 i V10 przed 11 dokładnie można sprawdzić po VIN czy auto ma stare czy nowe panewki jeśli nie ma informacji w np ks. serwisowej. Ważna informacja przy kupnie używanej m3 lub M5 bo daję podstawę do zbicia ceny choć troszkę bo wymiana panewek w tych silnikach troszkę kosztuje.
37 hrc to faktycznie nie wiele …. z ciekawości skąd wiecie ze materiał był do azotowania… ale jak by nie słuchać gadacie fajnie i fachowo pozdrawiam (dął bym głowę ze materiał musi być do nawęglania 58-62hrc całe życie człowiek sie uczy)😀
Dobra wszystko fajnie ale i tak się nie dowiedziałem dlaczego te silniki sie zacierają. V10 jest specyficznym silnikiem i co jakiś czas robi się remont dlaczego tak się dzieje ? Mozna przy remoncie założyć lepsze części by uniknąć nie potrzebnych kosztów ?
Wały z guwnolitu nie naweglane rdzenie tylko hartowane powierzchniowo czopy . Całe BMW 🤣🤣🤣 I się tak wygina bidny podczas obrotów nie odprężony 🤧🤧 . Żeby powstał dobry wal trzeba procesów i czasu. Dziś jest toczony z kawałka pręta chartowane .Czopy I szlif na jednej maszynie dlatego nowe są krzywe 🤣🤣🤣😂 badziewie
Mechanik super. Ale tytuł brzmi dlaczego się zacierają a odpowiedzi brak 😜. Ale ja odpowiem bo nowa motoryzacja to szmelc. Te wały potrafią mieć 1mm bicia i wdupiaja panewki jak małpa kit 😂. Bmw twierdzi że mają to opanowane i po dociągnięciu wału podpora go wyprostuje 😂. Gdybym miał kupić nowe auto to kazał bym dać silnik w kawałkach i oddał to takiego człowieka który potrafi to poprawnie złożyć i usprawnić potem wymiana oleju co 10k i zilnik na milion km.
co to za urządzenie do pomiaru twardości? w jakich jednostkach mierzy/pokazuje i jaka jest jego dokładność? p.s. dla chcącego wkonać pomiar twardosci panewki jest to oczywiście możliwe…tylko że sprzętem laboratoryjnym. pozdrawiam
Swiat wielkich aut premium i remontow silnikow rodem z epoki slusznie minionej, gdzie czesci nie bylo, no ale Polacy lubia wyzwania, do tego stwierdzenie ze bmw to dobre auta – jako chlebodawca zapewne,nie wiem skad to parcie na najczesciej uzywany, psujny masstige.
Jak się silnik katuje i oleju nie zmienia – to taki efekt mamy – zatarcie . Po dniówce na torze albo mocnym upalaniu najlepiej wymienić olej i taka auta nadal jeżdżą .
Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/
2️⃣ Odwiedź naszego INSTAGRAMA, by sprawdzić co się u nas dzieje na co dzień:
👉 https://www.instagram.com/autodiscoverusa/
3️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:
👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
Uważajcie.Gość robi wały.
Dla mnie to jest wiedza, Ten Pan jest Fachowcem, nie równa się to z paplaniną jakiś ASC ABS ASO
Nie w ciągnikach, ale w kombajnach. Silnik SW400
fajny material 🙂
Jak zaciera się dół silnika – panewki, to wina oleju nie wału. Zrywa się film olejowy i to dlatego panewka przykleja się do czopa, potem już tylko szrot
Klasa 🙂
Kiedyś nie było myjki i było dobrze
Elegancko, ludzie często się śmiali ze mnie po co wszystko czyszczę 3x tyle czasu co składanie XD ja tak zawsze myślę że dzięki czyszczeniu też wymiana ciepła jest od razu lepsza, druga sprawa sprawdzasz czy wszystko gra czy coś cieknie itp od razu wiesz co i skąd ;P
12,5l na suchy a 8l podczas wymiany.Czyli przy wymianie zostaje 4,5l starego oleju w silniku. Sorry ale nie wierzę.
Panewki w M Power się wymienia, to nie jest 1.9tdi
To głupi Polonez ma kuty wał z czopami utwardzonymi na 50HRC na gł. 2,5mm
Jak zdobyć takie buty "bmw motorsport"?
