Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
31 thoughts on “Układ dolotowy Audi był w fatalnym stanie! #Naprawy_nie_do_naprawy”
Film olejowy zawsze bedzie i musi byc, ale nie moze sie wylewać az
Miałem ten sam problem z utratą mocy przy prędkości 120 km/h. Włączał się tryb awaryjny. Ale powodem była gruszka przy turbinie którą wystarczyło przeczyścić 😆😆 na szczęście turbina była w porządku
Wymienia IC bo jest w nim olej, demontuje turbo bez wcześniejszej odpowiedniej diagnozy. Zanieczyszczone spaliny… Kto to ogląda?? I dlaczego ten zjeb pojawia mi się na głównej…
Wymontowałem turbinę sam robiłem to pierwszy raz ! Wyczyściłem ,wymyłem rozebrałem ,na szkle papierem przeszlifowałem łopatki ! Śmiga już rok zero wydatków ,a 400 tyś. już na zegarze !!! Audi a6c5 1.9 tdi 😊😊
Pewnie wystarczyło rzebrac i wyczyścić geometrię, wymyć węże i IC. Sprawdzić odmę i ew wymienić i tyle z naprawy. A ten jej całą nową turbinę wsadzi, nowe węże i IC. Paranoja.
Jak to nie ma DPF-A 😂 fajnie to trzeba by to gdzieś zanotować w kosztorysie, Adam spoko ale tv się nie nadaje do niczego prosta naprawa a oni z tego modę na sukces za wszelka cenę robią. Właścicielka tego audi tez pewnie z telewizji nie z przypadku eh
Szkoda to oglądać! Najpierw wyśmiewał że chcieli pół auta wymieniać a teraz wszystko nowe… chłodnica i węże są dobre na 100% to tylko naciąganie kosztów a co do turbiny to można to wyczyścić i jedziesz dalej tym bardziej że turbo było robione a turbiniarz zawsze powie że szrot
Klimek nie ogarnia kolejnego programu. Pan teoria. Czyste rączki. Wozi części od warsztatu do warsztatu. Może tłoki też nowe kupić bo przecież przez jakiś czas przepalały olej? i nowy blok bo lekko pokryła go rdza która nie jest fabryczna. Moim zdaniem klimcio powinien przejąć program 101 gadzetów bo tam by się odnalazł. Żeby stwierdzić czy geometria się przycina pojechał do specjalisty. śmiechu warte. Klien powinien odebrać auto od Klimka i po 2000km kontrolnie zajrzec w dolot. jeśli bedzie odrobina oleju to na gwarancje.
Norma auto jeżdżone zapewne na krótkich odcinkach i przeładowuje. Przerabiałem to w A4 1.9 PD. Niestety zapewne pompowtryski też już swoje w d…. mają bo jak depnęła podczas sprawdzania po naprawie to było widać czarny dym i zapewne za chwilę będzie to samo. Diesel musi jeździć w trasie, a niestety w naszym kraju ludziska kupują diesla z rynku wtórnego bo jest tańszy w zakupie i mniej pal, a potem się to mści. Btw też bym kupił nową turbine albo regenerowaną przes producenta. Raz wsadziłem po regeneracji i za późno wstawała.
Jakby se sam nie mogl sprawdzic czy zacina geometria skoro overboosta łapie, to zawraca kolesiowi glowe, odme powienien jescze sprawdzić czy dziala skork z ic wylewa sie olej
Olej w dolocie i potem młodzi mechanicy prują turbiny na oślep.Weryfikacja takiej usterki to najpierw na samochodzie powinna być.Odnośnie oleju w dolocie to vw koncern zwalił odmy w większości swoich aut,pokarzcie mi olej w dolocie w mercedesie 320 cdi r6 jest tam sucho,da się.
Film olejowy zawsze bedzie i musi byc, ale nie moze sie wylewać az
Film olejowy zawsze bedzie i musi byc, ale nie moze sie wylewać az
Kompletna paranoja….jeszcze nie udalo mi sie zdiagnozowac…ale turbo wywalilem 😎…
gumowe i plastikowe weze wymieniamy na nowe bo sa brudne… cale auto trzeba wyjebac jak sie pobrudzi, a nie sie cackac
Miałem ten sam problem z utratą mocy przy prędkości 120 km/h. Włączał się tryb awaryjny. Ale powodem była gruszka przy turbinie którą wystarczyło przeczyścić 😆😆 na szczęście turbina była w porządku
Widzę totalną amatorkę
i mamy typowy błąd. zamiast znaleźć co pluje olejem na łopatki turbo, to się go wymienia lub regeneruje. a przyczyna wciąż istnieje.
