Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Ile kosztuje remont silnika 2.0 TFSI który bierze olej – Rozbiórka i wycena naprawy Audi A5 quattro



Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.

Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com

Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.

Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

28 thoughts on “Ile kosztuje remont silnika 2.0 TFSI który bierze olej – Rozbiórka i wycena naprawy Audi A5 quattro

  1. Naprawiamy silnik 2.0 TFSI (CDNC) ten z łańcuchem rozrządu i zamontowany podłużne w modelach Audi A4 A5 oraz Q5.
    Poza konsumpcją oleju uciekał z niego płyn chłodniczy a jego osprzet wymaga porzadnego serwisu i napraw a wszystko to po przebiegu 140 tyś km.

    Naszym silnikiem kompleksowo zajmuje się firma SZCZEPAN VAG AUTO mieszcząca się w miejscowości Wysocko Małe, nieopodal Ostrowa Wielkopolskiego
    Tel. 663 148 778 (Michał Szczepaniak), E-mail: Michalszczepaniak30@gmail.com

    Koszt podstawowego remontu silnika 1.8 oraz 2.0 TFSI ,dzięki któremu pozbędziemy się problemu z nadmiernym braniem oleju i przy okazji poprawimy jego osiągi wynosi 9000zl. W wielkim skrócie polega on na odświeżeniu głowicy oraz bloku silnika i zastosowaniu tłoków wraz z pierścieniami nowszego typu pozbawionych wad nadmiernej konsumpcji oleju, dodatkowo wymieniane są wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku oraz śruby główne j od głowicy.

    Na miejscu można także dokonać modyfikacji auta do poziomu Stage1 (sam chiptuning) oraz Stage2 (chiptuning + Downpipe + intercooler)

  2. Panie cobcio jak pan rozbiera silniki japońskie to wystarczy porównać pierścienie i na 100% pan będzie wiedział czemu Audi olej bierze. 😁😁 Tu nie ma przypadku . Tak Audi zaprojektowało że musi brać olej . 😁

  3. Jak czytam komentarze że "moje audi bierze 250 ml na 8 tyś" to podejrzewam że to jakieś fejki 😉 mam znajomych i to sporo maja jakąs tam grupe Audi ala "szybcy sie wsciekli " 😀 mają tych samochodów chyba z 30 sztuk TFSI, turbo w benzynie w quattro, 1.8 , 3.0, i różnosci ! i każda ich fura bierze olej ! jednemu litr na 1000 , drugiemu na 2000 tyś a trzeciemu 3000 tyś , ale wżyciu kuwa 250 ml 😀 mój ziomek audi a5 jezdzi od 10 lat co mu biere litr na 1000 i chłop nie narzeka , auto mu chodzi zawodowo a leje jakiś szit z mobila za 80 zł

  4. Ja mam silnik CAEB 2011 rok USA przebieg 165000 mam go 3 lata trzy płukanki zalewam olej 5w 40 PAO co 8 tysięcy zmieniany Od ostatniej wymiany przejechałem 1000 kilometrów i zero ubytku oleju .Gdy kupiłem brało 200 ml na 1000 , czyli CAEB mniej oleju żre od CDNC . Teraz nie wiem czy takie stare auto warto dawać na remont silnika gdy będzie te 180000/200000 przebiegu czy to ma sens . Czy nie lepiej kupić takie samo Audi A5,A4 B8 tylko młodsze z 2015, B9 mi sie za bardzo nie podobają jak juz coś z nowszego to S5 albo RS😀tylko ta cena

  5. Yo, fajny filmik, dwa pytanka.
    Ile mocy i Nm na stage 1 i stage 2?
    Czy problemy z wadliwymi pierścieniami tłokowymi zdarza się w silnikach 3.0 tfsi? Czy problematyka będzie taka sama?

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!