Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Remont silnika TSI TFSI



Eliminujemy nadmierne spalanie oleju w silnikach 1,8 i 2,0 TSI oraz TFSI z samochodów Volkswagen Audi Seat Skoda. Film przedstawia cały proces remontu takiego silnika. Udzielamy 24 miesiące gwarancji. Odbieramy samochody z dowolnego miejsca w Europie, oraz po naprawie odwozimy z powrotem. Na cały czas naprawy udostępniamy samochody zastępcze.

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

40 thoughts on “Remont silnika TSI TFSI

  1. nie no super, koszt naprawy w cenie połowy mojego auta b6 2.0 tsi hehe, to już taniej wyjdzie mi przechlać na tego złoma 50 litrów oleju, opchnąć go po cenie rynkowej i kupić coś normalnego

  2. Panie broń mnie od wszelkiego TSI i wszelkiego TFSI bo nic gorszego cie spotkać nie może. Cały ubrudzony non stop dolewka. Kierownica cała z oleju. Im dynamiczniej jeździsz tym więcej bierze. na trasie jakiś obłęd nie wiem czy pali olej czy 95 w sumie to chyba te auto na olej jeździ.

  3. Konkluzja jest prosta, nie kupuj aut z takim silnikiem. Kiedys nie było takich filmów bo mało jaki mechanik musiał robić generalny remont silnika, dziś wjazd do warsztatu i zaczyna sie od generalnego remontu. Śmiech.

  4. Mam audi a4 b8 1.8 tfsi w gazie. Od 2007r nie był wymieniany rozrząd i ma wadę olejową. Przejechał tak już 400tyś km. Można? Jak najbardziej. Olej bierze w zależności od obrotów silnika. W mieście 1 litr na 1000 na autostradzie 2 litry na 1000. 🤣🤣🤣

  5. Kiepsko, lektor mówi o najlepszych maszynach do przeprowadzenia takiego remontu ale nic nie wspomina o najlepszych świecach zapłonowych i olejach do silnika. Pewnie zalewają GM-mem. Tu w polin jest zawsze jakieś ale, nic do końca nie jest najlepsze! 🙁

  6. Szczęść Boże! A do mojego 2.0 ALT jakie dać tłoki żeby miały szersze pierścienie aby wyeliminować pobór oleju ma ktoś wiedzę taka? Dać może inna odmę bardziej wydajna ale od czego? Uszczelnienie głowicy do tego. Tyle mi przychodzi do głowy po obejrzeniu wielu filmów o tym problemie który i mnie dotknął a mojego passacika nie chce sprzedawać.

  7. Ja nie narzekam mam A4 B8 2.0 TFSI 2011 rok USA i pali to 0,150 ml na 1000 kilometrów oleju czyli jest w miare Ok.
    Remont odpukać nie potrzebny, przebieg 158 000. Zmiana oleju co 10000 płukanka Liquid Molly a olej Ravenol Vst Turbo 5w40.

  8. kiedys w 2.0 tfsi strzelil mi silnik. wymiana na nowszy bez wadliwych tlokow kosztowala mnie 7.600zł jak slyszę co wy pierdolicie to w 15tys sie nie zamykają koszta waszej naprawy

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!