Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

Syn👦 pomaga💪😃 Remont🔧 silnika Cummins 8,3 6TA. Case Magnum 7250 Pro cz. 1



Na filmie pokazuję w jaki sposób przeprowadzamy razem z synem remont silnika Cummins 8,3 6TA. Silnik jest z ciągnika rolniczego Case IH Magnum 7250 Pro.
Link do naszej grupy na Facebooku Case Magnum.
Zapraszam
https://www.facebook.com/groups/1093022084387432/?ref=share

Pobrane z Youtube Deutz, Perkins, JCB, CAT, Cummins, John Deere, Naprawa, serwis i regeneracja serwomotorów. Wymieniamy łożyska, wyważamy wirniki. Sprawdź! Kompleksowa naprawa i serwis serwomotorów. Szybko i skutecznie w Warszawie. Wykonujemy kompleksowe remonty silników diesla oraz benzynowych do samochodów wszystkich marek. Wykonując regenerację silnika wymieniamy w Warszawie.

20 thoughts on “Syn👦 pomaga💪😃 Remont🔧 silnika Cummins 8,3 6TA. Case Magnum 7250 Pro cz. 1

  1. Panie Łukaszu cieszę się bardzo że znalazłam Pana kanał świetne filmy pro robota😁😁milej oglądało by się bez muzyki lepiej Pana było by słychać😁 powodzenia i dużo zdrówka👌👌

  2. bardzo pomocny filmik, gdzie kupujesz części, masz jednego dostawcę czy szukasz w internecie? mi się posypał 4TA w case 5120. bym był wdzięczny za jakiś adres do firmy z częściami

  3. Super że syn się interesuje sam tak z ojcem zaczynałem swoją przygodę z traktorami od małego z kluczami przy ciągniku😉 teraz sam mam tez dwójkę synów i staram się ich uczyć chociaż czasami jest milion pytań po co na co i dlaczego też pewnie znasz to 😃 👌pozdrawiam

  4. DOBRA Robota merytorycznie tłumaczysz. Taka mała podpowiedź tloki i pierscienie smaruj olejem do silników 2T wtedy się wypali i masz czyste pierscienie , tego zaś przypiecze i odrobinki zostają. Na panewki wałek rozrzadu itp. kup sobie Permatex Ultra Slick ja na tym skladam. Na koniec przed odpaleniem przez kanał zasilajacy od turbo wtłaczaj olej do magistrali (ja mam dorobiona pompkę i Przewód z różnymi krócicami w zależności od silnika) bardzo duża cześć silników po remontach dostaje mikro przytarcia przy pierwszym rozruchu a później wszyscy się dziwią ze po 5 tyś godzin się zacierają i szukają winny w panewkach i innych podzespołach. Jak masz gdzieś podkładki miedziane z późniejszym ograniczonym dojściem skręcaj na gorąco, kup mały palniczek do lutowania na bazie zapalinczki fajna sprawa 110%szczelność Polecam. Płaszczyznę bloku sprawdzaj liniał + latarka 1 min. roboty i wyeliminujesz niepotrzebne szlify. Oglądam dalej i Pozdrawiam

  5. Witam majstra. Mam pęknięty tłok w TDI ledwo widoczne pęknięcie przy komorze spalania. Wymiana na drugi używany tłok razem z korbowodem fabrycznie spasowanym czy zmienić sam tłok zostawiając korbowod ten co w silniku . Chodzi o zachowanie pasowań.

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!