Loading…

Serwis i Naprawa Silników w Warszawie

Mechanika do Silnika - Serwis i Naprawa Silników w Warszawie
Kontakt

SUBARU BOXER DIESEL, PANEWKI ZOSTAŁY RZUCONE…



SIEMA.
To nie jest kolejny filmik z remontu silnika, przedstawiam Wam materiał w którym omawiam TEN silnik. Mianowicie innowacyjną i bardzo nielubianą jednostkę diesla prosto od inżynierów SUBARU.
Pomysł fajny ale… no właśnie tych ale jest sporo. Zobaczcie sami, jak będziecie grzeczni to może uda mi się nagrać coś z tego jak ten samochód jeździ o ile będzie to możliwe
Pozdrawiam!!!

Pobrane z Youtube Serwis i Naprawa Silników w Warszawie – Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie. Naprawa silników, remonty kapitalne Warszawa. Warszawa zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Naprawa Silnika Warszawa

Naprawy silników na terenie Warszawy dokonujemy niemal każdego dnia i mamy bazę zaufanych klientów, którzy potwierdzą, że jesteśmy godnym zaufania mechanikami samochodowymi. Wymiana poduszki silnika, naprawa silników Audi,,naprawa silników BMW,,naprawa silników Citroen,,naprawa silników Dacia,,naprawa silników Fiat,,naprawa silników Ford,,naprawa silników Hyundai,,naprawa silników Kia,,naprawa silników Mercedes,,naprawa silników Nissan,,naprawa silników Opel,,naprawa silników Peugeot,,naprawa silników Renault,,naprawa silników SEAT,,naprawa silników Skoda,,naprawa silników Toyota,,naprawa silników Volkswagen,,naprawa silników Volvo,,,naprawa silników Abarth,,naprawa silników Alfa Romeo,,naprawa silników Alpina,,naprawa silników Aston Martin,,naprawa silników Bentley,,naprawa silników Cupra,,naprawa silników Dodge,,naprawa silników DS,,naprawa silników Ferrari,,naprawa silników Fuso,,naprawa silników Honda,,naprawa silników Ineos,,naprawa silników Isuzu,,naprawa silników Iveco,,naprawa silników Jaguar,,naprawa silników Jeep,,naprawa silników Kawasaki,,naprawa silników Lamborghini,,naprawa silników Land Rover,,naprawa silników LEVC,,naprawa silników Lexus,,naprawa silników MAN,,naprawa silników Maserati,,naprawa silników Maxus,,naprawa silników Mazda,,naprawa silników McLaren,,naprawa silników MINI,,naprawa silników Mitsubishi,,naprawa silników Piaggio,,naprawa silników Porsche,,naprawa silników RAM,,naprawa silników Renault Trucks,,naprawa silników Rolls-Royce,,naprawa silników Seres,,naprawa silników Skywell,,naprawa silników Smart,,naprawa silników SsangYong,,naprawa silników Subaru,,naprawa silników Suzuki,,naprawa silników Tesla,,Andoria naprawa silników ,Autobianchi naprawa silników ,Cadillac naprawa silników ,Caterham naprawa silników ,Chevrolet naprawa silników ,Chrysler naprawa silników ,Corvette naprawa silników ,Daewoo naprawa silników ,Daewoo Motor naprawa silników ,Damis naprawa silników ,DMC naprawa silników ,FSO naprawa silników ,GAZ naprawa silników ,GAZ-AVC naprawa silników ,Hummer naprawa silników ,Infiniti naprawa silników ,Intrall naprawa silników ,Izera naprawa silników ,Lada naprawa silników ,Lancia naprawa silników ,LDV naprawa silników ,Ligier naprawa silników ,Lotus naprawa silników ,LTI naprawa silników ,Maybach naprawa silników ,MG naprawa silników ,Polski Fiat naprawa silników ,Rover naprawa silników ,Saab naprawa silników ,Tata naprawa silników, serwis subaru, serwis silnik naprawa, Mechanika do Silnika – Serwis i Naprawa Silników w Warszawie, naprawa pomp wtryskowych,

Nasi Mechanicy zajmują się kompleksowym serwisem silników samochodowych. W ofercie diagnostyka naprawa i remont silnika. Umów się na serwis.

Warsztat Mechaniki, Elektryki Samochodowej, Mechanik Diagnostyka, Mechanika Samochodowa Diesel, LPG, oraz Serwis Samochodowy i naprawa silników, Naprawa silnika to kosztowna usługa w cenniku w większości serwisów samochodowych. … W tym czasie mechanik samochodowy szlifuje wał karbowy zapraszamy.

36 thoughts on “SUBARU BOXER DIESEL, PANEWKI ZOSTAŁY RZUCONE…

  1. Hej ,mam pytanie niedawno kupiłem legacy 4 w dieslu.
    Silnik był wymieniony na nowy w ASO aktualnie nowy silnik ma przebieg 8k. Jak o niego dbać żeby jak najdłużej służył. Wymiana oleju wiadomo co 10k jakieś sugestie co może jeszcze ?