To jest jakość, paneweczki lub wał do wymiany po 60 tysiącach, ale według polskich redaktorów super jakość
bmw to gówno dla bogatych którzy mają pieniądze i czas na naprawy no i samochód zastępczy na czas częstych napraw
Żadna nowość, już od dawna wiadomo że po E46 M3 z V8 i E60 M5 miały problem z panewkami ponieważ były z gównolitu problem został rozwiązany w 2011 roku i od roku prod '11 problem został rozwiązany i zaleca się wymianę panewek we wszystkich V8 i V10 przed 11 dokładnie można sprawdzić po VIN czy auto ma stare czy nowe panewki jeśli nie ma informacji w np ks. serwisowej. Ważna informacja przy kupnie używanej m3 lub M5 bo daję podstawę do zbicia ceny choć troszkę bo wymiana panewek w tych silnikach troszkę kosztuje.
Kurba, ale razi błędne używane mikrometra, to sprzęgiełko po coś tam jest xD
W Polonezie nie do pomyślenia ,
37 hrc to faktycznie nie wiele …. z ciekawości skąd wiecie ze materiał był do azotowania… ale jak by nie słuchać gadacie fajnie i fachowo pozdrawiam (dął bym głowę ze materiał musi być do nawęglania 58-62hrc całe życie człowiek sie uczy)😀
do takich silników wszystko nowe , szkłem dupy nie utrzesz
Dobra wszystko fajnie ale i tak się nie dowiedziałem dlaczego te silniki sie zacierają. V10 jest specyficznym silnikiem i co jakiś czas robi się remont dlaczego tak się dzieje ? Mozna przy remoncie założyć lepsze części by uniknąć nie potrzebnych kosztów ?
ZACIERAJĄ SIĘ DLATEGO BO BELEMAMI
Wały z guwnolitu nie naweglane rdzenie tylko hartowane powierzchniowo czopy . Całe BMW 🤣🤣🤣 I się tak wygina bidny podczas obrotów nie odprężony 🤧🤧 . Żeby powstał dobry wal trzeba procesów i czasu. Dziś jest toczony z kawałka pręta chartowane .Czopy I szlif na jednej maszynie dlatego nowe są krzywe 🤣🤣🤣😂 badziewie
teraz wszystko z gównolitu robią specjalnie bo kasa
Zacierają się ponieważ niemiecka precyzja inżynierów BMW jest najwyższej klasy.
Prze Chuj z niego wiedzę ma 🔥🔥🔥ale nadal nie wiem dlaczego się te silniki zacierają…..
Mechanik super. Ale tytuł brzmi dlaczego się zacierają a odpowiedzi brak 😜. Ale ja odpowiem bo nowa motoryzacja to szmelc. Te wały potrafią mieć 1mm bicia i wdupiaja panewki jak małpa kit 😂. Bmw twierdzi że mają to opanowane i po dociągnięciu wału podpora go wyprostuje 😂. Gdybym miał kupić nowe auto to kazał bym dać silnik w kawałkach i oddał to takiego człowieka który potrafi to poprawnie złożyć i usprawnić potem wymiana oleju co 10k i zilnik na milion km.
Beznadziejny podkład muzyczny
Zmieńcie tytuł tego odcinka…bo odpowiedzi jak nie było tak i nie ma
co to za urządzenie do pomiaru twardości? w jakich jednostkach mierzy/pokazuje i jaka jest jego dokładność? p.s. dla chcącego wkonać pomiar twardosci panewki jest to oczywiście możliwe…tylko że sprzętem laboratoryjnym. pozdrawiam
Ale super film!! To jest sekretna wiedza. Pan Piotr wie co robi !
I dlaczego się zacierają?
one się zacierają bo właściciele mają zaskrońca w kieszeni
Szroty zawsze się zacieraja He he he,ja Toyota Tundra V8 już 250 tys mil , czyli ponad 400 tys km i nic tylko zmiana oleju,klocki itp
Bo są gówniane, jak większość silników od jakiegoś czasu w niemieckiej motoryzacji.
No ok, ale czemu się zacierają? Czy są po prostu takim gównem?
Nie rozumiem jak wytarcie na dwie strony ?
A adres do tego warsztatu można prosić..?
Radzę poczytać opinie o tym czarodzieju od silników v8 i v10
KOZAK
zacieraja sie bo nie sa japonskie.
Swiat wielkich aut premium i remontow silnikow rodem z epoki slusznie minionej, gdzie czesci nie bylo, no ale Polacy lubia wyzwania, do tego stwierdzenie ze bmw to dobre auta – jako chlebodawca zapewne,nie wiem skad to parcie na najczesciej uzywany, psujny masstige.
silniki z ryżu
Jak się silnik katuje i oleju nie zmienia – to taki efekt mamy – zatarcie . Po dniówce na torze albo mocnym upalaniu najlepiej wymienić olej i taka auta nadal jeżdżą .