http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.
W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.
Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
A ja robiłem to inaczej. Wrzucało się na stół, delikatnie dojeżdżało się głowica na początku aby zrobić delikatny ślad , cofka i to samo na końcu, Gdzie nie brało gazeta pod Gliwice, jeszcze raz sprawdzić i jazda. Szóstka na trzy przejscia, trzy dziennie i dzionek zaliczony:) Maszyna z lat60tych
Witam. Mam pytanie. Czy na wyłączonym silniku, jeden z zaworów w głowicy zawsze jest otwarta? Zastanawiam się, bo jak dmucham powietrzem przez intercooler, powietrza wychodzi nad wtryskem. Wiem że uszczelka nad wtryskem w dekla jest nieszczelna ale czy zawór powienien wypuszczać powietrza na wyłączonym silniku?
Niezła ściema , podczas ustawiania zegarem należy sprawdzić obie osie x i y jedną i druga maja mieć 0. Tutaj ewidentnie widać że jest planowana tylko jedna strona od operatora.Wniosek jest następujący podczas pomiaru po osi y będą dwa wymiary , a powinien być jeden na całej długości.
A ja mam pytanko. Jaki wymiar ma ta głowica chodzi o jej wysokość jaka uszczelkę należy teraz zastosować i jaki ma to wpływ na eksploatację tego silnika?
Witam. Jak rozpoznać czy głowica była planowana ? Oddałem auto do mechanika i stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy nie zostałem oszukany.
Fajny filmik z solidnie doposażonego warsztatu. Jestem pełen podziwu za cierpliwość dla komentujących którzy próbują wytłumaczyć fachowcowi że setka 1/100mm to nie sto gram alkoholu.Dawno nie miałem takiej polewki
Krzywe głowice wywala się na złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Planuje się tylko proste głowice w celu odświeżenia powierzchni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krzywa głowica po planowaniu potrafi złamać wałek rozrządu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Czy oddając głowicę do planowania trzeba z niej powykręcać wszystkie elementy: wałki, zawory, itd?
Hello. Czy macie jakiś współpracujący zakład na terenie Brodnicy który rzetelnie odrestaorawalby mój silnik?
To tu już chyba zawory będą nieszczelne bo duży ubytek
A co z dołem?
Jaki jest sredni koszt planowania obu głowic w v8 bez gniazd zaworowych ?
Nie dziwie się, że to tyle kosztuje. Maszyna tania nie była, pewnie prąd na siłe. Pan Wiesio i jego skill też kosztuje…
A ja robiłem to inaczej. Wrzucało się na stół, delikatnie dojeżdżało się głowica na początku aby zrobić delikatny ślad , cofka i to samo na końcu, Gdzie nie brało gazeta pod Gliwice, jeszcze raz sprawdzić i jazda. Szóstka na trzy przejscia, trzy dziennie i dzionek zaliczony:) Maszyna z lat60tych
"auto szlif" sugerowało by że szlifują, a on ordynarnie zfrezował…
Witam. Mam pytanie. Czy na wyłączonym silniku, jeden z zaworów w głowicy zawsze jest otwarta? Zastanawiam się, bo jak dmucham powietrzem przez intercooler, powietrza wychodzi nad wtryskem. Wiem że uszczelka nad wtryskem w dekla jest nieszczelna ale czy zawór powienien wypuszczać powietrza na wyłączonym silniku?
Niezła ściema , podczas ustawiania zegarem należy sprawdzić obie osie x i y jedną i druga maja mieć 0. Tutaj ewidentnie widać że jest planowana tylko jedna strona od operatora.Wniosek jest następujący podczas pomiaru po osi y będą dwa wymiary , a powinien być jeden na całej długości.
Właśnie mnie to czeka, będę sam planował na blacie kuchennym. 🙂
Fachowiec , szacunek.
A ja mam pytanko. Jaki wymiar ma ta głowica chodzi o jej wysokość jaka uszczelkę należy teraz zastosować i jaki ma to wpływ na eksploatację tego silnika?
Ten sprzęt do planowania głowicy jest bardzo drogi ale robi super rzecz ten Pan
widać że zna się na mechanice umie posługiwać się tym urządzeniem
Witam. Jak rozpoznać czy głowica była planowana ? Oddałem auto do mechanika i stwierdził że poszła uszczelka pod głowicą. Nie wiem czy nie zostałem oszukany.
Czy głowica może być szlifowana zamiast frezowania?
Są tacy co planują głowicę na tokarni .
Co 5 setek może zrobić z człowieka. Odpowiedź jest tutaj hahahaha . Pozdrawiam i na zdrowie
Fajny filmik z solidnie doposażonego warsztatu.
Jestem pełen podziwu za cierpliwość dla komentujących którzy próbują wytłumaczyć fachowcowi że setka 1/100mm to nie sto gram alkoholu.Dawno nie miałem takiej polewki
Warsztat z którego wiele mogło by brać przykład !
Ściernica lepsza
Krzywe głowice wywala się na złom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Planuje się tylko proste głowice w celu odświeżenia powierzchni !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Krzywa głowica po planowaniu potrafi złamać wałek rozrządu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Super film, ładnie obrazuje temat.
Ile to kosztuje?