Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

TFSI wypadanie zapłonu Seat Leon



Dzisiejszym pacjentem jest Seat Leon 2.0TFSI, wypadanie zapłonu na cylindrze drugim, została wymieniona cewka oraz wszystkie świece, telepanie silnikiem osłabło ale nie zostało do końca wyeliminowane, GaragePoland się nie poddaje i szuka dalej aż naprawia usterkę 🙂

Na moim kanale dowiecie się wielu ciekawych rzeczy z mechaniki samochodowej. Zapraszam do oglądania:)

poczta: E-mail ytgaragepoland@gmail.com
https://www.instagram.com/garagepoland/

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

32 thoughts on “TFSI wypadanie zapłonu Seat Leon

  1. Mam to samo ale w ea888… świece cewki nowe
    Wtryski zamienione miejscami
    Odma sprawna
    Tes dymu robiony wszystko szczelna
    Kompresja na wszystkich identyczna na zimnym 10.4bar

    A tak jak wypadał cyl1 tak dalej wypada i nie mam już pomysłów… myślę czy nie zdjąć góry i sprawdzić sprężyny zaworowe na pierwszym cyl
    A jak wypadał

  2. Panowie może coś podpowiecie, 2.0tsi ea113 z problemem wypadania zaplonu na 3 i 4 cylindrze,  około 7-8razy na minutę, tylko na wolnych obrotach.
    110 tys przebiegu, auto od nowości, olej zmieniam max co 7tys
    Wymienione do tej pory, rozrzad kpl pasek i lancuch, czyszczony nagar, nowe swiece, cewki, wtryski, hpfp, dv, n75, n80, nowa odma, kompresja 12.5 na kazdym, szczelność komór spalania ponad 95%, wszystkie wymienione czesci oryginalne aso
    Błędów żadnych nie ma, program seria, pod obciążeniem nie wypada, moc zdrowa seria
    Logi wyglądają idealnie ale a wolnych obrotach. W grupie 15 i 16 nalicza misfire…
    Mechanicy już rozkładają rece

  3. Fajnie jak jest tak prosto i sama wymiana wtrysku załatwia sprawę . Ja wprawdzie mam z drugiej ręki 1. 4 16V podmieniam całe części na próbę a nie mogę znaleźć przyczyny wypadania. Został mi jeszcze tylko czujnik polozenia walka rozrzadu do sprawdzenia. Telepie silnikiem po rozgrzaniu jak cholera Glowica i walki rozrzadu po renowacji w najlepszych firmach w Polsce. Komp nie pokazuje żadnych błędów dopóki nie pojawi się telepanie. Pali z pierwszego.

  4. Kurde a ja mam taki problem w 2.0 tfsi ze auto przy wiekszym bucie w okolicach 3-4 tys obr przestaje na chwile przyspieszac, odpuszcze na chwile i dalej ciagnie do konca. Bledow zadnych nie ma. Ogólnie wymienilem juz doslownie wszystko bo robilem calkowity remont wczesniej. Teraz pojawil sie taki problem i nie moge dojsc przyczyny.

  5. mam identyczny problem tylko ze w audi. ten sam silnik i ten sam bload wypadanie zaplonu na 2 cylindrze, autem trzepie na wolnych obrotach i pluje z wydechu. podejrzewam tez wtrysk bo wszystkko inne wymieniłem. I tu pytanie czy jak zakladam nowy wtrysk to trzeba go jakos kodować czy cos? czy po prostu zakładam i wszystko?

  6. ja tak miałem w skodzie fabi. mechanicy rozkładali ręce nie wiedzieli co moze być. w koncu sam powyciągałem wtryski, wysterowywałem je na listwie paliwa i obserowowałem strumienie. były takie same dla każdego – subiektywnie na oko. ale wtrysk z 2 cyl. u którego było wypadanie zapłonu miał zabrązowienie u wylotu dyszy – 2 otworowej, inne wtryski tego nie miały. kupiłem używany wtryskiwacz za 40 zł i do tej pory śmiga poprawnie.

  7. Cześć po wymiane rozrządu w ASO 🙂 zaczał wypadać mi zapłon na pierwszym cylindrze, "Specjalisci " stwierdzili że to wina cewki zatem wymienili na nową, przejechałem 900 kilometrów i problem powrócił, samochód stoi w serwisie, czy ktoś z was miał taki problem, kod silnika to CDLA? Dodam że problem pojawił sie na wysokim biegu przy prędkości 120 a drugi raz przy 140.

  8. Silniki TFSI to złom, świece w takim silniku po 10 tyś wyglądają identycznie jak świece z klasycznego benzyniaka po 60 tyś.
    Pozbyłem się szybkich aut z TFSI i FSI .
    Z reszta gdzie sens i gdzie logika inwestować w bardzo niskiej sprawności silniki benzynowe gdzie sensownym było by dopracowanie o wiele sprawniejszych diesli.
    Problemy z wtryskami w TFSI to norma są to niedopracowane silniki i się przegrzewają !!!

  9. Ostatnio w 1.8t leonie cewka przestała działać. Autem dokulalem sie na 3 garach do domu 7 km. Wymienilem cewke i auto chodzi plus obroty przestaly bujać. Myslisz ze warto wymienić tez reszte? Wychodzi na to ze maja 270 tys nalotu. Blad zniknął. Podpiąłem elm327 i pokazuje blad
    Ignition Coil "D" Primary/Secondary Circuit. W aplikacji blad jest a samochód nie pokazuje nic.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!