Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Audi S3 8P za 60 tys. zł Part1 – Naprawa Serwis Modyfikacje w Coobcio Garage + Hamownia Kivi Racing

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

49 thoughts on “Audi S3 8P za 60 tys. zł Part1 – Naprawa Serwis Modyfikacje w Coobcio Garage + Hamownia Kivi Racing

  1. Niezly poslizg macie z tymi odcinkami🤭Tak patrze na twoje odcinki i te audi lubia olej i placisz spora kase za to auto😪Ja kupilem 2 lata temu vectre C 1.9 OPC line 150km(zrobiona na mapie na 187km i 474nm zero poboru oleju i dalem za nia tylko 28tys zł czy wiec warto wydawac tyle ksay na takie auto?Niech widzowie sie wypowiedza.A zaznacze ze nie ma nawet porownania komfortu jazdy vectra co do np do tego auta,vectra bije na leb tego dziada.Auto za 40-50 tys zł nawet tempomatu nie ma🤪Czesci tanie do vectry np rozrzad kopletny z pompa koszt z robociznzna 1600zł,dwumas z robota 2600zł ,regeneracja wtryskow 1500zł ciekaw jestem ile tu wychodzi to wszystko

  2. Jak zobaczyłem podstawki pod rejestrację z tego komisu to już wiedziałem, że będzie drut system. Rozbierałem po nich kiedyś ibizę to porażka. Pomalowana nogami, chłodnica wody sklejona glutem, połowy śrub nie było albo wkręcone byle co. Omijać ich z kilometra

  3. Kuba, 2.0tsi 200km CCTA 2016 rok
    Z rynku kanadyjskiego.
    Mam wrazenie ze duzo pali 12l przy lekkiej nodze 140 autostradowe to 14l
    Ale naprawde przy głaskaniu.
    I zastanawiam sie czy in czasem nie przelany?? jak to w autkach z USA.
    Moze byc cos takiego przy jednosce turbodoładowanej?????

  4. Nie rozumiem jednego. Po co trzymasz samochody klientów miesiąc czasu skoro i tak nie jeżdżą i tylko kurz zbierają? Według mnie jest to co najmniej bez sensu. Jak umawiam ludzi to na dany termin, podstawiają auto i od razu zabieramy się za nie i zależnie od tego co to za naprawa to klient nie ma samochodu tylko w czasie kiedy samochód faktycznie jest w naprawie, a nie stoi trup rozebrany, albo co gorsze stoi zdatny do jazdy i czeka na "swoją kolej". Rozumiem w pełni sytuację gdy samochód jest trup i nie jeździ lub został rozebrany, coś wyszło podczas roboty dodatkowego i teraz samochód czeka na jakieś części, których nie można dostać od ręki wtedy to oczywiste, że czekać trzeba.
    Ja osobiście bym się wkurzył jakby moje auto miało stać sobie od tak u kogoś 2 miesiące, a robota zajmuje max tydzień 😛
    Każdy ma swój system pracy i jestem w stanie to zrozumieć, ale mimo wszystko znam kilku mechaników tego typu w moich okolicach to ledwo się trzymają, albo nabijają klientów w butelkę i później trafiają do nas klienci, którzy mają wypisane ładne druczki jakie to tam mega firmowe graty za kupę kasy mają wsadzone w aucie, a faktycznie na aucie jest wsadzone najtańsze gówno jakie udało się znaleźć. Sam miałem kiedyś na podobnym warsztacie praktyki gdzie jak zobaczyłem co tam się odjaniepawla to w moment praktyki przerwałem i do dzisiaj moja noga tam nie zawitała, a minęło około 8-9 lat. Najgorsze, że warsztat funkcjonuje po dzień dzisiejszy w niezmiennej formie…

  5. Bardzo lubię autora filmu, ale nie daj Boże takiego mechanika. w pierwszych minutach samochód miał być za tydzień na podnośniku a gotowy za 3 tyg ,po czym z relacji na podnośniku mówi że minął miesiąc czyli miesiąc właściciel mógł jeździć autem czy tam nawet patrzeć na niego z pod okna a on przestał nie ruszony na placu😭

  6. Kolejna furka odkutasiona i właściciel pewnie też banana na twarzy miał jak odbierał 😁Zawsze dziwnie się ogląda odcinki z zimy w już nadchodzące lato – trochę jakbym se Kevina odpalił na plaży 😁Lux robota jak zawsze Kuba i takie długości odcinków to ja rozumiem💪

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!