Na filmie przedstawiam zakończenie naprawy silnika w John Deere 7430 Premium kod silnika DD21338. Pokazuję co zostało zrobione, jakie poniosłem koszty naprawy, jak zamontować wtryskiwacze, co było przyczyną uszkodzenia silnika oraz sposób w jaki poprawiałem niewłaściwe ustawienie koła pośredniego rozrządu.
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
25 thoughts on “John Deere 7430. Przedstawienie kosztów naprawy silnika. Naprawa silnika cz. 6.”
Witam nie właściwe ustawienie kola pośredniego może być klekot i głośna praca po odpale niu ?
To jak to jest skoro traktor jest bardziej zaawansowany, ma już elektronikę sterująca wtryskiem to jak nie zadziałała diagnostyka i błąd check nie wywalil skoro wtryski szwankowaly?? System nie powiedział co go boli tylko szło to tak długo aż zrypał się cały silnik??
Zrób wymianę wtryskiwaczy bez wyciągania kolektora wydechowego oraz chłodnicy EGR. Z zaworów zdejmij tylko pokrywę zaworów. Da się to zrobić ale to nie jest takie proste jak pokazujesz.
szacunek za ogromną wiedzę. niestety szkoda że za ta Twoja wiedze serwisy Cię znienawidzą. ale znikąd taka wiedza się nie bierze. posiadasz umiejętności serwisowe i je nam widzom zdradzasz. być może w przyszłości mi przyjdzie taki traktor remontować i wiem gdzie obejrzeć filmik co i jak. pozdrawiam
Opiłkowanie pompy CR to jest dramat wszystkich silników na bezpośrednim wtryski. Pompy Boscha też mają ten problem. Są spece w USA gdzie swapują pompy cp4 na cp3 obstawiam że Denso też mają rozpracowane wystarczy poszukać info na Angielskich forach. Wszyscy którzy zastanawiają się dlaczego pompa opiłkuje to jest tylko jedno wytłumaczenie i nie jest to złej jakości paliwo.
Pompa opiłkuje dlatego że nie da się pokonać praw fizyki. Pod tak gigantycznym ciśnieniem 1800 bar lub 2000 bar zachodzi zjawisko „kawitacji” czyli bąble powietrza robią wżery w materiale bez znaczenia jakie mamy twardość HRC. Kawitacja zmieli wszystko- chcecie zobaczyć jak to wygląda??? Najlepiej widać na śrubie napędowej statku. Aby zmniejszyć zjawisko kawitacji w układzie CR warunek konieczny wymiana filtra paliwa co roku bez znaczenia na mth. Pozdrawiam!!!
Gratuluję wiedzy, chęci do pracy. Bo aby zdobyć taką wiedzę i doświadczenie oznacza, że musiałeś bardzo dużo czasu poświęcić na różne naprawy.
Co do lejących wtryskiwaczy to niestety od kiedy wszedł układ wtryskowy typu common Rail to poprzez zepsuty wtryskiwacz mamy zniszczony silnik. Układ Common Rail ma bardzo wysokie ciśnienie wtrysku od około 2000 do nawet 2700 bar stare wtryskiwacze mechaniczne miały wtrysk na poziomie około 200 bar więc jest to gigantyczna różnica.
Przez co w silnikach z układem common Rail dochodzi do tak dużych zniszczeń.
Ja posiadam dwa Case jeden jest to MXM 190 który ma już ponad 13 tyś h i sam silnik nie miał jeszcze nic robione natomiast wtryskiwacze robiłem już trzy razy. Na szczęście w MXM 190 jeszcze nie ma układu common Rail więc remont jednego wtryskiwacza w serwisie bosch kosztuje około 500-600 zł
Drugi ciągnik to case Puma 210 i też już ma ponad 10 tyś godzin na silniku a sam silnik też jeszcze nic nie robione. Jednak wtryskiwacze dałem do naprawy przy 6 tyś godzin bo zaczął z komina puszczać niebieski dymek i się okazało że jeden wtryskiwacz już był zepsuty. Na szczęście szybko zareagowałem i naprawiłem wtryski od razu aby nie zniszczyć silnika.
Ludzie mają zepsute wtryski ale jeżdżą bo najczęściej każdy szuka oszczędności…. Ale niestety zepsute wtryski potrafią zniszczyć silnik, a o tym już nikt nie myśli….
Witam też mam 7340 premium 8000 tyś mth i miałem taki problem,silnik się przegrzewał pochodził na wolnych obrotach to temperatura wracała do normy,okazało się że nie ma obiegu płyn chłodzący ,wpompie wodnej rozleciał się orginalny plastikowy wirnik (zamiennik jest już metalowy)po wymianie pompy zrobiłem 500 mth i zaczyna mi płynu ubywać jak doleje to część wyrzuci ale nie dużo ok 1 litra , nagrzewnica nie grzeje ,czy to uszczelka pod głowicą,czy cieknący interkuler??
Witam nie właściwe ustawienie kola pośredniego może być klekot i głośna praca po odpale
niu ?
Jestes samoukiem? Czy pracowales w jakimś warsztacie?
WTRYSKI DENSO nie nadają sie do JohnDeere .u korbanka jest film jak zalożyli jokerfarmerowi i żle traktor chodzil musieli wyjąć i oryginały zalożyć.
