Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

DRIFT LIFE #48 – Upalanie Kocura, Awaria Silnika 2JZ, Plan na sezon 2k22…

Zdradzamy plany oraz robimy pierwsze przepalenia Kocura w tym roku, oczywiście nie obyło się bez przygód…

Merch DRIFT PATRIOT : https://driftpatriot.com

Dla tych, co chcą być na bieżąco zapraszamy na:
Facebook i Instagram : Drift Patriot

Mail: wspolpraca@driftpatriot.com

Drift Life!

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

33 thoughts on “DRIFT LIFE #48 – Upalanie Kocura, Awaria Silnika 2JZ, Plan na sezon 2k22…

  1. Dziak spieprzył obróbkę głowicy – dlatego fura się zapaliła. Do tego wygląda na to, że pompa oleju miała wadę fabryczną. Na domiar złego odkręcił się natrysk na denko tłoka – wina Marka? Natomiast nie wiem co się stało z zaworami, że się rozszczelniły. Może ma to jakiś związek z pompą oleju – przegrzany wał – może i uszczelniacze oberwały od temperatury. Generalnie potrzeba jeszcze czasu, aby wszystko dopracować.

  2. Pompa oleju to pewnie wada fabryczna, ale że taki błąd z natryskiem na denko tłoka zrobił Marek to jaja: https://youtu.be/zk2hUdUS6Kg?t=1028 . Przecież to się powinno wkręcić na Loctite, przykładowo 272. Jednak mały błąd i mamy takie kwiatki – wystarczy, że gwint będzie zabrudzony albo tłusty i Loctite nie złapie odpowiednio mocno. Albo zwyczajnie Marek zapomniał o jego użyciu.

  3. Wiem że Dzik i Kocur to zupełnie co innego , ale kiedy oglądałem materiały z Dzikiem widziałem jak bawisz się tym autem , ono nie było w stanie Cię zaskoczyć , jechało "samo" a tutaj widzę jakby ciągłąwalkę za tą kierownica 🙁 mam nadzieję że wkońcu poczujesz się jak w dziku 😁 to tylko takie moje pierdolenie laika 😁 Kamil jesteś wielki 😁 Pozdro dla ekipy 😁💪

  4. Wysyp znawców motoryzacyjnych rodem z forów. Wie wszystko a pyta co jest przyczyną, że żarówka nie działa. Jedyne auto jakie miał to 1,9tdi i oskarża mechanika o wszystkie niepowodzenia w 20 letnim passacie z 5 krotnie kręconym licznikiem. Skręćcie najpierw kilka wyśrubowanych na maksa silników, które będą działać.

  5. Paweł przykro mi to pisać ale wydaje mi się, że miałeś mniej problemów z silnikiem widlastym podwójnie doładowanym niż z tym 2jz-em. Owszem różnica mocy jest kolosalna No ale ja bym twoim zdaniem przemyślałbym sprawę z podwójnie doładowaną v8
    Pozdrawiam💪

  6. Kurde przykre to faktycznie i kosztowne robić silnik od nowa , głowa do góry i do przodu bo inaczej nie można jak kocha się to co się robi 😉 dasz radę Paweł jak zawsze

  7. dziwne ze ta pompa oleju jest w takim stanie nawt jesli by silnik gubil cisnienie przez ten natrysk na tlok to i tak nie zmienia faktu ze pompa caly czas powinna miec olej takie cos sie dzieje jak by oleju w silniku nie bylo albo jakby olej ktory byl wlewany do silnika prz wysokich temperaturach robil sie zadki jak woda przez co sie ta pompa zmielila mysle ze powinniscie sprawdzic jaki olej wlewacie i z kat on jest bo z tymi olejami to jest absurd pmo tam chwalilo swoje oleje a po jakims czasie jak firma sie wybila zaczeli oszczedzac na produkcji i parametry tych oleji byly zanizone i tak jest ze wszystkim

  8. najgorsze jest to, że 2jz ma opinie nieśmiertelnego i pancernego silnika a tu awaria za awarią. Wiadomo, że to motosport i awarie są jego częścią ale mam wrażenie, że ta V8 była dużo bardziej pancerna mimo, że Paweł ją naprawiał na własną rękę i nie raz pewnie jakieś druciarstwo wpadło. Wiadomo, że dzik miał połowe mocy kocura ale jednak takie wnioski można wyciągnąć.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!