Jak odnowić ciągnik?
C355 czy c360?
Uszkodzony silnik.
Naprawa układu hamulcowego.
Dziura w bloku.
Woda w oleju.
Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
25 thoughts on “10# Ursus C355 | C360 | Montaż zaślepek głowicy | wymiana broku w silniku | składanie ursusa”
Kolego, polecam Ci zajrzeć chociażby na kanał Retro TRAKTOR oraz Przemo TRAKTOR 🙂 Tam znajdziesz bardzo dużo ciekawostek ale też sporo informacji z zakresu remontów jak i serwisowania oraz eksploatacji 60-tki i nie tylko 🙂 Co do oleju to fajnie, że zakupiłeś Turdus a nie ten dedykowany, który kiedyś wlewano do 60-tki i 30-tki 🙂 I jeszcze taka mała rada – jeśli coś Cie nurtuje z montażu/remontu to najpierw przeanalizuj komentarze, a jeśli tam nic nie znajdziesz to w wolnej chwili spróbuj wygooglować potrzebne informacje bo często u Ciebie wychodzi tak, że robisz coś na filmiku i dopiero w trakcie robienia zadajesz widzom pytanie czy dobrze robisz 😉 Oczywiście absolutnie nie traktuj tego jako hejt, po prostu szkoda żebyś musiał niektóre czynności powtarzać bo okazało się, że zrobiłeś nie tak jak być powinno 🙂 Pozdrawiam i czekam na kolejne filmiki z remontu 🙂
To że miał rozmrożony blok,to nie znaczy że musi planować w ciemno głowice i naciągać siebie zazwyczaj na niepotrzebne koszta.Głowice sprawdza się liniałem,płaskownikiem lub suwmiarką,stronę od pokrywy zaworów,płaszczyznę po dwóch stronach szpilki klawiatury.
Jeżeli się mogę wtrącić to powiem tyle, że broki nabija się na hermetyk lub farbke lub sylikon , żeby było szczelne i nie ciekło , głowice powinno się splanować ,a co najważniejsze w Twoim przypadku (bo zamarzła wodą)spr szczelność czy nie jest pęknięta któraś w środku ,czego Ci nie życzę ale obyś nie rozbierał drugi raz .
ja na twoim miejscu porządnie bym te głowice wykapał w ropie ponieważ jak na którymś filmie je pokazywałeś były brudne w środku, i jak wyciągałeś broki używałeś wiertarki więc mogły się dostać opiłki 😉
Witam . Czym wykleles to pęknięcie ?
Są zaślepki nierdzewne na olx.
Pytanie mam 🙂 wylecialy mi dwie zaslepki z glowicy, po obu stronach. Da sie te zaslepki zamontowac bez zdejmowania glowcy ?
e-JarzĄbek czyli się nie pomyliłem 😀 w końcu tysiące ich przeszły przez moje ręce 🙂 ma się to oko 🙂
Fi 30 soczewka zaślepka ?
Kolego, polecam Ci zajrzeć chociażby na kanał Retro TRAKTOR oraz Przemo TRAKTOR 🙂 Tam znajdziesz bardzo dużo ciekawostek ale też sporo informacji z zakresu remontów jak i serwisowania oraz eksploatacji 60-tki i nie tylko 🙂
Co do oleju to fajnie, że zakupiłeś Turdus a nie ten dedykowany, który kiedyś wlewano do 60-tki i 30-tki 🙂
I jeszcze taka mała rada – jeśli coś Cie nurtuje z montażu/remontu to najpierw przeanalizuj komentarze, a jeśli tam nic nie znajdziesz to w wolnej chwili spróbuj wygooglować potrzebne informacje bo często u Ciebie wychodzi tak, że robisz coś na filmiku i dopiero w trakcie robienia zadajesz widzom pytanie czy dobrze robisz 😉 Oczywiście absolutnie nie traktuj tego jako hejt, po prostu szkoda żebyś musiał niektóre czynności powtarzać bo okazało się, że zrobiłeś nie tak jak być powinno 🙂
Pozdrawiam i czekam na kolejne filmiki z remontu 🙂
Z tymi obrotami rozrządu to jest celowe. Specjalnie po to żeby koła się równomiernie zużywały
To że miał rozmrożony blok,to nie znaczy że musi planować w ciemno głowice i naciągać siebie zazwyczaj na niepotrzebne koszta.Głowice sprawdza się liniałem,płaskownikiem lub suwmiarką,stronę od pokrywy zaworów,płaszczyznę po dwóch stronach szpilki klawiatury.
Te Broki na syf pozabijałeś, trzeba było szczotką drucianą na wiertarce wyczyścić. Chwilę będzie szczelne ale później będzie ciekło
Mógłbym się zapytać z jakiego województwa jesteś.? Pozdrawiam.
Jeżeli się mogę wtrącić to powiem tyle, że broki nabija się na hermetyk lub farbke lub sylikon , żeby było szczelne i nie ciekło , głowice powinno się splanować ,a co najważniejsze w Twoim przypadku (bo zamarzła wodą)spr szczelność czy nie jest pęknięta któraś w środku ,czego Ci nie życzę ale obyś nie rozbierał drugi raz .
Pod zaślepki daje się silikon tak jest w nowych głowicach
Przewód przelewu gdzie zamawiales 🤔????
Pomaluj go na zielono
Na początku filmu myślałem że założyłeś hurtownie broków
Ja używałem coś podobnego do hermetyka ale nie pamiętam nazwy
ja na twoim miejscu porządnie bym te głowice wykapał w ropie ponieważ jak na którymś filmie je pokazywałeś były brudne w środku, i jak wyciągałeś broki używałeś wiertarki więc mogły się dostać opiłki 😉
ciekawy filmik łapka w górę pozdrawiam; ) klapka na tłumiki fajna sprawa tylko troszkę denerwuje na wolnych obrotach.
ale weż powymieniaj te lampy tylne i pomaluj
pozdrawiam
i tak ma byc 😀
3:23 to uczucie kiedy nie masz przy sobie szmatki i nie chce ci sie po nią iść to wycierasz w siebie
Pomaluj go
Oddawałeś głowice do planowania?
Powiem ci że w c360 w kolektorze wydechowym jest dziurka oryginalnie i nawet jak woda wpadnie do tłumika to wyleci przez tą dziurkę
A co z ciekawym tylnym wałem