Materiał powinien pomóc Ci przeprowadzić remont silnika w garażowym zaciszu, silnik to 2.0 LF-DE 150KM ale w każdej maździe benzynowej wszystko przebiega bardzo podobnie:)
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
67 thoughts on “Jak wykonać remont silnika w domowym zaciszu? OD A DO Y – MAZDA 2.0”
Dasz namiary na firmę w której robisz głowice? 🙂 Ja mam 2.0 lift ze zmienną fazą. Silnik nigdy nie był rozbierany, ma 300tys przejechane. Bez LPG. Obecnie chodzi jak zegareczek ale bierze olej. 1l/1000km. Ile mnie wyniesie remont? Tak plus minus oczywiście jeśli sam go rozbiorę i złożę + oddam głowicę do regeneracji. Pozdrawiam
Co do szlifowania zaworow.. Przeciez zawory sa podstawiane chydraulicznie ??? I cisnienie oleju podstawia zawory ..i tam sie luzu nie reguluje .. Bo walek jest od gory
Co moge ci doradzic .ubieraj gumowe rekawiczki do olejow i mycia ..bo dzisiejsze oleje i chemia sa bardzo higroskopijne i przedostaja sie do krwiobiegu ..a pózniej rak nie wiadomo z kąd …i 2 kup sobie lepsze urzadzenie do mierzenia kątu dokrecania bo to co pokzales jest arcy zawodne i juz nawet przy pierwszym dokrecaniu moze cie wprowadzic w bład.. Sa elektroniczne .. Ktore ustawiasz najpierw moment a pózniej kąt ..wiec jesli tylko elektronika wyczuje momęt odrazu zaczyna liczyc kąt…
Hej przyjacielu! Mam pytanko do ciebie. czy robisz jeszcze takie silniki? Mam taki problem, iż robiłem, tzn kolega głównie mi robił remont silnika, ale okazał się nie taki solidny to co ja widziałem… Mazda 6 2007r polift, Czy nie byłbyś w stanie może sprawdzić to wszystko? Najlepiej rozebrać ten silnik i zrobić, jak należy, w sumie powinno być dobrze, tylko że bez kątu skręcał i bóg wie z jakimi siłami, ale raczej dokręcał mocno, kluczem dynamometrycznym, ale nie wiem czy na pewno dobrze itp. Pytanie też, skąd jesteś. Z góry dzięki 🙂
Filmik super. Widać że mimo wieku fach już w ręku jest. Dobrze prowadzisz filmik bez zbędnego pierdzielenia rzeczowo i na temat. Byle tak dalej. Pozdrawiam.
Jesteś gość. Pytanie jak smarujesz i dmuchawa śruby to nie odejdziesz trochu dalej od silnika …niby taki pedant, drugie pytanie czemu nie posmarowałem gładzi cylindra przed montażem na tłoków…tam jest sucho…??
Mam ostatnie pytania. U mnie w tym aucie wal jak chwyciłem od spodu to miał lekki luz 2.3 milimetry, czy to normalne? I mam ostatnie pytanie czy jak głowice będzie ogarniał szlifierz to ma wymienić wszystkie zawody na nowe czy tylko zużyte? Auto chodziło i będzie chodzić na lpg.
a ja mam takie pytanie czy jak na jednym cilindrze miałem 7 barów a na pozostałych trzech po 13 to jak zawioze blok do ogarniecią to czy jest to powiedziane ze tulejowanie bedzie tylko na tym jednym cylindrze czy moze byc tak ze na wszystkich 3 moze byc? a co z wałem, ogolnie olej dymił palił olej brak sily spalanie duze oleju i chwile jezdził w srodku z brakiem o 2litry oleju z 10kilometrów ale silnik ani razu nie został zagotowany,
A jak silnik jadł sporo oleju. I lało się 3 lata dolewało się olej przepalony z innych aut i parę razy było 2 litry mnie oleju niż powinno być i teraz pytanie czy blok będzie do remontu.? Ogólnie auto jeździ tylko niema siły i nie pali jeden cylinder
A luz między wałem a panewkami dlaczego nie został zmierzony i owalizacja gniazd „panewkowych” ? A co zrobić gdy mierzymy luz wału osiowy i wyjdzie poza skale , taki remoncik od a do y , i wydaje mi się ze luzu na zamku pierścieni tez nie sprawdziłeś pozdrawiam i pewnie firma tez ci sprawdziła luzy wałków ssących i wydechowych 😉 pozdrawiam
Kalendarz z pania jest, wiec dobry warsztat. haha Zaczynam oglądać, widzę silnik skladac w rekawiczkach i czystym pomieszczeniu najlepiej, szczególnie te panewki. Dobra ide oglądać dalej xd
Równie dobrze można powiedzieć, że zły stan techniczny silnika plus benzyna to złe połączenie. LPG nie jest w niczym gorsze od innych paliw. A brak odpowiedniego serwisu wpływa negatywnie na każdy silnik czy to będzie klekot czy benzyna
Witam ja mam silnik po remoncie 10 lat temu gładzie cylindra buły jak lustro przed remontem, jeżdżę 10 lat praktycznie nie bierze oleju zrobiłem 100 ty kilometrów
W mojej mazdzie 3 2.0 150km z 2007 kompresja na poziomie 10-10.5. Przebieg 160 tys. Jestem 4 wlascicielem od 3 lat. Oleju silnik nie bierze ale co 3 m-ce musze uzupełniać płyn chłodniczy. Co mam zrobić z silnikiem bo lipa z ta kompresją? Jeździć dalej, zrobić płukanie silnika, próbę olejową, sprawdzić luzy zaworów? Jakieś sugestie?
