Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Regulacja luzów zaworowych w samochodzie – czy to trudne ? Vlog #13 Jak zacząć przygodę z mechaniką



Regulacja luzów zaworowych bmw m30b30 honda polonez fso
Ten film pokazuje zasadę regulacji zaworów.
——————————————————————————————-
WARSZTATY M4K GARAGE sprawdźcie co u nich:
https://www.m4kgarage.pl/
——————————————————————————————-
CHCESZ OTWORZYĆ Z NAMI WARSZTAT M4K GARAGE?
NAPISZ tutaj: franczyza@m4k.pl
—————————————————–
🛠M4K GARAGE – profil główny całej sieci
https://www.facebook.com/m4kwarsztat
https://www.instagram.com/m4kgarage/
🛠M4K GARAGE SZCZECIN – w przygotowaniu
https://www.facebook.com/m4kszczecin
https://www.instagram.com/m4kgarageszczecin/
🛠M4K GARAGE KIELCE
https://www.facebook.com/m4kkielce
https://www.instagram.com/m4kgaragekielce/
🛠 M4K GARAGE WROCŁAW
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw
https://www.instagram.com/m4kgaragewroclaw/
🛠 M4K GARAGE KOŚCIERZYNA
https://www.facebook.com/m4kkoscierzyna
https://www.instagram.com/m4kgaragekoscierzyna/
🛠 M4K GARAGE SZEMUD
https://www.facebook.com/m4kszemud
https://www.instagram.com/m4kgarageszemud/

WSPÓŁPRACA
wspolpraca@m4k.pl
KONTAKT dla widzów
info@m4k.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————
Wbijajcie na naszego FB
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/milosnicy4kolek/
———————————————————————————–

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

34 thoughts on “Regulacja luzów zaworowych w samochodzie – czy to trudne ? Vlog #13 Jak zacząć przygodę z mechaniką

  1. Witam , mam Hondę HRV 1,5 wolnossacy . Jest 90 kkm , przy 100kkm najeży zrobić regulacje , trochę mechanikiem jestem , ale pytanie jaka jest kolejność cylindrów w tym piździku i gdzie są znaki do ustawienia wałków ?

  2. Gdy zakładałeś tą pokrywę i zobaczyłem cięcie, to pod skórą czułem, że się z tym bawiłeś w najlepsze. Wasze filmiki to oglądać, choćby na poprawienie humoru.

  3. Dokręcanie …ja kompletny laik dokrecilem silnik średnią grzechotka ale trzymając na samym początku z siłą nadgarstka …jeżdżę 3 dni olej Nie kapie. Następnym razem czy za tydzień czy za x czasu kupię ten je..ny klucz dynamometryczny.

  4. Część możesz mi odpowoiedziec czy w silniku fokusa 1.6 bęzyna 100km 2007 r żeby ustawić zawory to trzeba wyciągać szklanki a po regulacji zamontować nowe szklanki bo jeden Mirek w warsztacie tak mi powiedział. Proszę cię pomoc

  5. A co z metoda na mijanke w benzynie swiece wykrecisz a w ropniaku wtryski klopot i koszta czasami nawet spore mnie uczyli wedlug starej szkoly i nawet przy tych nowoczesnych silnikach tak samo sie ustawia cykl walu do rozrzadu jest taki sam 2/1 tak bylo 20 lat temu jest dzis i pewnie bedzie za 20 lat jak jeszcze będzie ropa i będziemy na niej jezdzic uwazam ze na mijanke jest duzo prosciej i z pewnością szybciej nie trzeba zadnych swiec odkrecac wkladac srubokretow itd. Pozdro.