Turbina po regeneracji 🙂 co może być źle 🙂
Wymienia IC bo jest w nim olej, demontuje turbo bez wcześniejszej odpowiedniej diagnozy.
Zanieczyszczone spaliny…
Kto to ogląda??
I dlaczego ten zjeb pojawia mi się na głównej…
Ogólnie się speców zjechało że głowa mała, w sumie jak pod każdym filmikiem z jakiegokolwiek tematu.
Wymontowałem turbinę sam robiłem to pierwszy raz ! Wyczyściłem ,wymyłem rozebrałem ,na szkle papierem przeszlifowałem łopatki ! Śmiga już rok zero wydatków ,a 400 tyś. już na zegarze !!! Audi a6c5 1.9 tdi 😊😊
Pewnie wystarczyło rzebrac i wyczyścić geometrię, wymyć węże i IC. Sprawdzić odmę i ew wymienić i tyle z naprawy. A ten jej całą nową turbinę wsadzi, nowe węże i IC. Paranoja.
Jak to nie ma DPF-A 😂 fajnie to trzeba by to gdzieś zanotować w kosztorysie, Adam spoko ale tv się nie nadaje do niczego prosta naprawa a oni z tego modę na sukces za wszelka cenę robią. Właścicielka tego audi tez pewnie z telewizji nie z przypadku eh
Pan Adam wygląda na solidnego fachowca ale to program TV musi być drama musi dostosować się do beznadziejnego scenariusza
Przecież brak dpf'u nie ma tu nic do turbiny, lepiej niech zajmie się układem paliwowym
Szkoda to oglądać! Najpierw wyśmiewał że chcieli pół auta wymieniać a teraz wszystko nowe… chłodnica i węże są dobre na 100% to tylko naciąganie kosztów a co do turbiny to można to wyczyścić i jedziesz dalej tym bardziej że turbo było robione a turbiniarz zawsze powie że szrot
Klimek nie ogarnia kolejnego programu. Pan teoria. Czyste rączki. Wozi części od warsztatu do warsztatu. Może tłoki też nowe kupić bo przecież przez jakiś czas przepalały olej? i nowy blok bo lekko pokryła go rdza która nie jest fabryczna. Moim zdaniem klimcio powinien przejąć program 101 gadzetów bo tam by się odnalazł. Żeby stwierdzić czy geometria się przycina pojechał do specjalisty. śmiechu warte. Klien powinien odebrać auto od Klimka i po 2000km kontrolnie zajrzec w dolot. jeśli bedzie odrobina oleju to na gwarancje.
Sami fachowcy w tym TVN turbo występują widzę. Fuszery co nie miara. 🤣
To tylko vw czyli wszystko standard po regeneracji 3 mies i to samo
Olej w dolocie w dieslu to normalna rzecz
54
Norma auto jeżdżone zapewne na krótkich odcinkach i przeładowuje. Przerabiałem to w A4 1.9 PD.
Niestety zapewne pompowtryski też już swoje w d…. mają bo jak depnęła podczas sprawdzania po naprawie to było widać czarny dym i zapewne za chwilę będzie to samo. Diesel musi jeździć w trasie, a niestety w naszym kraju ludziska kupują diesla z rynku wtórnego bo jest tańszy w zakupie i mniej pal, a potem się to mści.
Btw też bym kupił nową turbine albo regenerowaną przes producenta. Raz wsadziłem po regeneracji i za późno wstawała.
polecam odcinek u kiviego na kanale jagodowy tv na temat regenerowanych turbosprężarek
W fatalnym stanie to już z fabryki wyjechało
Mam fajne auto z głupim problem może się zgłoszę ? Tylko gdzie
Kurde chłopy się nasspaly na stekaly i dalej nic nie wiedza
Przewaga dzięki technice.
A odma silnika też wyrzuca olej do dolotu
Jakby se sam nie mogl sprawdzic czy zacina geometria skoro overboosta łapie, to zawraca kolesiowi glowe, odme powienien jescze sprawdzić czy dziala skork z ic wylewa sie olej
Olej w dolocie i potem młodzi mechanicy prują turbiny na oślep.Weryfikacja takiej usterki to najpierw na samochodzie powinna być.Odnośnie oleju w dolocie to vw koncern zwalił odmy w większości swoich aut,pokarzcie mi olej w dolocie w mercedesie 320 cdi r6 jest tam sucho,da się.
A mówił wujek Mateusz że geometria:)