To jak moja ,, trzydziestka,, razy trzy..koszt ,,zacny,,
To jak to jest skoro traktor jest bardziej zaawansowany, ma już elektronikę sterująca wtryskiem to jak nie zadziałała diagnostyka i błąd check nie wywalil skoro wtryski szwankowaly?? System nie powiedział co go boli tylko szło to tak długo aż zrypał się cały silnik??
Pozdrawiam z choszczna 😉
Zrób wymianę wtryskiwaczy bez wyciągania kolektora wydechowego oraz chłodnicy EGR. Z zaworów zdejmij tylko pokrywę zaworów. Da się to zrobić ale to nie jest takie proste jak pokazujesz.
Gratuluję wiedzy…
Super ! Nie wiesz co to może byc w moim 6220 wydaje mi się ze dosyć duże drgania są na silniku na jałowych obrotach ?
Pozdrawiam
Zła jakość paliwa, znam przypadki tych silników co maja po 18 tyś godzin i nic jeszcze grzebane nie było, jedyne co to uszczelka pod głowicą.
Czasem trudno wychwycić niesprawny wtryskiwacz, jednak gdy ktoś zna dobrze swój sprzęt jest w stanie zapobiedz kosztownej naprawie😉
Skoro silnik uległ zatarciu a nie wymieniłeś wymiennika (cłodnica oleju) to niedługo silnik znowu się zatrze
Ale nie podałeś najważniejszego kosztu. Tzn robocizny, na ile byś wycenił swoją pracę?
Suma pokaźna… A w case 7210 silnik taniej by wyszło wyremontować? 🤔
szacunek za ogromną wiedzę. niestety szkoda że za ta Twoja wiedze serwisy Cię znienawidzą. ale znikąd taka wiedza się nie bierze.
posiadasz umiejętności serwisowe i je nam widzom zdradzasz. być może w przyszłości mi przyjdzie taki traktor remontować i wiem gdzie obejrzeć filmik co i jak. pozdrawiam
Opiłkowanie pompy CR to jest dramat wszystkich silników na bezpośrednim wtryski.
Pompy Boscha też mają ten problem.
Są spece w USA gdzie swapują pompy cp4 na cp3 obstawiam że Denso też mają rozpracowane wystarczy poszukać info na Angielskich forach.
Wszyscy którzy zastanawiają się dlaczego pompa opiłkuje to jest tylko jedno wytłumaczenie i nie jest to złej jakości paliwo.
Pompa opiłkuje dlatego że nie da się pokonać praw fizyki.
Pod tak gigantycznym ciśnieniem 1800 bar lub 2000 bar zachodzi zjawisko „kawitacji” czyli bąble powietrza robią wżery w materiale bez znaczenia jakie mamy twardość HRC. Kawitacja zmieli wszystko- chcecie zobaczyć jak to wygląda??? Najlepiej widać na śrubie napędowej statku.
Aby zmniejszyć zjawisko kawitacji w układzie CR warunek konieczny wymiana filtra paliwa co roku bez znaczenia na mth. Pozdrawiam!!!
Zamiast oleju na oringi polecam smar silikonowy
Gratuluję wiedzy, chęci do pracy.
Bo aby zdobyć taką wiedzę i doświadczenie oznacza, że musiałeś bardzo dużo czasu poświęcić na różne naprawy.
Co do lejących wtryskiwaczy to niestety od kiedy wszedł układ wtryskowy typu common Rail to poprzez zepsuty wtryskiwacz mamy zniszczony silnik.
Układ Common Rail ma bardzo wysokie ciśnienie wtrysku od około 2000 do nawet 2700 bar stare wtryskiwacze mechaniczne miały wtrysk na poziomie około 200 bar więc jest to gigantyczna różnica.
Przez co w silnikach z układem common Rail dochodzi do tak dużych zniszczeń.
Ja posiadam dwa Case jeden jest to MXM 190 który ma już ponad 13 tyś h i sam silnik nie miał jeszcze nic robione natomiast wtryskiwacze robiłem już trzy razy.
Na szczęście w MXM 190 jeszcze nie ma układu common Rail więc remont jednego wtryskiwacza w serwisie bosch kosztuje około 500-600 zł
Drugi ciągnik to case Puma 210 i też już ma ponad 10 tyś godzin na silniku a sam silnik też jeszcze nic nie robione. Jednak wtryskiwacze dałem do naprawy przy 6 tyś godzin bo zaczął z komina puszczać niebieski dymek i się okazało że jeden wtryskiwacz już był zepsuty.
Na szczęście szybko zareagowałem i naprawiłem wtryski od razu aby nie zniszczyć silnika.
Ludzie mają zepsute wtryski ale jeżdżą bo najczęściej każdy szuka oszczędności….
Ale niestety zepsute wtryski potrafią zniszczyć silnik, a o tym już nikt nie myśli….
Masz chłopie na czym czapkę nosić !!! BRAWO
Witam też mam 7340 premium 8000 tyś mth i miałem taki problem,silnik się przegrzewał pochodził na wolnych obrotach to temperatura wracała do normy,okazało się że nie ma obiegu płyn chłodzący ,wpompie wodnej rozleciał się orginalny plastikowy wirnik (zamiennik jest już metalowy)po wymianie pompy zrobiłem 500 mth i zaczyna mi płynu ubywać jak doleje to część wyrzuci ale nie dużo ok 1 litra , nagrzewnica nie grzeje ,czy to uszczelka pod głowicą,czy cieknący interkuler??
Wesołuch Świąt Wielkiej Nocy kolego.Pozdrawiam
Mistrz… mało powiedziane.
Dobrze zrobione 👍👍👏
Witam i pozdrawiam