Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

MASERATI PO PSEUDO NAPRAWIE!!!

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

38 thoughts on “MASERATI PO PSEUDO NAPRAWIE!!!

  1. Powiem tak, zawsze się narzeka na blacharzy i lakierników, jak ktoś po nich później poprawia, że poprzedni spierdolił. Sprawa wygląda zupełnie inaczej w dużych warsztatach i dużych miastach, a w małych miejscowościach, zdecydowana większość tych blacharek i lakierki na odpierdol, to wina klientów, (wielkie oburzenie) dlaczego? To proste dajmy na to gdańsk stawka godzinowa 150zł/h w takim warsztacie, nikt tam nie klepie pogniecionych drzwi jeśli kosztują 1000zł, po prostu się je wymienia, weźmy pod uwagę miasto lub wieś liczące kilkaset czy kilka tysięcy mieszkańców, tam jeśli ktoś usłyszy, że ma dać 1000zł za drzwi, to powie, że to jego połowa wypłaty, dlatego samochody w większości wyglądają jak wyglądają i są zrobione jak są zrobione, wiadomo nie jest to 100%, bo parchy są i będą jak w każdej branży, ale z mojego doświadczenia wynika, że 90% odpierdolu na samochodach to wina klientów, handlarzy, MA BYĆ TANIO SZYBKO I SZYBKO SIĘ SPRZEDAĆ NA DRUGIM KOŃCU POLSKI, tak to wygląda, oczywiście, nie mówię tu o tym przypadku. Co innego jeśli klient przyszedł powiedział, że ma być zrobione tak jak być powinno zrobione, a wykonawcę ograniczały umiejętności i wiedza

  2. Jak wyciągnięcie to pan na igłę będę Pełen podziwu sam bym się nie podjął takie naprawy za małe doświadczenie. Jak narzie widać że ogromne doświadczenie pan posiada sam spokój pana podczas omówienie tego powla na kolana

  3. Bardzo dobrze ze pokazujesz takie rzeczy. Ludzie musza zrozumieć czemu ceny usług są różne i ze naprawdę mocno uderzone auto można ogarnąć po ludzku, tylko nie w 2 dni i nie za 2 tysiące.

  4. Jak się właśnie tak nie fachowo naprawia jak po pierwszej naprawie to się później ludzie dziwią że auto się nie prowadzi że ściąga z elektronika że to że tamto No to właśnie macie przykład

  5. Szacun za trzymanie języka na wodzy, bo ja oglądając tylko same k…y puszczałem jak tak można spier…ć robotę i nie ważne czy to uno w gazie czy maseratti. Pozdrawiam! 🙂

  6. Szacun mega się znasz na fachu.Ciężka praca,w której trzeba być zapartym,ambitnym,znać się na fachu i mieć sprzęt.Ja bym tego auta już nie skręcił a dopiero naciągać auto żeby jeździło prosto wow.Podziwiam.

  7. Doman, nagraj może jakiś materiał, w którym opiszesz jakieś fuckupy w Twojej karierze blacharskiej. Jakieś ciekawe anegdoty z napraw? Bez hejtu oczywiście, dobra robotę robisz pozdro

  8. Doman w dzisiejszych czasach jest trend szybko drogo i z gwarancją do zakrętu. Takich ludzi jak Ty czy ja jest już nie wiele. Ja też dużo poprawiam po pseudo fachofcach i jest przejeb… Robi się robotę x3

  9. Jeśli chodzi o klepanie tak jak Pan wspominał o błotnikach. To jest jakiś sposób czy jakieś przymiary żeby prosto klepać? Tak żeby nie było potem widać np. pofalowanej blachy pod światło? A i oczywiście żeby jak naj mniej trzeba było syfu szpachlowego nakładać…

  10. Już się nie mogę doczekać kolejnego odcinka 😀. Szczerze pisząc nie raz dostałem samochód do naprawy, myśląc że mnie to przerośnie, ale się nie wystraszyłem i powoli, powoli udało mi się go naprawić, dzięki też temu nauczyłem się dużo więcej, niż potrafiłem robić wcześniej, więc z pełnym szacunkiem ale nie jest to dobry przykład na radę 🙂 Pozdrawiam i życzę samych sukcesów.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!