Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

TAK SIĘ KOŃCZY PRZEDAWKOWANIE HERBATY, MG ZR 1.8VVC 160KM ZEPSUTY STUKA



Siemaneczko
Macie niesamowitą okazję zobaczyć jakiego gruza nabyłem i czy uda mi się go przywrócić do stanu użyteczności.
Pozdro!

Podaję linki do filmików o budowie różnych systemów zmiennych faz rozrządu.

Alfa romeo i jej wariator
https://youtu.be/yFBPCe8y7zg
BMW dual vanos
https://youtu.be/VvbRqSUsD_g
https://youtu.be/UIt7P7-SlzY
PSA i cudowne VTI
https://youtu.be/xITXoqV7HFE
Honda Vtec
https://youtu.be/lJH5Hj0s8-U
https://youtu.be/nQc0UzR7ylg
Rover VVC
https://youtu.be/eVTjIZ7g4qE
https://youtu.be/TurZpV2Jr3M

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

41 thoughts on “TAK SIĘ KOŃCZY PRZEDAWKOWANIE HERBATY, MG ZR 1.8VVC 160KM ZEPSUTY STUKA

  1. Miałem taki sprzęt i miło wspominam te czasy 🙂 Cały pic Roverowego VVC polega na tym że zmienia on prędkość obrotową wałka w zależności od położenia, co daje nam wolny obrót w momencie wzniosu zaworu co przekłada się na czas otwarcia (czy jak kto woli kąt otwarcia) i zwiększenie prędkości obrotowej wałka (krzywki) w momencie gdy zawór jest zamknięty. Oczywiście cały proces przechodzi idealnie płynnie na jeden obrót krzywki przez co nie ma żadnych szarpnięć itp jak w vtec vti. A na koniec: kąt otwarcia (różnica prędkości krzywki we wzniosie i przy zamkniętym zaworze) wzrasta płynnie wraz ze wzrostem obrotów silnika. Raz przez przypadek podpiąłem odwrotnie wtyczki zaworu vvc to chodził jak rajdówka z jałowymi 1500 obrotów 😀

  2. Filtr stożkowy z samej siatki, która przepuszcza pył skalny, żeby z olejem tworzył pastę ścierną i zużyciem silnika dodatkowo motywował młodych tunerów do częstych swapów silnika. Taki filtr zapobiega tylko temu żeby na torze do silnika nie wpadł kamień albo duża kulka z łożyska.

  3. Luzy promieniowe aż do 0,5mm na średnicy można skutecznie kasować za pomocą anaerobowego preparatu do osadzania części współosiowych. Służę pomocą w jego dobraniu.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!