Układ dolotowy w silnikach Diesla jest, bardzo często zapominanym elementem w naszym samochodzie, a jednak co kilka lat lub co kilkadziesiąt tyś kilometrów należało by go otworzyć i wyczyścić, a na pewno będzie to lepsze dla mocy i spalania w aucie. Dziś pokażę Wam jak wygląda kolektor i egr po 250.000km i jak go wyczyścić. Pomogłem ? To kciuk w górę i udostępniajcie.
STREFA OKAZJI I PROMOCJI Allegro dla widzów m4k
———————————————————————————– https://na.allegro.pl/PROMO_M4K
———————————————————————————–
szukasz tanio ubezpieczenia? Koniecznie zajrzyj na Mubi.pl
specjalnie dla widzów M4K przygotowano ofertę za zakup dowolnego OC wraca na twoje konto 150zł
—————————————————————————————— https://mubi.pl/milosnicy4kolek/
———————————————————————————
W RAZIE PYTAŃ ADRES EMAIL
—————————————————-
m4k@mubi.pl
—————————————————-
Koniecznie odwiedźcie muzeum techniki wojskowej GRYF miejsce dla miłośników wszystkich kółek
————————————————————————— https://www.facebook.com/MuzeumGRYF
————————————————————————-
Koniecznie zajrzyjcie do ekipy z Mtuning tam znajdziecie wszystkie graty i części do waszych projektów i nie tylko
———————————————————————————– https://www.facebook.com/MTuningPerformance/
———————————————————————————–
Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizować coraz to śmielsze projekty tak więc jeżeli masz ochotę wesprzeć rozwój kanału i doceniasz nasz wkład wbijaj i zostań patronem 🙂
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
28 thoughts on “Widziałeś DOLOT W SWOIM DIESLU PO 200.000 km??? Jak wyczyści układ dolotowy Tanio i szybko!!!”
Witam serdecznie U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke. Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć. Tak dalej trzymać
Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.
Ja mam silnik 2.0hdi przebieg 370000 .Nic nie robione.Olej co 10000 wymiana . Zawsze Elf olej.Jak bym powiedział , że dodałem 0,5 l oleju na moje195000tyś km,to chyba bym zgrzeszył.
przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne 1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW 2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek
zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂
Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.
Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak… Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?
Witam serdecznie
U mnie ostatnio pojawił się problem z odpalaniem na ciepłym trzeba było dobrą chwilę pokręcić żeby załapał. Zwiększona została dawka rozruchowa i wymienione wszystkie świece bo wszystkie spalone a dodam że na zimnym odpalał od strzała. Ale teraz pojawił się problem taki ze sporadycznie szarpnie czy się przydławi ale tylko na niedogrzanym i większości jazda do 60 km/h czyli po mieście . Czy może to być problem z egr zaznaczę ze mam 1.9 tdi 130KM AWXz 2004 i ma 487tys a nigdy nie czyściłem egr . Mam go od ponad 12 lat i nigdy nie było problemu nie kopci nie gaśnic ma moc i niewiem czy jest problem ze przez zwiększona dawkę czy inny problem i to tylko zbieg okoliczności . Myślałem że może czujnik polozenia walu korbowego bo też steruje dawkami paliwa ale żadnego błędu ani kontrolki ni ma. Mam zagwostke.
Pozdrawiam za fajne krótkie i na temat filmiki z których można się dużo nauczyć.
Tak dalej trzymać
M4k dalej pomaga!! A lataa się i ecko jest .. pomaga ale babcia stara już
Pytanko, w benzynie dolot powinien byc raczej czysty nie?
Mechanik, u którego byłem powiedział, że EGR jest zablokowany w takiej pozycji(można jeździć) i sam egr to 1200 PLN + robocizna Audi A4B8 2012. Powiedział, że tego się nie czyści tylko wymienia. Nie wiem sam co myśleć, a sam nie potrafię tego zrobić.
