Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

saab żyje – wraca z turbolaabu po naprawie silnika

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

Posiadamy 10 mobilnych mechaników w Warszawie
+ Sieć Warsztatów Samochodowych

Mobilny Elektryk
+48 570 933 114 

Zajęte dzwoń dalej! ⬇️

Mobilny Mechanik Warszawa
+48 512 149 689

42 thoughts on “saab żyje – wraca z turbolaabu po naprawie silnika

  1. O ile jeszcze chłop w okularach w miarę rzeczowo mówi co zrobił co było źle i bardzo nie chce na nikim psów wieszać to ten cymbał z browarkiem w ręku to samym wyrazem twarzy prosi się o liścia

  2. Cześć
    Kupiłem dwa tygodnie temu Saba 93 2.0t automat 175km 2003r mam w nim wymieniony cały układ wydechowy na Hirsch i auto nie ma katalizatora ogólnie jest w dobrym stanie.
    Samochód został sprowarzony ze Szwecji tam miał jednego właściciela i tu i nas w Polsce drugiego jeździła nim dzwiewczyna.
    Ja jestem 3 właścicielem.
    Chciałem Cię zapytać odnośnie jazdy tym automatem gdyż jak jeżdżę jak żółw to biegi mi sie zmieniają już przy 2200obr I wtedy naprawdę sporo pali około 16l na 100 jazda po miescie natomiast trasa wychodzi od 8 do 10 zależy jak jadę.
    Czy jest jakiś sposób jazdy tym autem np po mieście żeby spalilo 12-13 litrów benzyny ?
    I czy podwyzszenie mocy jest możliwe bez wymiany części bo to skrzynia automatyczna.
    Dzięki za odpowiedz
    Ja mieszkam w Kielcach i tu raczej nie ma kogoś ogarnietego od Sabów.
    Myślałem też żeby sie z Kubą umówić na sprawdzenie auta i ewentualnie jakiś delikatny program
    Pozdrawiam Przemek

  3. W życiu nie odebrałbym auta z checkiem. A tłumaczenie ze to ze ma sie dotrzeć to durnota az piszczy i metoda od Janusza mechaniki dla Janusza użytkownika, który nie umie spokojnie przejeździc kilku tys km. Klocek pod pedal gazu sobie włóż zamiast takiej januszerki. Dziwne, że jak odbierało się nowe auto to w saabie na dotarcie nie kazali jeździć z checkiem. Przecież jak coś się stanie tp nawet nie zauważysz, że jest usterka. I nie ma tlumaczenia ze na Open SID sobie sprawdzisz, bo nie sprawdzisz ma czas. Podlącz to lepiej jak powinno byc i sprawdź czy to sie zachowuje jak powinno.

  4. nie ma to jak śmiać się z innego warsztatu i wytykać błędy a po 1: sami na te korby po panewce położyli inne panewki i sami je sprawdzali. A przecież to tak oczywiste i jak sami stwierdzili było to widać. To po h..j je położyli xD
    1 września 2019 śmiali się z odmy która się rozpadała od nadmiaru ciśnienia i to nie dało do myślenia , że piec jest do remontu ?

  5. Jezu jakie pierdolololo, ta ciągła gadka pt. "Panie a kto to Panu tak spierdolił". To tak jak pojechać na wulkanizację ze swoimi oponami i usłyszeć od wąsatego Janusza "Panie a co Pan żeś za chujowe opony przywiózł" tylko dlatego że nie kupiło się ich u niego. Ale jedno mnie zastanawia skoro te fachury miały już tego Saaba u siebie kilka razy i nawet wymieniali w nim panewki to skoro WSZYSTKO było chujowo to dlaczego nie zrobili wcześniej rewizji tego pieca, dlaczego nie zmierzyli kompresji wtedy? Jak wymieniali panewki to nie sprawdzali plastelinką luzów i nie odkryli że kobry są chujowe po obróceniu panewy i nie trzymają wymiarów? A może wsadzili panewy bez pomiarów na pałę i dlatego korby się zjechały a teraz idą w gadkę że wcześniej były chujowe? Nie wiem, nie chce hejtować ale jak dla mnie Panowie wzbudzają zerowe zaufanie, piwo w łapie i gadka że wszystko chujowe, wszyscy przed nimi chujowi, tylko oni najlepsi mimo że wcześniej grzebali w silniku i nic nie znaleźli 🙂

  6. Wszystko spoko ale jaki sens "docierania" silnika przez kilka tys kilometrow jak docieranie pierscieni trwa okolo 100km max 200km i mozna to zrobic za jednym zamachem na autostradzie stymulujac chwilowe obciazenie po czym odpuszczamy aby ostudzic powloke cylindra i tak w kolko kilka dziesiat razy. Zamki na pierscieniach chociaz dobrane prawidlowo pod wieksze doladowanie niz standard? Pozdrawiam i trzymam kciuki zeby to wkoncu przezylo troche dluzej 👍

  7. Podziwiam Cie . Ten Saaaaab to chyba bedzie u Ciebie dozywotnio . Zeby juz Ci sie nie pierdolilo to cudo bo brakuje filmow jak urywasz dziesiate części sekundy

  8. A ja miałem szczęście, kupiłem dziewięć-pięć 5 latka i mam go 6 rok.. oprócz kasety zapłonowej i wężyka podciśnienia to praktycznie nic. Ma teraz 108 tysięcy przebiegu i dalej mu nabijam kilometry. Olej zmieniam co 10k wraz ze świczkami i tak śmigamy sobie. Świetny samochód.. no ale po mapie BSR sprzęgło ślizga więc szykuje kapustę na większe z B235R… Polecam wszystkim Saaberowskie wynalazki.

  9. Sprzedaj to puki to jedzie jak jest wmiare ok, jak ty z takimi drobiazgami jeździsz do mechaników to nie jest auto dla ciebie remont może łatwo przewyższyć wartość auta. Takie auto ma sens jak osobiście je naprawiasz. Inaczej to studnia bez dna.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!