Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
28 thoughts on “Najlepszy sposób na to żeby silnik nie spalał oleju i nie dymił (Škoda Octavia II 2010r 1.6 102KM)”
Kurde mam 1.6 MPI bse 290 tysięcy od początku na LPG – bierze Max 1 litr między wymiarami co 10 000 a i to tylko jak jeżdżę na wysokich obrotach po autostradach. Bez remontu.
Ale żeś odje… z Diesla pierścienien olejowy i to ma pomagać. Jaja sobie robisz z tym że niby 3 częściowe odpowiedzialne są za branie oleju ? Bo ten pierścień nic nie ma do poboru oleju . A jak na serio tak robisz to odpuść sobie naprawy . Nawet w skuterach tych z chin olejowy jest 3 częściowy bo równo rozprowadza olej po całym cylindrze , ten 2 częściowy jest stosowany w dieslach bo cylindrów nie obmywa benzyna tylko olej napędowy .
Mam 23letni samochod nie bierze nawet kieliszka na 10tys. Nie dymi ani rano ani przy przyspieszaniu orginal turbo jedyne co wymienione to wtryski przy 300tys. Gdzie my jesteśmy z tą motoryzacja????
hmm… Wiedziałeś że pierścienie zapieczone ale ani pomiaru kompresji ani płukanki nie robiłeś ? Powiedziałeś że silinik zanagarowany i silnika nie płukałeś ?? nie wierzysz – względnie pracodawca – nie wierzy w płukanki? Wymiana tłoków była naprawdę konieczna ? te nowsze gwarantują że się pierścienie nie zapieką ?? Przy odrobinie szczęścia można było uniknąć zdejmowania głowicy – 134kkm to nie przebieg Ale w sumie… 1800 EUR…co to dla Niemiaszka. Co do reszty kawał solidnej mechaniki, gratuluje.
Cd. Takie skutki , jak pokazuje autor filmu, to skutki braku dbania o auto. To jest wynik jazdy codziennej 7- 15 km dziennie przy stosowaniu oleju 5w-30 i zmiany co 2-3 lata. Kiepskiego oleju . Dodatkowo sposób eksploatacji, specyficzny dla kobiet . Wystarczy raz na miesiąc zrobić trasę 50- lub więcej kilometrów, i nie będzie takiego problemu. Co to za przebieg 120 km? Nic. Tak.
Pytanie dot. pierścieni. We filmie w 4,43 min. pada stwierdzenie "pozmianowe pierścienie". Co to znaczy "pozmianowe" ? Producent zmienił je w tym modelu w kiedyś tam czy są z innego modelu ? Co to są za nowe pierścienie ? Sam borykam się ze spalaniem oleju w MPI.
Kurde mam 1.6 MPI bse 290 tysięcy od początku na LPG – bierze Max 1 litr między wymiarami co 10 000 a i to tylko jak jeżdżę na wysokich obrotach po autostradach. Bez remontu.
Składałeś go bez planowania głowicy? Bo w filmie wygląda na czyszczoną
Ale żeś odje… z Diesla pierścienien olejowy i to ma pomagać. Jaja sobie robisz z tym że niby 3 częściowe odpowiedzialne są za branie oleju ? Bo ten pierścień nic nie ma do poboru oleju . A jak na serio tak robisz to odpuść sobie naprawy . Nawet w skuterach tych z chin olejowy jest 3 częściowy bo równo rozprowadza olej po całym cylindrze , ten 2 częściowy jest stosowany w dieslach bo cylindrów nie obmywa benzyna tylko olej napędowy .
Ktoś się orientuje czy separator oleju który jest na pokrywie zaworów jest odkręcany czy jest integralną cześcią jej ?
Gdzie Panowie jestescie? Mi trzeba bd silnik zrobic 1.6 bse
Jest to Problem tylko u vaga stym pobranjem oleju?
A jeśli można zapytać, jaki koszt u Ciebie remontu tego silnika czyli wszystko to co wymieniłeś na filmie?
polecam produkty od Tec 2000
Mam 23letni samochod nie bierze nawet kieliszka na 10tys. Nie dymi ani rano ani przy przyspieszaniu orginal turbo jedyne co wymienione to wtryski przy 300tys. Gdzie my jesteśmy z tą motoryzacja????
Jaki kosz takiego remontu
Czyli wystarczyło zrobić plukanke ze dwa razy i by pierscienie puściły???
Nie kupować szajsvagów
a co z cudownym teciem wszędzie go reklamują że remontów robić nie trzeba tylko płukać silnik
zawsze jak ktoś jedzie na starej ropie to czuje parafine
skoda to zawsze bylo jest i bedzie gowno
Jak to jest z tym planowaniem głowicy?
Trzeba czy nie?
A jaka metoda najlepsza na to by to sprawdzić?
Ktos mi mowil ze na szybie 😂
hmm… Wiedziałeś że pierścienie zapieczone ale ani pomiaru kompresji ani płukanki nie robiłeś ?
Powiedziałeś że silinik zanagarowany i silnika nie płukałeś ??
nie wierzysz – względnie pracodawca – nie wierzy w płukanki?
Wymiana tłoków była naprawdę konieczna ? te nowsze gwarantują że się pierścienie nie zapieką ??
Przy odrobinie szczęścia można było uniknąć zdejmowania głowicy – 134kkm to nie przebieg Ale w sumie… 1800 EUR…co to dla Niemiaszka. Co do reszty kawał solidnej mechaniki, gratuluje.
Cd. Takie skutki , jak pokazuje autor filmu, to skutki braku dbania o auto. To jest wynik jazdy codziennej 7- 15 km dziennie przy stosowaniu oleju 5w-30 i zmiany co 2-3 lata. Kiepskiego oleju . Dodatkowo sposób eksploatacji, specyficzny dla kobiet . Wystarczy raz na miesiąc zrobić trasę 50- lub więcej kilometrów, i nie będzie takiego problemu. Co to za przebieg 120 km? Nic. Tak.
Akurat silnik BSE jest prawie idiotodporny na różne dziwne zachowania kierowców/kierowczyń,
Szkoda że na płaszczyźnie głowicy są cienie zamiast obróbki, ale tak widocznie musiało być..😅
pewni dziadkowa jazda pomogła silnikowi
Pytanie dot. pierścieni. We filmie w 4,43 min. pada stwierdzenie "pozmianowe pierścienie". Co to znaczy "pozmianowe" ? Producent zmienił je w tym modelu w kiedyś tam czy są z innego modelu ? Co to są za nowe pierścienie ? Sam borykam się ze spalaniem oleju w MPI.
Dzień dobry mam ten sam silnik ile taka robota u Pana kosztuje
Pierścionki, tłoczki, śrubki, paliwko, uszczeleczki, autko, zaworki… O rzesz!!! Nie da się normalnie mówić bez tych żenujących zdrobnień?
Mi Alfa 2.4 tez bierze
1.6 SOHC ?
Ojciec miał taką z 2012r w lpg fabrycznym 300tys nalotu olej wymiana co 30/40tys katowana do odciny nie brała nic a życie miała ciężkie
Jak te skodunie żrą olej nie dowiary kupujcie skody ja terz kupię bo mam zapasy oleju. Ja dziękuję takie auta