Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!



Układ dolotowy w silnikach Diesla jest, bardzo często zapominanym elementem w naszym samochodzie, a jednak co kilka lat lub co kilkadziesiąt tyś kilometrów należało by go otworzyć i wyczyścić, a na pewno będzie to lepsze dla mocy i spalania w aucie. Dziś pokażę Wam jak wygląda kolektor i egr po 250.000km i jak go wyczyścić. Pomogłem ? To kciuk w górę i udostępniajcie.

WALIZKA NARZĘDZI BY M4K GARAGE
————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_walizka
————————————————————————

STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————–
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–

szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
——————————————————————————————
https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-

Koniecznie odwiedźcie muzeum techniki wojskowej GRYF miejsce dla miłośników wszystkich kółek
—————————————————————————
https://www.facebook.com/MuzeumGRYF
————————————————————————-

Link do mojej 2 książki 🙂
—————————————————————————————
https://na.allegro.pl/PROMO_M4K_ksiazka_2
—————————————————————————————

Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————–
https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–

JUŻ JEST NOWY WARSZTAT M4K GARAGE WROCŁAW koniecznie zajrzyjcie
———————————————————————————
https://www.facebook.com/M4KGarageWroclaw/
———————————————————————————

Strona www salonu samochodów używanych by m4k
————————————
https://salon.m4k.pl/
————————————

UWAGA UWAGA JUŻ JEST!!!
Moja Nowa książka do nabycia !!!
———————————————————————-
http://bit.ly/milosnicy2
———————————————————————-

WSPÓŁPRACA
info@milosnicy4kolek.pl

INSTAGRAM WBIJAJCIE
———————————————————————————–
https://www.instagram.com/milosnicy4kolek/
————————————————————————————

meble warsztatowe których się nie powstydzimy 🙂
——————————————
http://fastservice.pl
——————————————

Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂

——————————————————————
https://patronite.pl/Milosnicy4kolek
——————————————————————

Wbijajcie na naszego FB
——————————————————————————————————
https://www.facebook.com/milosnicy.czterech.kolek.gdansk/

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

28 thoughts on “Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!

  1. Witam serdecznie
    U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke.
    Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć.
    Tak dalej trzymać

  2. Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.

  3. przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne
    1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW
    2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek

    zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂

  4. Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.

  5. Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak…
    Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!