  2. Mam takie pytanie względem tego silnika jaki powinien być luz (przerwa na pierścieniach ) i ile powinno wystawać denko tłoka jeśli pamiętasz byłbym wdzięczny za informację lub może wiesz skąd te dane można uzyskać

  3. 17:17s Chris nie zmniejszyłeś kompresji dając grubszą uszczelkę w tym akurat przypadku ! Grubszą uszczelką skompensowałeś tylko splanowany materiał natomiast odległość tłoka w górnym położeniu nie zmieniła się w stosunku do głowicy więc kompresja będzie taka sama , widac to po pasujących śrubach pokrywy. To tak jakbyś uciął kawałek cylindra i zastąpił go kawałkiem innego materiału (uszczelki) delkiel wymusza takie samo położenie głowicy co przed palnowaniem więc tłok nadal będzie wytwarzał takie samo ciśnienie gdyz jego praca względem głowicy sie nie zmienia. Pomyśl na tym.

  4. Cześć profesorze Chris.
    Oglądam ten kanał od niedawna , jest bardzo informacyjny👍.
    Mówiłes w filmiku że panewki Subaru są wązkie , firma Hyundai stosuje do Diesla jeszcze węższe panewki korbowodowe , jak długo one wytrzymują tego nie wiem.
    Panewka górna jest napylana w systemie "Sputter" Firmy Glyco(Federal Mogul) zapewne bardzo dobrze znane z silników TDI.
    Pracuję w tej Firmie od 27 lat i dziwi mnie to że nie produkujemy żadnych panewek do japońskich samochodów.
    Pozdrawiam Max.

  5. mam ten silnik, przerobil ponad 300 tys i nadal chodzi. Nie mysle co bedzie jak jebnie, bo wystarczy mi satysfakcja ze rodzinnym suv-em objezedzam buraków w bm-kach z 200 koni pod maska. Spala 6.8 litra przy dynamicznej jezdzie wiec tragedii nie ma, naped i prowadzenie to bajka . Dobry silnik, tylko nie dla janusza z pejsami i garbatym nosem.

  6. Witam mam takie cudo, ogólnie auto jest super. Tylko ostatnio mam problem z wyciekiem oleju z silnika od strony skrzyni biegów, wymieniłem uszczelniacz wału, uszczelniłem płytkę separatacyjną i po przejechaniu kilkunastu kilometrów znowu zaczęło cieknąć. Po tych filmach wywnioskowałem że to wina zatkanej odmy oleju i tu mam pytanko gdzie ona się znajduje bo nigdzie nie mogę znaleźć żadnych informacji na jej temat. Więc proszę o pomoc wtej sprawie. Pozdrawiam wszystkich czytających ten komentarz i oczywiście pana Profesora

  7. Witam!! 👍
    W kilku słowach klucz 🗝 przedstawię problem z moim Subaru forester 3 rok 2008 AWD 4X4 2.0 Diesel
    Auto jest po bardzo gruntownych naprawach i przeróbkach od całego zawieszenia 40 cm prześwit po wyciągany silnik, strojenie turbo i dużo jednym słowem nowych części.
    Łącznie koszty to drugie auto…
    Mechanik 🔧, który to ogarniał to znajomy lecz problemy jak były tak są nadal…
    3 bieg 2 tyś obrotów i auto się dusi i szarpie…
    Wtryski wymienione wydech cały nowy 🆕 ale bez DPF
    Turbina professional strojenie dobra firma Wrocław…
    A problem jak był tak jest nadal
    Ja mam dość
    Co robić dalej ⏭???
    HELP!!! 🆘😁

  8. A gdyby Subaru nie podjęło się konstrukcji własnego diesla a skorzystała z gotowej jednostki Toyoty np 2.2 D-CAT 177 km co by wtedy było? Właściwości jezdne by się pogorszyły gdy rzędowa jednostka jest wyższa i wyżej jest środek ciężkości. Chris jak możesz rozwiń temat. Spójrzmy na Porsche. Oni skorzystali z diesli VAG-a. Czy lepiej na tym wyszli? Można by dyskutować przy grillu 🙂 Pozdrawiam.

  9. Jaki byłby koszt potencjalny remontu? Chciałbym kupić taka imprezę z powodu dużej ilości robionych km, miałem wcześniej wrxa i jednak Subaru to Subaru. Czy po zrobieniu takiego remontu realnie przejeżdżają one 100-150tys km?

  10. Dopiero dzisiaj obejrzałem ten film i tylko dlatego ze wyświetlił się na głównej stronie . Miałem Subaru XV diesla i szczerze mówiąc nie miałem z silnikiem problemu , dopiero przy około 180 tys km było wymieniane sprzęgło . Jak sprzedawałem miało przejechane 210 tys km . Niestety miało swoje mankamenty , np tylne zawieszenie łomotało od nowości na garbach poprzecznych jak by miało za chwile odpaść . A silnik przy włączonej klimatyzacji wpadał w drgania jak w starym Jelczu . I zapomniał bym , przy przebiegu około 180 tys km wymiana przegubów na przednich półosiach . Poza tym nic się z samochodem nie działo a w kość przez cztery lata użytkowania dostał .
    Pozdrawiam

  11. szkoda, że składania takiego, tego, generalnie boxera silnika nie pokazałeś bo to ciekawy proces ponoć; jak te kurwowody tam wsadza się i tłoki potem? ciekawy materiał by był sądzę…

Dodaj komentarz

Zadzwoń do mnie!