Na filmie pokazuję w jaki sposób przeprowadzamy razem z synem remont silnika Cummins 8,3 6TA. Silnik jest z ciągnika rolniczego Case IH Magnum 7250 Pro.
Link do naszej grupy na Facebooku Case Magnum.
Zapraszam https://www.facebook.com/groups/1093022084387432/?ref=share
Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.
Related
20 thoughts on “Syn👦 pomaga💪😃 Remont🔧 silnika Cummins 8,3 6TA. Case Magnum 7250 Pro cz. 1”
FAJNIE CHLOPCY POMAGAJA CIEZKO SAMEMU BYLO BY WŁOŻYĆ TLOKI Z KORBAMI A TAK MALE CHETNE RACZKI POMOGĄ!!!!
MISTRZU !!!! SZACUN !!! WIDZĘ ŻE NIE MA PROBLEMU KTOREGO TWOJE RECE I GLOWA NIE BYLY BY W STANIE ROZWIĄZAĆ ZLOTE RECE TAKICH LUDZI JUŻ NIE MA !!!!!!!!!
Panie Łukaszu cieszę się bardzo że znalazłam Pana kanał świetne filmy pro robota😁😁milej oglądało by się bez muzyki lepiej Pana było by słychać😁 powodzenia i dużo zdrówka👌👌
bardzo pomocny filmik, gdzie kupujesz części, masz jednego dostawcę czy szukasz w internecie? mi się posypał 4TA w case 5120. bym był wdzięczny za jakiś adres do firmy z częściami
Super że syn się interesuje sam tak z ojcem zaczynałem swoją przygodę z traktorami od małego z kluczami przy ciągniku😉 teraz sam mam tez dwójkę synów i staram się ich uczyć chociaż czasami jest milion pytań po co na co i dlaczego też pewnie znasz to 😃 👌pozdrawiam
DOBRA Robota merytorycznie tłumaczysz. Taka mała podpowiedź tloki i pierscienie smaruj olejem do silników 2T wtedy się wypali i masz czyste pierscienie , tego zaś przypiecze i odrobinki zostają. Na panewki wałek rozrzadu itp. kup sobie Permatex Ultra Slick ja na tym skladam. Na koniec przed odpaleniem przez kanał zasilajacy od turbo wtłaczaj olej do magistrali (ja mam dorobiona pompkę i Przewód z różnymi krócicami w zależności od silnika) bardzo duża cześć silników po remontach dostaje mikro przytarcia przy pierwszym rozruchu a później wszyscy się dziwią ze po 5 tyś godzin się zacierają i szukają winny w panewkach i innych podzespołach. Jak masz gdzieś podkładki miedziane z późniejszym ograniczonym dojściem skręcaj na gorąco, kup mały palniczek do lutowania na bazie zapalinczki fajna sprawa 110%szczelność Polecam. Płaszczyznę bloku sprawdzaj liniał + latarka 1 min. roboty i wyeliminujesz niepotrzebne szlify. Oglądam dalej i Pozdrawiam
Witam majstra. Mam pęknięty tłok w TDI ledwo widoczne pęknięcie przy komorze spalania. Wymiana na drugi używany tłok razem z korbowodem fabrycznie spasowanym czy zmienić sam tłok zostawiając korbowod ten co w silniku . Chodzi o zachowanie pasowań.
FAJNIE CHLOPCY POMAGAJA CIEZKO SAMEMU BYLO BY WŁOŻYĆ TLOKI Z KORBAMI A TAK MALE CHETNE RACZKI POMOGĄ!!!!
DZIWI MNIE ILOŚĆ PIERSCIENI NA TLOKACH
FAJNE CHLOPAKI LUKASZ !!? IGNAS I KAROL SUPER MLODZIENCY ,- JEST NADZIEJA ŻE YRN KRAJ NIE ZGINIE!!!!!ZEBY POLSKA NIE ZGINELA ,,,,,!!!!
WAŁ DOBRZE JEST CZYŚCIĆ LINKĄ NAPEDU LICZNIKA ZEBY NAGARY OLEJU USUNAC Z KANALOW WALU – NO I SPR POWIETRZE POWODZENIA
MISTRZU !!!! SZACUN !!! WIDZĘ ŻE NIE MA PROBLEMU KTOREGO TWOJE RECE I GLOWA NIE BYLY BY W STANIE ROZWIĄZAĆ ZLOTE RECE TAKICH LUDZI JUŻ NIE MA !!!!!!!!!
Mega szacunek za to czego uczysz syna. Mam tak samo zawsze chcę mu pokazać to czego inni w jego wieku wiedzieć nie będą 👌😉
Panie Łukaszu cieszę się bardzo że znalazłam Pana kanał świetne filmy pro robota😁😁milej oglądało by się bez muzyki lepiej Pana było by słychać😁 powodzenia i dużo zdrówka👌👌
Niech się młody ,,kurwa,,uczy 💪💪💪
bardzo pomocny filmik, gdzie kupujesz części, masz jednego dostawcę czy szukasz w internecie? mi się posypał 4TA w case 5120. bym był wdzięczny za jakiś adres do firmy z częściami
Szacun
Super że syn się interesuje sam tak z ojcem zaczynałem swoją przygodę z traktorami od małego z kluczami przy ciągniku😉 teraz sam mam tez dwójkę synów i staram się ich uczyć chociaż czasami jest milion pytań po co na co i dlaczego też pewnie znasz to 😃 👌pozdrawiam
Fachowa robota 🤗
DOBRA Robota merytorycznie tłumaczysz. Taka mała podpowiedź tloki i pierscienie smaruj olejem do silników 2T wtedy się wypali i masz czyste pierscienie , tego zaś przypiecze i odrobinki zostają. Na panewki wałek rozrzadu itp. kup sobie Permatex Ultra Slick ja na tym skladam. Na koniec przed odpaleniem przez kanał zasilajacy od turbo wtłaczaj olej do magistrali (ja mam dorobiona pompkę i Przewód z różnymi krócicami w zależności od silnika) bardzo duża cześć silników po remontach dostaje mikro przytarcia przy pierwszym rozruchu a później wszyscy się dziwią ze po 5 tyś godzin się zacierają i szukają winny w panewkach i innych podzespołach. Jak masz gdzieś podkładki miedziane z późniejszym ograniczonym dojściem skręcaj na gorąco, kup mały palniczek do lutowania na bazie zapalinczki fajna sprawa 110%szczelność Polecam. Płaszczyznę bloku sprawdzaj liniał + latarka 1 min. roboty i wyeliminujesz niepotrzebne szlify. Oglądam dalej i Pozdrawiam
Hej masz może instrukcje 6ta-590 ?
👍
Witam majstra. Mam pęknięty tłok w TDI ledwo widoczne pęknięcie przy komorze spalania. Wymiana na drugi używany tłok razem z korbowodem fabrycznie spasowanym czy zmienić sam tłok zostawiając korbowod ten co w silniku . Chodzi o zachowanie pasowań.
Dobra robota, dobry komentarz i chętny do pracy pomocnik. Z jaką przyjemnością ogląda się takie filmy.
Nie zasłabo ten wał dokręcany
To jakieś zebranie czy co XD ?
Można było jeszcze pokusić się o wyważenie zestawów korbowo-tlokowych, zawsze to mniej wibracji