Czas powiedzieć co się stało w BMW X6 i co dalej z tym fantem robimy! Mamy na stojaku 3.5D M57N2, który nazywany jest debilo odpornym silnikiem…niestety i taki da się zajechać…a przecież to nie pierwszy 3-litrowy uszkodzony diesel w naszym warsztacie V8 Customs!
———————————-
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
8 thoughts on “V8 Customs #34 – Remont silnika po zatartej panewce – BMW X6 3.5D”
Przerpraszam jaki jest koszt naprawy takiego silnika z turbinami??
Te BMW to teraz BMZW będziesz mieć zajeb..te wydatki, te silniki z plasteliny i panewki z puszek po piwie, to już nie jest szczyt niemieckiej technologii. Niemiec teraz jak sprzedaje to płacze, ale kurwa ze śmiechu 🤣
Nie wiem jakimś cudem jebly panewki nawet co te 30tys wymieniać to nie ma szans żeby w m57n2 odwaliło się coś takiego po 100tys km … Tyle to auto miało po 2 latach
Panowie to jest silnik N57. Wał i panewki są papierowe. Poczytajcie na forum korby bokiem wychodzą i pękają łańcuchy rozrządu. Producent oleju nie ma tu nic do rzeczy. Interwał wymiany tak.
Przerpraszam jaki jest koszt naprawy takiego silnika z turbinami??
Te BMW to teraz BMZW będziesz mieć zajeb..te wydatki, te silniki z plasteliny i panewki z puszek po piwie, to już nie jest szczyt niemieckiej technologii. Niemiec teraz jak sprzedaje to płacze, ale kurwa ze śmiechu 🤣
Nie wiem jakimś cudem jebly panewki nawet co te 30tys wymieniać to nie ma szans żeby w m57n2 odwaliło się coś takiego po 100tys km … Tyle to auto miało po 2 latach
Nie psioczcie już tak na tego Castrola. Każden jeden olej będzie dobry nawet słonecznikowy – byle zmieniany max co 10 tys 😜
Od kiedy ten silnik jest debiloodporny i wieczny? W porównaniu z M57 to papierowy silnik.
Panowie to jest silnik N57. Wał i panewki są papierowe. Poczytajcie na forum korby bokiem wychodzą i pękają łańcuchy rozrządu. Producent oleju nie ma tu nic do rzeczy. Interwał wymiany tak.
Mam pytanko jakie były objawy , jak pracował silnik ? Może macie nagranie ? Z góry dziękuje za odpowiedz .
Bo 3.0d jest debiloodpornym silnikiem tylko jeśli mowa o M57 mające żeliwny blok czyli motory przed drugą rewizją techniczną (TU2)