Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Garażowe rewelacje – czyszczenie przepływomierza vs check engine

jak zwykle powiedzialem odwrotnie o mieszance xD
masz za duzo hajsu? dorzuć się – https://patronite.pl/scghost

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

34 thoughts on “Garażowe rewelacje – czyszczenie przepływomierza vs check engine

  1. Specjalistyczny serwis stwierdził że mam do wymiany pompę ABS— , wymieniłem strata czasu i kasa na części 1tys. a po Twoim programie wymiana czujnika 100zł + czas (nawet samemu na cegłach postawiłem , ale ta śrubka po 22latach mnie rozbroiła a kumpel co mnie zaskoczyło czujnik wyjął nie rozwiercając , rozwiercał śrubę bo pękła i w jej miejsce wkręcił wkręta ! [ lewe tylne koło] 🙂

  2. Witam takie pytanie.. Posiadam E39 2.8 automat z instajacja Lpg.. Spalanie bezyny 16 L po miescie. A gazu 18. Komp nic nie pokazuje. Przyczyna mi niestety nie znana. Czy koze ktos cos? Moim zdaniem to ma 14 L lpg po miescie

  3. Cześć wiesz może jakie wartości pownienien mieć przepływomierz w m54b25 ? Mi pokazuje 9.25 – 9.50 na wolnych obrotach . Nie jestem pewny czy nie jest za mało , dodam że sa dwa błędy sond . Mam wrażenie jak bym przyczepę ciągnął za sobą. Odma nowa , nowy filtr paliwa , filtry olej zmienione , swiece zmienione, rury sprawdzone . Już ręce opadają 😁😁

  4. Siema mam pytanie jaki zamiennik kupić. VDO to niby oryginał ale kosztuje około 1000zł do mojej wersji. Jest też pierburg, który też ma gorący drut i kosztuje połowę mniej. Czy ktoś sprawdzał.

  5. Po minucie nie polecam wkładać bo mokry drucik łatwo nabierze kurzu z powietrza i będzie miał troszkę gorsze odczyty niż mógłby mieć no chyba że odpalisz po pół godzinie aż odparuje środek w środku. Bardzo fajny filmik bo jedyny na YT o tym środku do czyszczenia, który właśnie sam używałem i nie wiem czy coś to dało ale delikatnie lepiej auto przyspiesza ale wiadomo więcej koni niż nominał to nie da :).

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!