http://autoszlif.net.pl/ – Rozpoczęliśmy swoją działalność w 1990 roku otwierając pierwszy swój zakład w Małej Nieszawce przy ul. Dojazdowej 2. Od początku prowadzenia działalności specjalizowaliśmy się w regeneracji silników spalinowych. Z racji tego, że na przestrzeni lat ilość pojazdów systematycznie wzrastała, a my dokładaliśmy wszelkich starań, żeby świadczyć usługi najwyższej jakości i przywracać silnikom drugą młodość zainteresowanie naszymi usługami było coraz większe.
W chwili obecnej posiadamy 5 warsztatów, wykonujemy miesięcznie około 1000 zleceń i posiadamy kadrę pracowniczą 30 osób z której 80% posiada przynajmniej 10 letnie doświadczenie lub dłuższe pracując w naszej firmie. Zdobyta wiedza na przestrzeni lat pozwala nam wykonywać powierzone zadania z jeszcze większą precyzją i dokładnością.
Mała Nieszawka | ul. Dojazdowa 2
tel. 56 678 12 35
tel. 56 678 12 36
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Pamietam jak robilem szlif wału od audi 80 b4 papierami sciernymi i sznurówka a nastepnie pojechalem do goscia gtory mi sprawdzil ten wał i tekst "pierwszy raz spotykam sie z walem ktory jest nominalny i tak gladki … wyglada jak nowy )
gdzie jest zachowanie dokladnosci przy szlifowaniu czopow glownych? widac przy poczatkowym szlifie ze nie rowno bieze kamien… pewnie odp. bedzie wyrobienie albo cos……. pewnie tak samo wychodzi na korbowych . w bezynie to polowa biedy , a w dieslu gdzie miezy sie wystawanie tlokow i liczy sie wtedy kazda setna milimetra przy doboze uszczelki… ?!
Czy wał N57D30 można naprawić?
Fajna robota☺️☺️☺️
No majster ale posówy to trochę za duże
Pamietam jak robilem szlif wału od audi 80 b4 papierami sciernymi i sznurówka a nastepnie pojechalem do goscia gtory mi sprawdzil ten wał i tekst "pierwszy raz spotykam sie z walem ktory jest nominalny i tak gladki … wyglada jak nowy )
dobrze robi i jaki oszczedny ,bez okularow itd i co za precyzja cos pieknego
Po tym co tu widziałem nie dał bym wam nawet noża do ostrzenia 🙂
gdzie jest zachowanie dokladnosci przy szlifowaniu czopow glownych? widac przy poczatkowym szlifie ze nie rowno bieze kamien… pewnie odp. bedzie wyrobienie albo cos……. pewnie tak samo wychodzi na korbowych . w bezynie to polowa biedy , a w dieslu gdzie miezy sie wystawanie tlokow i liczy sie wtedy kazda setna milimetra przy doboze uszczelki… ?!
Czy jest sens szlifować wał od e46 3.0 benzyna ?
Wytrzyma on potem ?