Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

BMW Z4 3.0si | N52B30 | Remont silnika | KOSZTY | Adam Kunc



Zainteresowany/a jesteś moimi usługami w zakresie mechaniki, motorsportu bądź ekspertyzą przed zakupową auta?

Zapraszam do kontaktu.

www.acs-serwis.pl
biuro@acs-serwis.pl
+48 603975574

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

36 thoughts on “BMW Z4 3.0si | N52B30 | Remont silnika | KOSZTY | Adam Kunc

  1. Mam taka sama 3.0SI od 6 lat juz 140 tys przebiegu ten silnik jest rewelacyjny tylko olej trzeba lac z gornej pulki moja zalewam REDLINE 5W50 wymiana co 8 tys km zadnych problemow nigdy z nia nie mialem .

  2. ladnie najebane trzeba miec zeby wlozyc w starego trupa ktory wgl nie wyglada 22 kola xD a auto warte ze 30k… lepiej ten smietnik sprzedac, ta kwote dolozyc i kupic jakies f10 535i

  3. Świetny odcinek. Ogladam kanał od dawna i przyjemnie się patrzy na tak wykonaną pracę🙂bardzo mi się podoba że są podane informacje o przyczynach remontu i omówienie tego co widać po rozebraniu silnika. A najbardziej mi się podoba informacja o kosztach. Na innych kanałach nie wiem czemu wszyscy się wstrzymują od pisania kwot. Mysle ze im więcej pan mówi swoich doświadczeń z danymi silnikami, np n54 często przyjeżdżają na wymianę panewek a m52 na wymianę uszczelki pod głowicą będą bardzo pomocne i pozwolą uniknąć wielu pytań pod filmami🙂pozdrawiam z Bydgoszcz i życzę samych udanych napraw🙂

  4. Hej wujek-chujek, jakbyś tak w moim warsztacie składał silnik, szczególnie tak wkładał tłoki, to od razu nadawałbyś się do wypierdolenia z roboty, ale najpierw w odbyt!

  5. Nie odniosę się do remontu silnika dlatego że według mnie jest on zrobiony,, zgodnie ze sztuką ''. Moją Szczególną uwagę przykuła kierownica, która jest przepiękna. Jedna z najładniejszych w BMW.

  6. Super naprawdę to mi się podoba wszystko czysto nie ma pół środków naprawdę dobra robota a lepiarzy jest pełno miałem do czynienia z kilkoma u was elegancko mam nadzieję że cały czas będziecie trzymać wysoki poziom pozdrawiam o taką Polskę my walczyli 🙂

  7. Cylindry stalowe??? wBMW ? jak już coś to żeliwne
    Cylindry powlekane ??? w BMW ? raczej ALUSIL a nie NIKASIL
    cytuje Pana ' Wójek sprawdził pierscienie czy cylindry nie są owalne….' ????? Pierscieniami sprawdzać owalność cylidrów???? czy program BMW tak pokazuje??
    kupcie sobie ŚREDNICÓWKĘ Panowie
    głowica na SPORTOWO ???

  8. Całość wyszła 22000,00 zł w tym dodatkowe części i naprawy:
    1. Wałek wydechowy z jarzmem – 6400,00 zł
    2. Naprawa klimatyzacji – 1100,00 zł
    3. Serwis olejowy automatycznej skrzyni biegów – 1300,00 zł
    4. Regeneracja vanosów + elektrozawory vanosów – 1200,00 zł
    5. DIS'y i olej do silnika, które dostarczył właściciel, więc trzeba dodać do ceny końcowej.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!