  6. Witaj Michu,mam lekki dylemat… Toyota Yaris 65KM 2004r i przejechane 160 tys.km... Po wymianie na nowy olej 5W30 (wcześniej nie wiem jaki był zalany wiec zalałem taki jaki poprzedni właściciel wlewał 4lata temu w ASO) I teraz słychać cykanie zaworów jakby,nie wiem jak to opisać.. Coś jak w motorze gdy mamy źle ustawione zawory wydechu i wdechu..Gdzie nie pojadę tam mówią,ze to łańcuszek rozrządu.Jeden facet na 9 mechaników mówił,że rozrząd jest ok ale szklanki mam do wymiany.. I tu zonk, bo w hurtowniach motoryzacyjnych nie mają szklanek do toyoty yaris.Powiedz mi Michu jak to z tymi szklankami jest? Do jednych samochodów kupuje się w hurtowni a do yarisa ni ma. Podobno mechanik zamawia na wymiar ale gdzie to się zamawia?? W ASO?

  7. Dużo gorzej wygląda regulacja zaworów jak ma się szklanki… Np. w IS200. Trzeba ściągać wałki rozrządu z paskiem, a potem jeszcze w razie nieprawidłowości zamawiać na wymiar, gdzie jedna kosztuje chyba 70-100 zł, a mamy 24 sztuki… Ewentualnie można szlifować. Najgorsze jest jednak to, że nikt się nie chce tego podjąć…

  8. Generalnie spoko poradnik. Dodam coś od siebie bo chyba o tym nie wspomniałeś – zawory się ustawia tylko na zimnym silniku – nie na gorącym i nie nawet na ciepłym. Poza tym można to zrobić dużo łatwiej bez zdejmowania koła i podnośnika i bez kręcenia wałem za pomocą klucza, czy też bez demontażu świec i wkładania śrubokręta – zrobić to można na tzw mijanie się zaworów. Samochód wrzucasz na bieg i jedna osoba pcha go do momentu aż druga zauważy że na którymś układzie zawory wylotowe mijają się z dolotowymi (przepłukanie komory spalania – zawór wylotowy domyka się, zawór dolotowy zaczyna się otwierać – nie odwrotnie). Gdy się mijają to wiesz że tłok na tym układzie jest w Górnym Martwym Punkcie. Ze względu na to że silniki z parzystą liczbą układów są tak budowane aby w danym momencie obrotu wałem zawsze para tłoków była w GMP (nie jeden), oraz że generalnie wykorbienia na wale są tak usytuowane, że jedna połowa wału jest symetrycznym odbiciem drugiej połowy wału (płaszczyzna symetrii w miejscu dokładnie środkowego czopa głównego), to ustawiasz luzy na układzie po przeciwnej stronie wału (który również jest w GMP, ale z zamkniętymi zaworami – między suwem ). Wiem że to trochę zagmatwane, ale prościej to: gdy na 1 ukł mijają się zawory to ustawiasz luzy na 4 (silnik 4 cylindrowy), gdy na 2 to na 3, gdy na 3 to na 2 a gdy na 4 to na 1. Dla 6 cylindrowego analogicznie: 1 mijanie – 6 luzy, 2 mijanie – 5 luzy, 3-4, 4-3, 5-6, 6-1. Oczywiście kolejność będzie zależała od kolejności zapłonu, ale generalnie tak jest najprościej lub gdy nie masz dostępu do instrukcji i znaczników na kole zamachowym. Trochę trzeba poprzepychać samochód, ale masz zawsze tą pewność że ustawiłeś luzy w GMP (mniej więcej +-10st). O Vkach nie będę się rozpisywał…

  9. U mnie w aucie mechanik stwierdził brak luzu na 6tym cylindrze i potrzebna regulacja.
    Trzeba ściągnąć głowice bo innaczej sie nie da tego zrobić. silnik 2,7v6 KIA Carniva l.2006r
    LPG na ciekłym wtrysku. Doradź mi co zrobić może chcesz to zrobić do yt. komputer pokazuje ze katalizator zle pracuje i żadnych innych błędów silnik zimny ładnie chodzi, a po rozgrzaniu lekko skacze.
    pozdro czekam na odpowiedz

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!