
178 DJK53 Check engine, akumulatory na przewodach głośnikowych, panele fotowoltaiczne w aucie
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Zachęcam do subskrypcji i komentowania. Koniecznie pamiętajcie o dzwoneczku. Nie pominiecie wtedy żadnego filmu:)
Macie ochotę wesprzeć moją pracę?
Zapraszam na Patronite: https://patronite.pl/Anatomia_Mechaniki
Dziś o tym co może powodować check engine. Jak nie łączyć akumulatorów. Jak wyglądają panele PV na kamperze. Łatka w skrzyni biegów i dodatkowo uzupełniamy film o łożyskach w kołach.
#panelfotowoltaiczny #kamper #elektryka
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
bardzo dobra rbota
👍🍻
Może Pan polecić coś podobnej jakości do diagnostyki Francuzów.
Dzięki płukanka doszła.
👌👍
Skąd pomysł aby przy przetwornicy nie dawać zabezpieczenia? Niech nawet ona będzie na 20cm kablu, zaraz przy akumulatorze. Zawsze coś się może stać i warto to zabezpieczyć. Szczególnie jak ktoś dobierze jakąś przetwornicę noname i nie wiadomo czy ona spełnia jakieś normy bezpieczeństwa. To takie moje zdanie 😉
& 👍
2 luty?
Przy regeneracji dpf wentylatory też idą pełnym ogniem. W dodatku te konkretne busy smierdzą podczas regeneracji jakby miały się zaraz zapalić. Pozdrawiam.
No pewnie, że się podobało 😉 pozdrawiam
Z tymi akumulatorami to może warto by założyć przekaźnik taki specjalny który włącza się podczas ładowania, bo wydaje mi się że i tak będą się rozładowywany te akumulatory jeden przez drugiego.
elegancka robota 😀
Wiedza i doświadczenie. Pozdrawiam 👍
Multi ECU scan – używałem, prosty i działa. 🙂
Panie.
Gdzie Pana warsztat 😁?
Bo chyba musi tam trafić mój Getz 😁😁😁
Ludzie zapominają, że moc odbiornika to iloczyn napięcia i prądu. W domu, przy odbiorniku 500 W prąd płynący w obwodzie to 2,7 A, i cienki przewód wystarczy. W samochodzie przy 500 W prąd rośnie do ponad 40 A i identyczny przewód, jak w domu, zwyczajnie się spali.
Skąd macie tyle tych kamperów ?
Doświadczenie i wiedza robi robotę, dziękuje za kolejny dobry materiał pozdrawiam
Z tobą uczę sie więcej niż w szkole przez 3 lata…
9:00 no grube te przewody jak kutos.
Ja myślałem że da 4 albo 16 kwadrat a tu 2,5
Eee luks dzwiek… az uszy krwawią…
Takie cuda to w 20 letnim aucie rozumiem … jakość teraz na okres gwarancji a pozniej trzeba sobie radzic…
Jak zawsze merytoryczne informacje
Ja w kupionym aucie mialem chinski bezpiecznik ze stopionym plastikiem a blaszka i nitka w środku błyszczące jak błystka na szczupaka. Chinczyki mają chyba ten sam przekrój 5 10 15A. Pojechalem na złom i wyciągnąłem garść vagowych postebrzanych bezpieczników.
Bezpieczniki tylko probówka sprawdzamy
Bezpiecznik może być spalony, a z wyglądu sprawny, miernik pokazuje przejście, a jednak nie działa