Gdzie dostać takie serwisowki? Głowica no to autodata ale chodzi mi o tolerancję dla danego silnika np cylindry, czopy wału, średnica tłoka? Dzięki za info
INSTAGRAM:
https://www.instagram.com/zgrywusgarage/
Nasz fanpage :
https://www.facebook.com/ZgrYwus-GaraGe-420146171880705
Witam chciał bym zrobić silnik 2.4 JTDM czy podjął byś się tego pozdrawiam Sylwester Sobanski.
W 2.0 LF wystepuja podkladki diamentowe pod kolo zebate na wale ?
Dasz namiary na firmę w której robisz głowice? 🙂 Ja mam 2.0 lift ze zmienną fazą. Silnik nigdy nie był rozbierany, ma 300tys przejechane. Bez LPG. Obecnie chodzi jak zegareczek ale bierze olej. 1l/1000km. Ile mnie wyniesie remont? Tak plus minus oczywiście jeśli sam go rozbiorę i złożę + oddam głowicę do regeneracji. Pozdrawiam
Co do szlifowania zaworow..
Przeciez zawory sa podstawiane chydraulicznie ??? I cisnienie oleju podstawia zawory ..i tam sie luzu nie reguluje ..
Bo walek jest od gory
Co moge ci doradzic .ubieraj gumowe rekawiczki do olejow i mycia ..bo dzisiejsze oleje i chemia sa bardzo higroskopijne i przedostaja sie do krwiobiegu ..a pózniej rak nie wiadomo z kąd …i 2 kup sobie lepsze urzadzenie do mierzenia kątu dokrecania bo to co pokzales jest arcy zawodne i juz nawet przy pierwszym dokrecaniu moze cie wprowadzic w bład..
Sa elektroniczne ..
Ktore ustawiasz najpierw moment a pózniej kąt ..wiec jesli tylko elektronika wyczuje momęt odrazu zaczyna liczyc kąt…
Znasz zasade działania tego silnika a na debili nie zwracaj uwagi…
Hej przyjacielu!
Mam pytanko do ciebie. czy robisz jeszcze takie silniki?
Mam taki problem, iż robiłem, tzn kolega głównie mi robił remont silnika, ale okazał się nie taki solidny to co ja widziałem…
Mazda 6 2007r polift, Czy nie byłbyś w stanie może sprawdzić to wszystko? Najlepiej rozebrać ten silnik i zrobić, jak należy, w sumie powinno być dobrze, tylko że bez kątu skręcał i bóg wie z jakimi siłami, ale raczej dokręcał mocno, kluczem dynamometrycznym, ale nie wiem czy na pewno dobrze itp.
Pytanie też, skąd jesteś. Z góry dzięki 🙂
Filmik super. Widać że mimo wieku fach już w ręku jest. Dobrze prowadzisz filmik bez zbędnego pierdzielenia rzeczowo i na temat. Byle tak dalej. Pozdrawiam.
Jesteś gość. Pytanie jak smarujesz i dmuchawa śruby to nie odejdziesz trochu dalej od silnika …niby taki pedant, drugie pytanie czemu nie posmarowałem gładzi cylindra przed montażem na tłoków…tam jest sucho…??
Cześć, skąd bierzesz dokumentacje do silników?
Mam ostatnie pytania. U mnie w tym aucie wal jak chwyciłem od spodu to miał lekki luz 2.3 milimetry, czy to normalne? I mam ostatnie pytanie czy jak głowice będzie ogarniał szlifierz to ma wymienić wszystkie zawody na nowe czy tylko zużyte? Auto chodziło i będzie chodzić na lpg.
a ja mam takie pytanie czy jak na jednym cilindrze miałem 7 barów a na pozostałych trzech po 13 to jak zawioze blok do ogarniecią to czy jest to powiedziane ze tulejowanie bedzie tylko na tym jednym cylindrze czy moze byc tak ze na wszystkich 3 moze byc? a co z wałem, ogolnie olej dymił palił olej brak sily spalanie duze oleju i chwile jezdził w srodku z brakiem o 2litry oleju z 10kilometrów ale silnik ani razu nie został zagotowany,
ile taki wysięgnik do silnika kosztuje 😀
Co to za strona czy program co masz ??? Z danymi technicznymi i opisem ???