9:15 astma atak
Michu jak zawsze pomocny . Jutro biorę się za mojego klasyka VW 98. 330kkm 🙂
Po tym odcinku już widzę co jest w moim 1.9tdi przy przebiegu 435tys. Juz w głowie szukam preparatów czyszczących i do roboty
a w grande punto 1.3 multijet dużo zachodu? Idzie samemu to ogarnąć?
Moje BMW (2.0 136 KM) ma już najechane ponad 460k km i EGR nie wyglądał tak strasznie i kolektor też
Ja mam silnik 2.0hdi przebieg 370000 .Nic nie robione.Olej co 10000 wymiana . Zawsze Elf olej.Jak bym powiedział , że dodałem 0,5 l oleju na moje195000tyś km,to chyba bym zgrzeszył.
1:48 Rozumiem, że spaliny przez EGR dostają się do kolektora ssącego i tam osiadają, ale co wspólnego ma z tym nieszczelny intercooler?
Opalarka i tylko świeczki widać 🙂 wszystko ładnie się wypala
przerabialem osobiscie ten temat w 1.9tdi ASZ przebieg 380tys wrazenia po zdjeciu podobne
1 czyszczenie to bylo zalanie benzyna i wypalenie ehefkt nie byl WOW
2 czyszczenie uzylem BRUDPUR VC242 (VOIGT) koncentrat do czyszczenia zabrudzen + druciak do mycia butelek
zalalem kolektor na 30min wyczyscilem druciakiem i efekt jak nowy 🙂
Mam astrę GTC 150 tys przejechane, po wciśnięciu sprzęgła obroty skaczą później wraca do normy. To samo się dzieje na wolnym biegu gdy wciśnie gas i puści to po spadku falują lekko i po 2s wraca do normy tak jakby się ustawiał. Czy myślicie że to przepustnica i kolektor ? Dodam że pojawił się błąd P003A ale to jeśli chodzi o turbo.
Mam zapalenie migdałków podniebiennych i nie mogę wyczyścić gaźnika.
Jak wyglądał by koszt takiej roboty
Michu A co myślisz żeby zaslepić EGR?
Bardzo ciekawi mnie jak dobrze wyczyscil by to znany na polskim rynku preparat do udrazniania rur 😀
Mam Forda Galaxy 2010 1.8tdci i jest po wymianie turbiny na regeneracyjną bo wcześniejsza zepsuła sie i wywalilo olej wiec wymienilem. I teraz tak…
Auto na pierwszych trzech biegach ładnie ciągnie z turbo i sila jest jednak po wrzuceniu juz biegu 4 i wyjazd na autostrade mam wrazenie jak bym ciągnął ciężka przyczepe. Nie chce rozpedzic sie wiecej niz 130km/h. Wymienilem egr i dalej nic. Komputer nie pokazuje błędu. Gdzie szukać problemu?
Mam to samo w płucach, bo palę dwie paczki dziennie. Nie ma jak papieros po przebudzeniu i poranna kawa
A jeśli mam zaślepiony EGR to raczej było to czyszczone czy nie?
Jaką pseudo ekologię gościu? Idzie brudne ścierwo z rury? Idzie. Idzie w powietrze ? Idzie. Gdzieś się osadza czy ucieka w kosmos przez wentylację ?
diesle w polsce mają 180 tys przebiegu także nie ma o co się martwić
W tytule błąd: jest "wyczyści", ma być "wyczyścić".
Po 750 tys miałem czysty mondeo mk2
Ostatnio czyscilem egr u siebie (1.9 tdi, 460k km). Wyglądał podobnie jak na miniaturce 😉
Ja w swoim 2.0 tdi zdjąłem przepustnice i była czysta jak,,łza 200tys
Robilem to samo alfe159 wygladalo identycznie po czyszczeniu ogien💪 plyn w spreju do czyszczenia hamoulcow wyczyscil do bialego👍