
John Deere 6910& znam przyczynę grzania się silnika 🥵 Są 3 opcje naprawy 💰💰💰 Znam stan tulei…
Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych
Mobilny Elektryk
+48 570 933 114
Zajęte dzwoń dalej! ⬇️
Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Tłoki się nagrzeją to nie będzie luzu,dlatego nie piłuje się zimnego silnika.
Ciągnik długo stal i tuleje zardzewiały
Mistrzu rwij tuleje bo pierścienie jak nowe założysz to i tak przy tych ubytkach tuleji uj je strzeli a ceracostam magicznie nie zregeneruje tego. Góra będzie szczelna moment i po pierścieniach nowych. Przy okazji jak stoi to bym profilaktycznie zwolnice zwalił i tarcze hamulcowe wymienił o ile już nie były robione bo przy tym przebiegu albo ze starości okładzina będzie schodzić albo już się kończą i cały syf w skrzynie. To jest moja opinia zrobić raz a porządnie ale będzie chodzić do 25 tys godzin (wiadomo drobne awarie będą) a jak nie to do udanina po nowego. Dzwoń jak coś 📞
Weź liniał i sprawdź blok między cylindrami . Ja robię u siebie w JD silnik i okazało się że między tulejami jest zapadnięty blok… A widze że u ciebie między cylindrami jest ten czarny nalot…
Jak sprawdzisz to daj znać .
Witam. Jaki olej masz zalany w skrzyni? Pozdrawiam
Na twoim miejscu jak nie brał za dużo oleju tak jak mowiles to też bym to zostawił jeszcze ładnych parę lat pojeździsz.
Może wypadałoby zmierzyć tłoki?😉