Witam jakiej sprężarki chodzi mi tą do przedmuchiwania, płukania pistoletem itd ) używasz możesz podać jego nazwę i model?
Szybkie pytanie. Czy jak założę uszczelkę z wersji ze zmiennymi fazami do wersji bez zmiennych faz to będzie to działać?
A jak silnik jadł sporo oleju. I lało się 3 lata dolewało się olej przepalony z innych aut i parę razy było 2 litry mnie oleju niż powinno być i teraz pytanie czy blok będzie do remontu.? Ogólnie auto jeździ tylko niema siły i nie pali jeden cylinder
no i co koniec nie ma nic dalej ??? a odpalenie ?? itd??
Da radę silnik do góry wyciągnąć czy przód lepiej rozebrać ?
czy Ty jesz jakies cukierki w trakcie nagrywania czy masz nadpordukcje sliny?
Wspaniała robota! Powiedz jakie koszta by wyszykować tak silnik
A luz między wałem a panewkami dlaczego nie został zmierzony i owalizacja gniazd „panewkowych” ? A co zrobić gdy mierzymy luz wału osiowy i wyjdzie poza skale , taki remoncik od a do y , i wydaje mi się ze luzu na zamku pierścieni tez nie sprawdziłeś pozdrawiam i pewnie firma tez ci sprawdziła luzy wałków ssących i wydechowych 😉 pozdrawiam
Kalendarz z pania jest, wiec dobry warsztat. haha
Zaczynam oglądać, widzę silnik skladac w rekawiczkach i czystym pomieszczeniu najlepiej, szczególnie te panewki. Dobra ide oglądać dalej xd
Równie dobrze można powiedzieć, że zły stan techniczny silnika plus benzyna to złe połączenie. LPG nie jest w niczym gorsze od innych paliw. A brak odpowiedniego serwisu wpływa negatywnie na każdy silnik czy to będzie klekot czy benzyna
kompresja ok moc ma poczytaj trochę o budowie silnika to może coś z tego będzie jak na razie wprowadzasz ludzi w błąd swoją nie wiedzą
Witam ja mam silnik po remoncie 10 lat temu gładzie cylindra buły jak lustro przed remontem, jeżdżę 10 lat praktycznie nie bierze oleju zrobiłem 100 ty kilometrów
Fajne
cześć co to za obrotnik i podnośnik?
Gdzie można znaleźć materiały odnośnie tolerancji wymiarów?
czy przy obruconej panewce silnik nadaje się do naprawy?
A przypadkiem jak jest lustro na ściance cylindra to mamy już jajko?
dlaczego nie kleisz panewek jeśli są bez zamków
W mojej mazdzie 3 2.0 150km z 2007 kompresja na poziomie 10-10.5. Przebieg 160 tys. Jestem 4 wlascicielem od 3 lat. Oleju silnik nie bierze ale co 3 m-ce musze uzupełniać płyn chłodniczy. Co mam zrobić z silnikiem bo lipa z ta kompresją? Jeździć dalej, zrobić płukanie silnika, próbę olejową, sprawdzić luzy zaworów? Jakieś sugestie?
Czy myslałeś o zaslepieniu tej rurki od egra co wychodzi od głowicy do kolektora żeby nie zaciągał spalin czy raczej miało by to jakieś skutki uboczne
Za ile uturbisz e46 2.2 170? Czy warto zrobić swap na 2.8 i turbic chce min 300 koni
Gdzie masz warsztat to chętnie przyjadę na naprawę nawet na koniec polski
Siema, czym myłeś kolektor?
Domowy zacisz? też chciałbym mieć taki garaż z taką ilością sprzetu trudno to nazwac domowym zaciszem ha 😀 pozdro
Muzyczka dobra ale stanowczo za mało sylikonu nic z tego remontu nie będzie no i uszczelka pod głowice bez smarowania tawotem długo nie pochodzi 😉
Gazownicy tak stroja, aby chodzil ,nie chce im sie. Auto kalibracja i nara,
Podoba mi sie robota tego człowieka, widać ze ma fach w ręku. Pozdro
Jaka instalacja gazowa była tam zmontowana ? pytam z ciekawości xd
Gdzie dostać takie serwisowki? Głowica no to autodata ale chodzi mi o tolerancję dla danego silnika np cylindry, czopy wału, średnica tłoka? Dzięki za info
Baśki za oknem najlepsze🐂🐄🐮
26:00 nie z kazda, np febi nie zawsze dodaje
Wow, wszystkie śruby kluczem dynamo. Druciarze uczcie się!
42:40 Co to za preparat ?
Czy pierścienie były zapieczone?
Weź nie pokazuj tego ludziom bo głąby się naoglądają a chuja będą umieć złożyć później pojeby