
Turbosprężarka winowajcą problemów z silnikiem 😮 Relacja z naprawy John Deere 7430 Premium 💪🚜.
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
#agroJD #JohnDeere #serwis
Kolejna relacja z naprawy. Tym razem John Deere 7430. W filmie również o kosztach naprawy 🙂
Narzędzie do wyszukiwania filtrów: https://bit.ly/formularzagrojdfiltry
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Bardzo zrozumiałe wytlumaczone mega
Mam 7530 z wyłączonym Egr i faktycznie tak jest ,że ciagnik nie dymi. Nawet przy ostrym palowaniu.
Ps. W jaki sposób wyłączyliście chłodnice EGR z obiegu cieczy???
Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
I złośliwie można by powiedzieć że 16 jakaś poszła w ruch 😁oczywiście bez obrazy na luzie 🤪
Pany mam 6830premium 2008r i przy gwałtownym dodaniu gazu puszcza niebieskiego dymka który wali spalonym olejem.Czy objawy egru??
11 lat 3 000 he he to co on ma 2 ha do obróbki? to poco taki ciągnik!!!? 11 lat to min 10 000 mtg a max 22 000 mtg ale można sie samemu oszukiwać licznik odłączył po 2 latach!! opony bieznik zjechany jak na 3 000mtg!
a kombajny jak stoją cały rok to co ma powiedzieć ich turbosprężarka.
Ciekawa diagnoza, zmienna geometria turbosprężarki jest po stronie spalin, jakim cudem dostała się do układu dolotowego silnika? Co z intercoolerem? tam nie ma kawałków turbosprężarki?
Fajnie się ogląda . Pozdr
potwierdza sie tylko to ze to zlom tylko ze wiecej kosztuje.bo ten przebieg to nic w gospodarstwie gdzie pracuje to pius a to pewnie jakis zastepczy jest i dla tego tyle wytrzymal.ale jak to sie mowi jak kogos stac na jd to niech placi.
Bardzo Fajne, fachowe podejście do Klienta i Tematu..
Prawdziwa Żetelna Firma!!!
Pozdrawiam z Wlkp
Co jak chce włączyć wom w 7430 premium i mi wywala na neutralny??
Też to zauważyłem po odłączeniu egru ciągnik przestał puszczać dym przy dynamicznym wchodzeniu na obroty całe to eko ma więcej spalin produkować na to wygląda
4.40 a morze zyd gielkow
Cw 24 na yt
Egr wywalić podstawa, vgt wywalić i bajka będzie chodzic bez zaglądania długo. Po wywaleniu jest tak samo żwawy i spalanie się nie zmieniło
Rozumiem ciągnik się psuje z winy użytkownika albo z wady danego elementu. Tu awaria nastąpiła z wady elementu, w tym przypadku turbo gdzie rozlatujące się turbiny Jd były sławne w tamtych latach kiedy właściciel go kupował. Moim zdaniem turbina rozleciała by się i tak koło tych 3tys godzin niezależnie czy zrobił by to w 2lata czy w 10lat. Jeszcze kwestia małych przebiegów a awaryjnością to taka lekko naciągana. Odpowiednio użytkowany ciągnik nie ma prawa się popsuć. Raczej w instrukcji obsługi nie ma napisane o minimalnej ilości przepracowanych godzin rocznie. Myślę że tu już wchodzi kwestia, że kasa się ma zgadzać bo księgowy wyliczył że wtryskiwacz będzie tańszy o centa jak jakaś tam proces obróbki będzie krótszy i nie wpłynie to negatywnie w czasie trwania okresu gwarancji. A później niech się użytkownik buja z awarią, a i tak zarobimy dodatkowo na sprzedaży części zamiennej. Sądzę że wszytko i tak wina Jd. Pozdrawiam
Podzielam twoje zdanie z końcówki filmu i cenie za zdrowe podejście z ostatniego. Jak masz nowy traktor to dawaj mu w d..e zeby na siebie zarabiał. A jak masz małe gospodarstwo to ciesz się starym sprzętem bo mimo ze się psuje to wychodzi itak taniej😉👍. Pozdrawiam
Ciekawy przypadek, jednak dalej uważam że wywalenie VGT obetnie przyrodzenie temu silnikowi. Nie lepiej zmienić program samego VGT żeby działało w sposób łagodniejszy co wydłuży żywotność tego elementu? Pozdrawiam i dziękuję za ekspresową wysyłkę SCV do 6420. Silnik odzyskał ducha 😁