Naprawa gwintu w bloku silnika. Urwany gwint śruby głowicy Toyota Avensis. Wstawianie tulejki naprawczej w blok silnika Toyoty
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
4 thoughts on “Naprawa gwintu w bloku silnika. Urwany gwint śruby głowicy Toyota Avensis”
świetna robota! wykonanie nawet lepiej niż zaleca Toyota / dłuższe tulejki / nie ma szans aby nie przeżyło silnika! Mam camry z silnikiem 2azfe z 2002 roku , przebieg 165000km Wg info ze świata mam jak w banku że mi powyrywa gwinty w bloku kwestia czasu / o ile już niektóre nie puszczają . zwykle wyrywa trzy środkowe gwinty od strony kolektora ssącego – błąd inżynierów Toyota – zrobili za krótkie gwinty 24mm . w 2006 r wydłużyli do 30mm i problem zniknął. Toyota zaleca zestaw Time-sert ok 450 usd do wykonania dokładnie tej pracy
świetna robota! wykonanie nawet lepiej niż zaleca Toyota / dłuższe tulejki / nie ma szans aby nie przeżyło silnika!
Mam camry z silnikiem 2azfe z 2002 roku , przebieg 165000km Wg info ze świata mam jak w banku że mi powyrywa gwinty w bloku kwestia czasu / o ile już niektóre nie puszczają . zwykle wyrywa trzy środkowe gwinty od strony kolektora ssącego – błąd inżynierów Toyota – zrobili za krótkie gwinty 24mm . w 2006 r wydłużyli do 30mm i problem zniknął. Toyota zaleca zestaw Time-sert ok 450 usd do wykonania dokładnie tej pracy
Operacja się powidła? Jeździ to do dzisiaj?
Witam. Super robota !!! Pozdrawiam serdecznie dużo zdrówka życzę !!