W odcinku zaglądamy do warsztatu Piotra, który zgodził się naprawić uszkodzony silnik naszego BMW M3 E92. Przystał na naszą propozycję, by pokazać krok po kroku odbudowę jednostki. Zobaczcie, co udało się zrobić w dwa tygodnie (oczywiście po znajomości).
W BMW M3 E92 montowano jednostki S65, które mają przede wszystkim kłopoty z wycierającymi się panewkami i wałem korbowym. I taką właśnie awarię trzeba było usunąć w naszym aucie.
W materiale zobaczymy szereg czynności, jakie Piotr wykonał przy naszym silniku, oraz ich efekty – m.in. honowanie (wygładzanie) oraz polerowanie tulei cylindrów i obudowy termostatu (po co?), szlifowanie korbowodu pod panewkę, kątowanie korbowodu, szlifowanie płaszczyzny bloku silnika, szlifowania wału – wszystko w konkretne wymiary, rodzaj materiału, ustawienia sprzętu i procedury dot. poszczególnych działań, które Piotr zna lepiej niż pacierz!
Oczywiście nie wszystkie elementy można naprawiać. Z drugiej strony, część podzespołów bez problemu nadawała się do powtórnego montażu. Piotr wyjaśni „co”, „jak” i dlaczego.
Prześledzimy też sam proces składania silnika – kompletowanie, skręcanie, ustawianie (m.in. rozrządu). Tutaj działa się nie mniejsza magia jak przy obróbce poszczególnych podzespołów! A takiej „sali operacyjnej” mógłby pozazdrościć Piotrowi niejeden szpital! Przy okazji – zobaczcie jak wygląda komora silnikowa w aucie – było nie było – pokolizyjnym.
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Posiadamy10 mobilnych mechaników w Warszawie + Sieć Warsztatów Samochodowych
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
W latach 90-tych wydawało się , że remonty silników to jakiś relikt a umiejętność wykonania takiego remontu będzie nikomu nie potrzebna. Jeddnak producenci cofnęli się w jakości i znów remont silnika po 100 tys . to normalność. Szacunek dla mistrza za umiejętność przywrocenia silnika do stanu fabrycznego , w tym fachu doświadczenie pewnie zbiera się latami.
Ten Gościu to jakiś magik "bustwo dla silników" szkoda że w każdym warsztacie nie ma jak u Niego i że każdy mechanik nie posiada takiej wiedzy … SZACUN MISTRZU SZACUN
Od razu widać fach w ręku u Pana Piotra, tak jak Kivi mówił, nie tam żadne rękawiczki tylko palcem trzeba czuć mechanikę :), świetny materiał, pozdrawiam. 🙂
Jak zawsze zapraszamy do polubienia filmu, udostępniania, wyrażania opinii oraz na naszego Facebooka, tam wszystkie ostatnie zakupy i licytacje:
👉 https://www.facebook.com/AutoDiscoverUSA/
2️⃣ Odwiedź naszego INSTAGRAMA, by sprawdzić co się u nas dzieje na co dzień:
👉 https://www.instagram.com/autodiscoverusa/
3️⃣ Zapraszamy do naszej AutoDiscover’owej grupy na FB:
👉 https://www.facebook.com/groups/AutoDiscoverUSA
👉 Chcemy zebrać wszystko to co dotyczy tematu importu aut z USA, czyli licytacje/okazje/porady/przeróbki oraz weryfikacje VIN w jednym miejscu. Jeśli nie macie czasu importować auta tylko szukacie czegoś na miejscu to pomożemy sprawdzić czy auto wyglądało tak jak twierdzi sprzedawca.
Witam mam pytanie
Co jakbyśmy tak ciasno spasowali tuleje żeliwna
Np na max 3 setki luzu
Tłok – tulej
Profesjonalizm w wydaniu pana Piotra mało już jest takich fachowców pozdrawiam
Jakiej chemi uzywasz do myjki ultradzwiękowej ?
Dobry fachowiec! Widać, że pasjonat. Pozdrawiam!
Oby więcej takich filmów.
szkoda że nie pokazał Pan jak prostuje się korby tłoków
Ale to powiedziane pięknie… szacun za materiał!!!
Rewelacja, aż miło popatrzeć i posłuchać. Fajnie, że są miejsca oferujące taki poziom usługi, szacuneczek👍
W latach 90-tych wydawało się , że remonty silników to jakiś relikt a umiejętność wykonania takiego remontu będzie nikomu nie potrzebna.
Jeddnak producenci cofnęli się w jakości i znów remont silnika po 100 tys . to normalność.
Szacunek dla mistrza za umiejętność przywrocenia silnika do stanu fabrycznego , w tym fachu doświadczenie pewnie zbiera się latami.
A czy Pan Piotr działa przy M156 ze stajni AMG?
zawod smarowoza awansowal do miana profesji
Swietny Pan !!!Szacun!
Ten Gościu to jakiś magik "bustwo dla silników" szkoda że w każdym warsztacie nie ma jak u Niego i że każdy mechanik nie posiada takiej wiedzy … SZACUN MISTRZU SZACUN
Mega fachowiec 👍💪
Mistrz!!!!!!!!!!!
Wow ale świetny materiał!! Kopalnia wiedzy! Szkoda ze jest tak mało ludzi z tak ogromną wiedzą i pasją! Powodzonka i pozdrawiam!!
Od razu widać fach w ręku u Pana Piotra, tak jak Kivi mówił, nie tam żadne rękawiczki tylko palcem trzeba czuć mechanikę :), świetny materiał, pozdrawiam. 🙂
Konkretna wiedzą, warsztat, naprawa, składanie i to jest dokładnie ze sztuką 👍
Ale SZTOOS 😎Wiedza i doświadczenie. Wielki szacun👍. Pozdro i piona
👌
Warto mikromierz ustawić na płytkę wzorcową.
rewelacyjny film Panem Piotrem, może czas żeby sam zrobił swój kanał?
Bardzo miło się ogląda i słucha. Fachowiec ( dinozaur) który jest prawdziwym mechanikiem,nie wymieniaczem. Szacunek totalny 💪
Miodzio biżuteria! Ciekawe zagadnienie dotyczące możliwości stosowania używanych śrub. 👍
Dajcie namiary do Piotra na warsztat
Panie Piotrze jest Pan Artystą, wielki szacunek i pozdrowienia.
Totalny Profesor mechaniki i przekazu wiedzy.
Świetny film, rewelacyjna robota. Pytanie gdzie można taką średnicówkę kątowa kupić .