Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Szybki i tani remont forda focusa 1.6B+G – wymiana pierścieni.



-wymieniono pierścienie,uszczelniacze zaworowe i wszelkie potrzebne uszczelki
-olej 5w40 zużycie na poziomie 0,5l na 10tyś km.

Teraz najważniejsze kwota zapłacona 1200zł z częściami i z olejem.

Pobrane z Youtube Wszyscy główni producenci, tacy jak Carried, Crawford, Excavators, CAT, Mercedes, John Deere, przebudowane, odnowione i zregenerowane serwomotory. Łożyska są serwisowane, a wirniki wyważone. Sprawdzać! Tutaj można uzyskać pełny serwis i naprawy serwomotorów. Szybko i łatwo poruszasz się po Warszawie. Bez względu na markę czy model Twojego pojazdu, możemy wykonać kompleksową naprawę jego silnika benzynowego lub diesla. Silnik wymienimy po zakończeniu procesu regeneracji w Warszawie.

Remonty silników VW, Audi, Seat, Škoda, Toyota, Porsche, Mrecedes.

Kilka przykładów takich marek to Deutz, Kubota, Komatsu, CAT, Caterpillar, John Deere, konserwacja, serwis i regeneracja silników serwo. Naprawiamy zepsute łożyska i niewyważone wirniki. Sprawdzać! Wszystkie aspekty konserwacji i naprawy serwomotorów. W Warszawie działają szybko i skutecznie. Jesteśmy warsztatem samochodowym z pełnym zakresem usług, który może naprawić silniki Diesla i benzyny dla każdej marki i modelu pojazdu. Warszawa to miejsce, w którym wymieniamy silnik za każdym razem, gdy go regenerujemy.

Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy zużywające się elementy w sprzęcie. Nasza firma posiadająca wieloletnie doświadczenie związane z naprawą aut osobowych i dostawczych. Szeroki wachlarz oferowanych usług z zakresu elektryki.

Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

34 thoughts on “Szybki i tani remont forda focusa 1.6B+G – wymiana pierścieni.

  1. Majster po honowaniu cylindrów i wymiany pierścieni i panewek wału kirbowego wymienić olej jakoś szybciej po 1000km czy zdać się na filtr i normalnie po 10kkm? Proszę o podpowiedź jak podejść do tematu po pierwszym odpaleniu, ma chodzić na wolnych przez jakiś czas czy można delikatnie jeździć? Dzięki pozdrawiam

  2. do tego samochodu tylko 5w30 to po pierwsze….. najlepiej olej od forda – u mnie na 10w40 wywalal check engine po zmianie na 5w30 przeszlo samo, po drugie, cos slabo, u mnie nalatane 177100km oleju w zasadzie nie bierze wcale, samochod na gazie, osiagi 100%, spalanie na lpg takie jak katalogowo na benzynie

  3. nie pokazałeś jak zakładasz nowe pierścienie, tylko mówiłeś a to nie to samo co widzieć, a gdyby właściciel jakiegoś auta chciałby obejrzeć .film z naprawy swojego auta, to ma ci uwierzyć na słowo.

  4. Super filmik, nie ma to jak auto na gaz, mam już 6 auto w LPG i jak na razie w żadnym remontu nie robiłem a jeżdżę bardzo dużo i przede wszystkim tanio 💪💪💪

  5. Marewel mam taki przypadek że wyrzuciło mi literę oleju do rury wydechowej! Wsadzam palce do rury a tam na palcach olej normalnie! Wcielo mi litre oleju na dystansie 60km! Sprzęt niestety był palowany na hamowni co właśnie w tedy mogło coś uledz awarii. Nie wiem jak za to się zabrać czy sprawdzić pasowanie tłoka z cylindrem czy planować głowice czy kupić nowe śruby mocujące głowice? Powiem od razu że to problem z motocyklem i trudno dostać nowy tłok czy pierścienie tłokowe :/ i chyba też mi zjada płyn chłodzący czy możliwe to by było że to wina uszczelki pod głowicą? Takie ilości oleju? W tak krótkim czasie? I ten płyn chłodzący?

  6. Pierścień olejowy nie zgarnia tylko rozprowadza olej po gładzi cylindra!!! Pierścień zgarniający to drugi od góry, pierwszy kompresyjny. Mechanicy podwórkowi to są podstawy…!

  7. ohh te fordy to juz ruina niedawno jakies 2 lata temu ford escoet po 88tys przebiegu niby orginał a zaczol olej sobie brac kompletnie nie opłacalna robota tego silnika nawet go nie remontowałem pojechał na złom pozdro

  8. zero profesjonalizmu składanie na oko pomiary i tolerancje tez na oko . po honowaniu jaki luz miałeś tłoka w cylindrze? czemu 5w40 po takim zabiegu zalałeś , kolejnych błędów wymieniać szkoda czasu i tego oglądać …

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!