Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Zmiana awaryjnego silnika 1.9 105km BLS na starszy i lepszy! Touran Golf 5 Octavia 2



👊 SUBSKRYBUJ ORAZ KLIKNIJ 🔔 ► https://www.youtube.com/channel/UCKqNJB1rwIGiVAAWX_dA8rA
💎 WSPIERAJ MÓJ KANAŁ I BĄDŹ W LEPSZYM KONTAKCIE ► https://patronite.pl/PiterZrobToSam
👍🏻 FACEBOOK ► https://www.facebook.com/Piter-Zr%C3%B3btosam-116530503050438/

Potrzebujesz pomocy z autem? Nie jesteś pewny zakupu samochodu? Chcesz sprzedać samochód?
Dołącz do naszej grupy gdzie jest nas na ten moment 250 osób! Możesz to zrobić, wspierając mnie na patronite
https://patronite.pl/PiterZrobToSam

Korzyści ze wspierania kanału:
✅ Udział w losowaniu nagród między patronami
✅ Dostęp do programów serwisowych ElsaWin i wielu innych
✅ Moją pomoc poprzez kontakt telefoniczny i również na grupie
✅ Wgląd na to jakimi auta sprzedaje do Polski i wiele wiele innych!
✅ Możliwość podejmowania decyzji o materiale filmowym
Dodatkowo masa innych rzeczy, nagród, podpowiedzi, wsparcia!
Wejdź w link na Patronite i SPRAWDŹ SAM ! 😁

Wsparcie przez normalny przelew (też dodaje do grupy i pomagam) :
PL – 39 1160 2202 0000 0003 1813 8083
DE – DE89280501000092360007

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

36 thoughts on “Zmiana awaryjnego silnika 1.9 105km BLS na starszy i lepszy! Touran Golf 5 Octavia 2

  1. Witam ja moim blsem w golfie 5 mam najechane 400tysi a sam w 3 lata zrobiłem 220 tysięcy i to ciągnąć kilka razy w tygodniu przyczepę z ładunkiem ok 1300kg olej wymieniam co 10000 5w30

  2. mam pasata 6 1.9 bls niedawno robiłem remont silnika luz na korbowodzie i zaczął klepać koszt 3300 zł ze wszystkim ogólnie ma go 3 lata wsadziłem ok 9000 zł opony szyba przednia wałek rozrządu itp już ma go dość

  3. Kupa śmiechu z tymi hajlhitlawagenami tu wałki, tam szklanki, panewki, korbowody wychodzić chcą, ojelopompy wadliwe, to w tym roczniku i przy tym symbolu, to w tamtym co jeszcze pytam?. Czy kupując vw trzeba mieć ancyklopedię wad czy też mechanika geniusza, który te wypusty wszystkie zna i nie pokiełbasi mu się we łbie.
    Najlepszy był sam Piter. "Super niezawodny silnik, tam tylko wałki wymieniałem". Co za szajs i gówno wielkie. Kto naprawia silniki, chyba tylko volkswagoniarze, bo pierwsze słyszę.

  4. Też zmieniłem caddy bsu 75km pękł wał olej zmieniałem co 10000tyś motul po gwarancji myśle tylko że za mocno mu dawałem po autostradach 3.5 4 tyś obrotów krótka skrzynia i to go wykończyło takie moje spekulacje.Wytrzymał 304 tyś km.

  5. Janusz od Passata powie przecież bls to 1.9tdi, w jak wiadomo 1.9tdi to najlepszy silnik świata, niezniszczalny, montowane ja nawet na promach kosmicznych. Do wszystkich Januszy cebulakow nie wiesz co masz pod maską to nie pitol jaki codowny jest twój 1.9tdi.

  6. a nie wymieniłeś walka rozrządu?? jak zmieniliśmy bls na awx to nie pasowala skrzynia na śruby do miski,ale zrobilem nowe i byl błąd położenia walka rozrządu. długo odpalal, nie miał mocy i chodzil jak awx , czyli dosć głośno. Okazalo sie że znaki na kole walka sa inne niż w bls. przewalony caly walek z panewkami(wszystko pasuje) i nagle wszystko zaczeło dzialać jak należy. Tę ramke do chlodniczki i pod dpf jest łatwo dorobić:) pozdrawiam

  7. jeszcze jedno mnie ciekawi jak to wygląda prawnie jeśli chodzi o dpf,jeśli wymienił bym BLS na BKC to po co przekładać DPF,skoro silnik jako część wymienna został z fabryki "wypuszczony" bez DPF ,z tego samego modelu auta aucie,moim zdaniem w takim przypadku nie ma nic nielegalnego,na pewno w takim wypadku dostając mandat sądziłbym się

  8. mam BLS który ma 372000 i chodzi jak zegarek ,był sprowadzony z Francji , z czego w Polskich warunkach ponad 200000 przejechał fakt turbo po regeneracji,ale reszta bez problemowa,BKC były od 2005 tak że pewnie dawno mają za sobą przebiegi ponad 500 000 ,więc sumując wydaje mi się loteria z tymi silnikami

  9. Miałem BLSa. Auto w momencie sprzedaży miało 280tyś. Tylko vacum ciekło (standard), takto bezawaryjnie 🙂
    EDIT: A no i chip z 105KM na 142KM + ciężka noga. na chipie zrobiłem 140tyś.

  10. Ciekawe czemu korba bokiem wychodzi jak się użytkuje normalnie i się jeżeli normalnie a tu jednym razem nadajesz z rodziną na wakacje i puuuuu kornba bokiem wychodzi i się z tobą wita pewnie słabej jakości olej lub niewłaściwy a może słabe ciśnienie oleju panewki się obracają lub szybko zużywają nwm. A może materiał z marchwi zrobiony jak na 105km no normalnie petarda bardzo mocny motor (sarkazm xdxd)

  11. Widzialem te bls ktore mialy po 500 tys przejechane, ale widac jaki napewno " orginalny" przebieg masz w tym aucie bo takiego orzyganego silnika to dawno nie widzialem, a ty jeszcze bardziej brudny silnik " skladasz " do kupy normalnie masakra

  12. Jesli wymieniasz silnik ktory mial dpfa na silnik ktory go nie ma, a fizycznie dalej bedziesz go mial i cala reszte od tego co mial dpfa to sie filtr nie bedzie wypalal albo beda z nim wieczne problemy. Chodzi o to ze te silniki roznia sie walkami rozrzadu. Siedzialem kiedys nad czyms podobnym. Walek zjechany i mechanik zalozyl walek tanszy bo czym bedzie sie roznil -przeciez to i to 1.9tdi. Okazalo sie ze byl to walek do silnika bez dpf. Po wymianie na drozszy, filtr zaczal sie wypalac poprawnie.

  13. Co za badziewie, gdzie te stare Tdi 90 czy 110koni z których bez problemu robi się pod 200koni 🙂 Marne 105koni i takie problemy z silnikiem, śmiać mi się chce z tej jakości szmelcwagena.więcej rzeźby i można nawet wsadzić 1.9 tdi Axr. Polata prawdopodobnie więcej niż jeden czy drugi

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!