Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.
Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.
Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.
Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.
Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
18 thoughts on “Turbosprężarka winowajcą problemów z silnikiem 😮 Relacja z naprawy John Deere 7430 Premium 💪🚜.”
Mam 7530 z wyłączonym Egr i faktycznie tak jest ,że ciagnik nie dymi. Nawet przy ostrym palowaniu. Ps. W jaki sposób wyłączyliście chłodnice EGR z obiegu cieczy???
11 lat 3 000 he he to co on ma 2 ha do obróbki? to poco taki ciągnik!!!? 11 lat to min 10 000 mtg a max 22 000 mtg ale można sie samemu oszukiwać licznik odłączył po 2 latach!! opony bieznik zjechany jak na 3 000mtg!
Ciekawa diagnoza, zmienna geometria turbosprężarki jest po stronie spalin, jakim cudem dostała się do układu dolotowego silnika? Co z intercoolerem? tam nie ma kawałków turbosprężarki?
potwierdza sie tylko to ze to zlom tylko ze wiecej kosztuje.bo ten przebieg to nic w gospodarstwie gdzie pracuje to pius a to pewnie jakis zastepczy jest i dla tego tyle wytrzymal.ale jak to sie mowi jak kogos stac na jd to niech placi.
Też to zauważyłem po odłączeniu egru ciągnik przestał puszczać dym przy dynamicznym wchodzeniu na obroty całe to eko ma więcej spalin produkować na to wygląda
Rozumiem ciągnik się psuje z winy użytkownika albo z wady danego elementu. Tu awaria nastąpiła z wady elementu, w tym przypadku turbo gdzie rozlatujące się turbiny Jd były sławne w tamtych latach kiedy właściciel go kupował. Moim zdaniem turbina rozleciała by się i tak koło tych 3tys godzin niezależnie czy zrobił by to w 2lata czy w 10lat. Jeszcze kwestia małych przebiegów a awaryjnością to taka lekko naciągana. Odpowiednio użytkowany ciągnik nie ma prawa się popsuć. Raczej w instrukcji obsługi nie ma napisane o minimalnej ilości przepracowanych godzin rocznie. Myślę że tu już wchodzi kwestia, że kasa się ma zgadzać bo księgowy wyliczył że wtryskiwacz będzie tańszy o centa jak jakaś tam proces obróbki będzie krótszy i nie wpłynie to negatywnie w czasie trwania okresu gwarancji. A później niech się użytkownik buja z awarią, a i tak zarobimy dodatkowo na sprzedaży części zamiennej. Sądzę że wszytko i tak wina Jd. Pozdrawiam
Podzielam twoje zdanie z końcówki filmu i cenie za zdrowe podejście z ostatniego. Jak masz nowy traktor to dawaj mu w d..e zeby na siebie zarabiał. A jak masz małe gospodarstwo to ciesz się starym sprzętem bo mimo ze się psuje to wychodzi itak taniej😉👍. Pozdrawiam
Ciekawy przypadek, jednak dalej uważam że wywalenie VGT obetnie przyrodzenie temu silnikowi. Nie lepiej zmienić program samego VGT żeby działało w sposób łagodniejszy co wydłuży żywotność tego elementu? Pozdrawiam i dziękuję za ekspresową wysyłkę SCV do 6420. Silnik odzyskał ducha 😁
Bardzo zrozumiałe wytlumaczone mega
Mam 7530 z wyłączonym Egr i faktycznie tak jest ,że ciagnik nie dymi. Nawet przy ostrym palowaniu.
Ps. W jaki sposób wyłączyliście chłodnice EGR z obiegu cieczy???
Proszę o kontakt. Pozdrawiam.
I złośliwie można by powiedzieć że 16 jakaś poszła w ruch 😁oczywiście bez obrazy na luzie 🤪
Pany mam 6830premium 2008r i przy gwałtownym dodaniu gazu puszcza niebieskiego dymka który wali spalonym olejem.Czy objawy egru??
11 lat 3 000 he he to co on ma 2 ha do obróbki? to poco taki ciągnik!!!? 11 lat to min 10 000 mtg a max 22 000 mtg ale można sie samemu oszukiwać licznik odłączył po 2 latach!! opony bieznik zjechany jak na 3 000mtg!
a kombajny jak stoją cały rok to co ma powiedzieć ich turbosprężarka.
Ciekawa diagnoza, zmienna geometria turbosprężarki jest po stronie spalin, jakim cudem dostała się do układu dolotowego silnika? Co z intercoolerem? tam nie ma kawałków turbosprężarki?
Fajnie się ogląda . Pozdr
potwierdza sie tylko to ze to zlom tylko ze wiecej kosztuje.bo ten przebieg to nic w gospodarstwie gdzie pracuje to pius a to pewnie jakis zastepczy jest i dla tego tyle wytrzymal.ale jak to sie mowi jak kogos stac na jd to niech placi.
Bardzo Fajne, fachowe podejście do Klienta i Tematu..
Prawdziwa Żetelna Firma!!!
Pozdrawiam z Wlkp
Co jak chce włączyć wom w 7430 premium i mi wywala na neutralny??
Też to zauważyłem po odłączeniu egru ciągnik przestał puszczać dym przy dynamicznym wchodzeniu na obroty całe to eko ma więcej spalin produkować na to wygląda
4.40 a morze zyd gielkow
Cw 24 na yt
Egr wywalić podstawa, vgt wywalić i bajka będzie chodzic bez zaglądania długo. Po wywaleniu jest tak samo żwawy i spalanie się nie zmieniło
Rozumiem ciągnik się psuje z winy użytkownika albo z wady danego elementu. Tu awaria nastąpiła z wady elementu, w tym przypadku turbo gdzie rozlatujące się turbiny Jd były sławne w tamtych latach kiedy właściciel go kupował. Moim zdaniem turbina rozleciała by się i tak koło tych 3tys godzin niezależnie czy zrobił by to w 2lata czy w 10lat. Jeszcze kwestia małych przebiegów a awaryjnością to taka lekko naciągana. Odpowiednio użytkowany ciągnik nie ma prawa się popsuć. Raczej w instrukcji obsługi nie ma napisane o minimalnej ilości przepracowanych godzin rocznie. Myślę że tu już wchodzi kwestia, że kasa się ma zgadzać bo księgowy wyliczył że wtryskiwacz będzie tańszy o centa jak jakaś tam proces obróbki będzie krótszy i nie wpłynie to negatywnie w czasie trwania okresu gwarancji. A później niech się użytkownik buja z awarią, a i tak zarobimy dodatkowo na sprzedaży części zamiennej. Sądzę że wszytko i tak wina Jd. Pozdrawiam
Podzielam twoje zdanie z końcówki filmu i cenie za zdrowe podejście z ostatniego. Jak masz nowy traktor to dawaj mu w d..e zeby na siebie zarabiał. A jak masz małe gospodarstwo to ciesz się starym sprzętem bo mimo ze się psuje to wychodzi itak taniej😉👍. Pozdrawiam
Ciekawy przypadek, jednak dalej uważam że wywalenie VGT obetnie przyrodzenie temu silnikowi. Nie lepiej zmienić program samego VGT żeby działało w sposób łagodniejszy co wydłuży żywotność tego elementu? Pozdrawiam i dziękuję za ekspresową wysyłkę SCV do 6420. Silnik odzyskał ducha 😁