Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Najlepszy sposób na to żeby silnik nie spalał oleju i nie dymił (Škoda Octavia II 2010r 1.6 102KM)



https://www.instagram.com/_auto_chall
Przybliżony koszt naprawy części plus robocizna 1800 euro….

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

28 thoughts on “Najlepszy sposób na to żeby silnik nie spalał oleju i nie dymił (Škoda Octavia II 2010r 1.6 102KM)

  1. Ale żeś odje… z Diesla pierścienien olejowy i to ma pomagać. Jaja sobie robisz z tym że niby 3 częściowe odpowiedzialne są za branie oleju ? Bo ten pierścień nic nie ma do poboru oleju . A jak na serio tak robisz to odpuść sobie naprawy . Nawet w skuterach tych z chin olejowy jest 3 częściowy bo równo rozprowadza olej po całym cylindrze , ten 2 częściowy jest stosowany w dieslach bo cylindrów nie obmywa benzyna tylko olej napędowy .

  2. Mam 23letni samochod nie bierze nawet kieliszka na 10tys. Nie dymi ani rano ani przy przyspieszaniu orginal turbo jedyne co wymienione to wtryski przy 300tys. Gdzie my jesteśmy z tą motoryzacja????

  3. hmm… Wiedziałeś że pierścienie zapieczone ale ani pomiaru kompresji ani płukanki nie robiłeś ?
    Powiedziałeś że silinik zanagarowany i silnika nie płukałeś ??
    nie wierzysz – względnie pracodawca – nie wierzy w płukanki?
    Wymiana tłoków była naprawdę konieczna ? te nowsze gwarantują że się pierścienie nie zapieką ??
    Przy odrobinie szczęścia można było uniknąć zdejmowania głowicy – 134kkm to nie przebieg Ale w sumie… 1800 EUR…co to dla Niemiaszka. Co do reszty kawał solidnej mechaniki, gratuluje.

  4. Cd. Takie skutki , jak pokazuje autor filmu, to skutki braku dbania o auto. To jest wynik jazdy codziennej 7- 15 km dziennie przy stosowaniu oleju 5w-30 i zmiany co 2-3 lata. Kiepskiego oleju . Dodatkowo sposób eksploatacji, specyficzny dla kobiet . Wystarczy raz na miesiąc zrobić trasę 50- lub więcej kilometrów, i nie będzie takiego problemu. Co to za przebieg 120 km? Nic. Tak.

  5. Pytanie dot. pierścieni. We filmie w 4,43 min. pada stwierdzenie "pozmianowe pierścienie". Co to znaczy "pozmianowe" ? Producent zmienił je w tym modelu w kiedyś tam czy są z innego modelu ? Co to są za nowe pierścienie ? Sam borykam się ze spalaniem oleju w MPI.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!