Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

#211 Wizyta w serwisie Wanicki – Drugie życie dla 6810

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

29 thoughts on “#211 Wizyta w serwisie Wanicki – Drugie życie dla 6810

  1. A rodzina z MIASTA POWIE NO
    CO ONI NA WŚI Z TYMI PIENIĘDZMI ROBIOM
    TYLE KASY ZA DARMO
    DOSTAIĄ !!!!
    NO TO NAPRAWA BĘDZIE TYLE
    KOSZTOWAŁA CO DAŁEŚ ZA
    JONEGO ,,, CHYBA SWOIM PRZESTANE JEŹDZIĆ I KUPIE
    STAREGO ZETORA — ursusa

  2. W takim razie wole Ursusa c 360 ten to dopiero wół roboczy , pracuje na oleju słabej jakości ,czasem bez oleju ,czasem bez wody i chodzi to po 30 lat a tu widzę postęp, lej olej najdroższy bo jak nie to te elementy z puszek po konserwach od razu się wycieraja, ale to wszystko po to aby rolnika odciągnąć od pracy właściwej i aby napędzic gospodarkę ,widać poprzedni właściciel juz robił skrzynie …

  3. Miałem podobnie ale co chłodnica oleju wewnętrzny przeciek dostała płyn "rozwalił" olej po czym rozpuścił tarczki, zatarło pompę ciśnienie zdechło traktor stanął na szczęście do wymiany poszły tylko tarczki, pompa i uszczelnienia a i tak naprawa kosztowała 32 tys netto to tutaj pochwal się ile bo sam ciekaw jestem 😉

  4. Κλασική περίπτωση βλάβης σε σειρές 6000 & 6010.
    Κλασικό πρόβλημα φθοράς στην αντλία λαδιού υδραυλικού, χαμηλή πίεση λαδιου, αναμενο λαμπάκι πίεσης και προβλήματα..
    Κόστος επισκευής 2500€.

  5. Norma w tych skrzyniach , warto badać ciśnie w skrzyni przy zakupie używanego jd. Remont tej skrzyni nie jest skomplikowany , Ktoś kto ma ogarniętą głowę to bez problemu sobie poradzi 😉

  6. No i dupa zawsze z tyłu. .. kupisz starszy dobry ciągnik -to ma godzin i już najlepszy czas za sobą. ..za nowego trzeba położyć, serwis w tysiącach , utrata na wartości kosmos.. i bądź mądry

  7. Znajomy zaczol sprowadzać używane ciągniki rolnicze takie od 100 koni, i powiem wam, że każdy ciągnik, który sprowadza jest prawie na wykończeniu, sami Niemcy mówią, że nikt nie sprzeda dobrego ciągnika bo dobrobyt w Niemczech skończył się juz 20 lat temu, a sprowadza od jd po nh, fendy kończąc na valtrach i Fergusonach

  8. Pompa jak najbardziej do regeneracji się nadawała;) Zresztą całkiem dobrze ta skrzynia wygląda;) Przekładki by zostawił, tarcze tylko wymienił i by szło jeszcze dość długo! :] W większości ciągników koniec hamulców rozp.. pół skrzyni ostatnimi czasy. Przystawka przodka też jak najbardziej do regeneracji była. Akurat JD się mało zajmuję, ale nie jest to tragiczne. Całkiem miłe te ciągniki są.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!