Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

REWIZJA SILNIKA 2.0 TSI CZ. 1 / ADAM KLIMEK

Doktor: Adam Klimek Pacjent: Jednostka 2.0 TSI, 230 koni mechanicznych Objawy: Odmowa współpracy po 100 000 km …

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

31 thoughts on “REWIZJA SILNIKA 2.0 TSI CZ. 1 / ADAM KLIMEK

  1. Be oglądania (oglądnę zaraz) pewnie wyjdzie ze ktoś nie lal tam odpowiedniego totala 0w30 i dlatego ble ble ble. Prawda jest taka że benzyna każda ssie dieslowi bo pali więcej, wytrzymuje mniej ( stare "pancerne benzyny" dojeżdżały 300-400 tys. Diesle nawet te nowoczesne jeżdżą po 500 tys a o pancernosci starych tdi, mercedesow czy bmw do 2007 roku już nie mowie. Jedynie JTD i Hdi wyłamywały się bo silniki wspaniałe tylko osprzęt się psul. Ale właśnie to wkurzalo inżynierów silniki diesla o mocy 150 km spalaniu w trasie po 6 i 200-300 tys do awarii poważniejszej.

  2. Czy ktoś może mi coś wyjaśnić? Czy ten film nagrany jest dla żartu? Do tej pory myślałem, że ten człowiek ma jakieś pojęcie o mechanice, ale to kolejny materiał w którym udowadnia, umiejętności ma całkiem niewielkie.

  3. oglądam i płaczę wyciąga ślizg od łańcucha pompy oleju i mówi że tego nie zakładać żenada jeśli pracujesz to raczej odruchowo wiesz co masz w jakiej szafce a nie szukasz każdą szufladę z osobna

  4. Problem w tfsi i innych tego pokroju nie do jest wada konstrukcyjna ale to że ludzie zmieniają olej co 30kkm bo producent tam zaleca i leją jakaś tłusta wodę po parówkach zamiast porządnego oleju

  5. Silnik czysty czyli ktoś o niego dbał ale i tak konstruktorzy VW zadbali żeby nie był długowieczny. I gdzie tu jest ekologia jak wyprodukowanie nowego silnika pochłonie mnóstwo energii.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!