Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
Jesteś pier… amatorem. To nie żaden wyciek z uszczelniacza wału tylko i wyłącznie spod pompy CR od góry. Ślepia zaślepione i szkoda poświęcić skad cieknie tylko stwierdza po olejuna dole który zawsze zleci na dół. Amator
bo to ford. w peugeocie nigdy nie miałem takiego problemu a miałem 6 a teraz jest 7. Jak się nie kupuje typowych silników flagowych to takie kwiaty są. A też trzeba pamiętać że niektórzy mechanicy to lamusy. Powiem panu że Napewno ktoś tam był przed tobą. I tak jak piszą w kom zwykły uszczelniacz i sprężynka.
problem nie jest uszczelniacz tylko stopka wału ostatnia od strony skrzyni tam są takie 2 uszczelki z nich zawsze cieknie zeby to zrobić dobrze trzeba wyjąć skrzynie miske z silnika wykręcić stopke podpore walu z tego leci
Miałem 2.0 136km w volvo S40 nie wiem czy to ten sam silnik co tu, pewnie nie, ale identyczne miałem zapocenie. Mirki wymieniali mi uszczelniacz ale to również nie pomogło.
A ja powiem że nie jest to wyciek uszczelniacza na wale od strony skrzyni. Oczywiście jest to też jedna z możliwości ale w większości przypadków wyciek wraca choć uszczelniacz jest wymieniony nie zależnie w jakiej wersji. Więc szukajcie dalej ale powiem tylko tyle że konstruktora który to wymyślił co jest przyczyną wycieku powiesił bym za j…….. Co jeszcze ciekawostka silnik 1,9 dCi Renault ma ten sam patent i też cieknie w tym samym miejscu.
Dolać Forte
Czyli tak ma być…
Nawet inni w komentarzach wyjaśniają amatora
Jesteś pier… amatorem. To nie żaden wyciek z uszczelniacza wału tylko i wyłącznie spod pompy CR od góry. Ślepia zaślepione i szkoda poświęcić skad cieknie tylko stwierdza po olejuna dole który zawsze zleci na dół. Amator
U mnie w VW Passat też podcieka. Ale mam 500 kkm nakrecone XD
bo to ford. w peugeocie nigdy nie miałem takiego problemu a miałem 6 a teraz jest 7. Jak się nie kupuje typowych silników flagowych to takie kwiaty są. A też trzeba pamiętać że niektórzy mechanicy to lamusy. Powiem panu że Napewno ktoś tam był przed tobą. I tak jak piszą w kom zwykły uszczelniacz i sprężynka.
Który silnik PSA jest dobry?😁
"Typowa" jest też elektryka i turbina, a ja jeżdżę 1.6HDI od 4lat i nic mi z tych "typowych" usterki nic się nie dzieje. 😉
Coraz gorsze g… robią.
problem nie jest uszczelniacz tylko stopka wału ostatnia od strony skrzyni tam są takie 2 uszczelki z nich zawsze cieknie zeby to zrobić dobrze trzeba wyjąć skrzynie miske z silnika wykręcić stopke podpore walu z tego leci
Czyli silnik hdi w automacie też tak jest?
Normalna sprawa po 500.000km
Witam, czy problem dotyczy także starego 2.0 HDI 90km stosowanego m.in. w Peugeot 206, Citroen C5, Suzuki Vitara/Grand Vitara (tam już miały 109km)?
Miałem 2.0 136km w volvo S40 nie wiem czy to ten sam silnik co tu, pewnie nie, ale identyczne miałem zapocenie. Mirki wymieniali mi uszczelniacz ale to również nie pomogło.
Zakładałem u siebie uszczelniacz ze sprężynką👍👌
Majster, który rok auta i jaki motr?
A ile koni ma ten motor ?
A ja powiem że nie jest to wyciek uszczelniacza na wale od strony skrzyni. Oczywiście jest to też jedna z możliwości ale w większości przypadków wyciek wraca choć uszczelniacz jest wymieniony nie zależnie w jakiej wersji. Więc szukajcie dalej ale powiem tylko tyle że konstruktora który to wymyślił co jest przyczyną wycieku powiesił bym za j…….. Co jeszcze ciekawostka silnik 1,9 dCi Renault ma ten sam patent i też cieknie w tym samym miejscu.
I dalej są klienci na pojazdy ze stajni F. Chociaż mechanicy i serwisy zarabiają.
Jaki silnik i jaka skrzynia manual czy automat.Jeżeli filtr oleju w skrzyni to automat czy tak
Czyli jestem nieliczny. 250tys i silnik suchy calkowicie
O ku…. skrzynia getrag powershif
Psa to nieźle chujostwo.