Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

GENERALNY remont silnika 2.5dci od podstaw / Master Movano Trafic Vivaro / G9U



Siemanko
w dzisiejszym odcinku pokazuje wam remont silnika 2.5dci od podstaw. Mam nadzieje że odcinek wam się spodoba. Zachęcam was do wyrażenia swojej opinii w komentarzach 🙂 Pamiętajcie także o pytaniach do mnie w komentarzach z okazji przebicia 5000subów chce zrobić Q&A i odopowiedzieć na nurtujące was pytania 🙂

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

22 thoughts on “GENERALNY remont silnika 2.5dci od podstaw / Master Movano Trafic Vivaro / G9U

  1. Witam. Mam pytanie jak założyłeś rozrząd to pokazujesz że wałki mają być odwrócone szerszym nacięcie w stronę tyłu silnika a nie powinny być w stronę przodu silnika ??? Nie są przypadkiem przestawione o 180" ??? I auto nie będzie odpalało ??

  2. Siema majster 😀 fajny filmik konkretnie i na temat. Mam pytanie skąd masz jakaś serwisówkę do tego silnika ? bo mi sie kroi remont i przydała b mi sie serwisówka z momentami dokrecenia srub itp cuda 😀 mógłbyś coś udostepnić ? 😀 pozdro

  3. Dobra robota, nie ma co. Ale…. po pierwsze nie założyłeś oringu gdy montowałeś podstawę do bloku, a jest tam na niego specjalne miejsce. Może być ale nie musi później mała lipa. Po drugie, nie do końca masz rację. W silniku 632 np gdzie masz denko tłoka chłodzone, nie możesz włożyć tłoka strzałką w str rozrządu, bo gdy zjedziesz tłokiem w najniższą pozycję masz po dyszach. Strzałka powinna iść w str sprzęgła. Na tą chwilę więcej grzechów nie pamiętam 😉

  4. No świetna robota 💪 ja osobiście do wkręcania śrub żeby nie kręcić ręcznie używam zakrętarki, ustawiona na 1 bieg udar się nie włączy i wtedy dynamometr. Pawlik jaki to jest olej do panewek na pierwszy montaż? Widać nie nudzisz się !

  5. Fajnie się ogląda.. Wrzucaj więcej takich tematów.. Dużo można się dowiedzieć.. Osobiscie jestem na rozdrożu czy 2.3 multijet czy 1.6 multijet… Bo wydają mi się najbardziej sensowne do dostawczakow… Ale może się mylę… Jeśli tak to proszę mnie poprawić.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!