Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR



Na wszelkie kłopoty z układem EGR część kierowców ma jedną receptę – zaślepić, wyłączyć, zapomnieć. Dlaczego to nie jest dobre rozwiązanie? Jak rozmawiać z klientem, który zamiast dogłębnej diagnostyki i naprawy usterki, oczekuje pójścia tą drogą? Odpowiada trener techniczny, Mateusz Bednarski.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

37 thoughts on “3 powody, by nie zaślepiać zaworu EGR

  1. I mówi to gość który nie dość że się "fafluni" to jeszcze najtańszą badziewną chińską firmę reklamuje. EGR TO SAMO ZŁO DLA SILNIKA JAK KAŻDA EKOLOGIA!!! Sadza która w dolocie miesza się z resztkami oleju a później pod postacią grudek wpada do silnika jest poprostu zbawienna dla gładzi cylindra i zaworów. Weź się facet zastanów zanim zaczniesz się na takie tematy wypowiadać.

  2. wytlumacz mi ldaczego w bmw m57n2 dpf wypalal sie okolo 400-500km, a po wykodowaniu egr co 700-800km w tych samych warunkach? Jezeli to co mowisz wplywaloby na plus na ekologie to bylaby to odwrotna sytuacja. Przetestowane tez na innym bmw x5 3.0d 188KM, brak katalizatorow, wykodowany egr i zero dymienia. spalanie mniejsze, czystszy kolektor.

  3. Panie, powiedz Pan prosto, czy przy sprawnym egr jedzie tak samo jak kiedy egr sie odłączy. Jeśli tak jest to sensu nie ma jego odłączanie, tylko wymiana na nowy. A Pan kręcisz, mącisz i tylko dajesz powód żeby ten egr faktycznie usunąć. No to jak jest?

  4. Znaczy Pan chce mnie przekonać że spaliny w kolektorze dolotowym to dobry pomysł tak? Silniki bez egr kręcą min. dwa razy większe przebiegi. Niemcy od zawsze testowali duszenie spalinami. Ja wywaliłem wszystko i mam spokojna głowę.

  5. Saab 1.9 TiD 150km. Zaślepione zaślepkami z allegro, auto zrobiło się żwawe do tego całkowity brak dymienia (przed zostawiało chmurę dymu i do tego czarny ślad na asfalcie po wciśnięciu oporowo pedału)

  6. Efekt netto zaworów jest tragiczny dla ekologii. Zmniejszając liczbę NOx rozpierdalamy całą resztę. Ponadto szkodliwość NOx jest mocno przesadzona.

  7. Jizz jaki bełkot. To jest trener? Stek bzdur i jeszcze raz bzdur. Zaślepiony EGR likwiduje główną przyczynę dymienia. Tak naprawdę EGR poprawnie działa jedynie na tempomacie i przy 100% obciążeniu czyli w stanach ustalonych, w innych przypadkach generuje sporo dymu, który następnie miesza się z gorącym olejem z odmy i zabija następny element super-eko czyli klapy wirowe. Jedyny, powtarzam jedyny argument za EGR jest nieco mniejsze spalanie bo dopuszczenie spalin efektywnie zmniejsza pojemność silnika. Koniec tematu. Trenerze gówno wiesz.

  8. Chcę koniecznie wywalić te dziadostwo, bo musiałem 400 km od domu lawetę zamawiać do warsztatu. 2000 zł kosztów wymiany EGR, 2 dni w hotelu. Jak się okazało, silniczek EGR się zaciął. Wynalazcy tego radzę oddychać przez wąż do własnego odbytu.

  9. 2:55 – Dobry zamiennik EGR kosztuje tyle samo lub nie wiele więcej niż usunięcie problemu raz na zawsze. Argument finansowy chyba nie tak bardzo przekonujący we właściwym kierunku. Mądrzy ludzie mogą się "jorgnąć" , że coś Pan pierdolysz. W sumie wystarczy kalkulator.

    Proszę Pana.

    Zdrawiam serdecznie!
    P.S. Mi jak kiedyś pod presją coś kazali nagrywać to się pierdolnąłem i powiedziałem, żeby wymienić płyn chłodzący na zimowy haha 😀

  10. czy wyłączenie egr jest super środkiem na niesprawny zawór ? Oczywiście NIE. Powinno być to świadomą czynnością… Ja bym spytał tak, czy byłoby zdrowe aby konsumując obiad dołożyć sobie trochę wydalonych odchodów ? 😉 Polecam wyrzucenie EGR`a, ale świadome a nie z konieczności 😉 Jedynym minusem jest troszkę dłuższe nagrzanie silnika, ale bez przesady… Oczywiście w nowszych autach przy tej czynności trzeba również zaingerować w elektronikę, w starszych wystarczy odłączyć, oczywiście jeżeli zawór jest sprawny, w innym wypadku zaślepić…

  11. Silnik 1,9 TDI 110 KM ASV 2004 r., całkowicie zaślepiony egr od strony zaworu jak i chłodnicy spalin, rura łącząca zawór z chłodnicą wywalona. Efekt? Brak błędów silnika, lepsza reakcja na pedał gazu od samego dołu, mniejsze spalanie, brak zwiększonego dymienia z wydechu, turbo pompuje 1,5 bara. Bez ingerencji w komputer.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!